-,, Šta ti je?,, uhvatio sam je za ruku i privukao k' sebi.
Pogledao sam je i istopio se u istom trenutku. Ponovo plače. Čvrsto sam je zagrlio kao da je to poslednji put. Izgledala je kao nekakvo dete koje nije dobilo igračku koju je želelo.
-,, Stojimo već dvadeset minuta ovde. Možemo li barem da sednemo, a ti slobodno nastavi da plačeš?,,
Udaljila se od mene i obrisala suze sa lica. Samo me je pogledala i otisla u svoju sobu. Otišao sam do ormara koji je bio pored tv-a. Uzeo sam flašu viskija i slomio vrh kako bih je otvorio. Dok sam pio, alkohol mi je pekao rane koje su krvarile jer sam isekao usne na flašu. Zavalio sam se na fotelju i uključio tv. Gledao sam utakmicu i ispijao flašu viskija koja nije dugo potrajala.
Ustao sam i otvorio malu fioku u kojoj se nalazila ogrlica koju je Maria nosila. Uputio sam se ka njenoj sobi, otvorio vrata, a ona je ležala u patikama i trenerici. Prišao sam joj i sagnuo se u visini njenih očiju. Oči su joj se caklile bile su potpuno čiste. Provukao sam obe ruke iza njenog vrat i zakačio joj ogrlicu.
-,, Ostaje nam samo da čekamo.,, prešao sam prstom preko njenih usana i ispario iz sobe.Maria's P.O.V.
Zatvorenih očiju pokušavam da nađem svoj telefon koji sam sinoć ostavila iznad kreveta. Gledam na sat i shvatam da je podne odavno prošlo, 14:57. Mislim da nikad ovako dugo nisam spavala. Obaram rekorde. Pokušavam da ustanem ali nemoguće. Osećam bol u mišićima na nogama i stomaku. Svugde.
Žedna sam, gladna sam, a ne mogu da se pomerim. Kako divan osećaj. Ne mogu da verujem, Alek je kriv za sve..
Nemam ni broj od tog kretena.-,, Ughhhhhh...,, ovaj krik je bio veoma glasan. Mislim da će mi para početi izlaziti iz ušiju jer moj bes ne može da se opiše.
-,, Aaaaleeek!,, iz sveg glasa sam se proderala.
Uleteo je u sobu brzinom munje. Uplašeno me je pogledao sa podignutim obrvama. Kada je shvatio da nije ništa prošao je rukom kroz svoju gustu kosu i stavio ruke na bokove.
-,, Ne mogu da se pomerim zbog tebe.,,
-,, Nisam ništa kriv, sama si sebi to uradila, ali ajde pomoćiću ti samo ako mi obećaš da ćeš zaboraviti da si ubila onog čoveka.,,
-,, Zašto uvek pregovaraš samnom?,, prišao mi je i zagrizao svoj dlan čim sam videla njegovu krv setila sam se one noći kad smo se ljubili i pili jedno drugom krv. Deluje mnogo nastrano, ali je bilo veoma romantično. Osećaj koji nikad neću zaboraviti.
Osećaj žudnje.Uhvatila sam njegovu ruku i privukla je ka usnama, prvo sam malo liznula krv a onda se setila tog ukusa i dovršila ostatak.Taj ukus krvi.
***
-,, Koristio sam ove od 5 tona prvi put, te ćemo. Ti ionako nisi snažna.,, nasmejao se. Izmamio mi je osmeh, ali sam prevrnula očima. Nije mi bilo toliko do smeha...večeras će biti žurka.
Pun mesec je.
Kupili smo potrebno a pod tim mislim na lance i sajle. Bože, nisam verovala da ću ikad ovo raditi, čak mislim i na to da ću kupovati lance i sajle. Šta li je pomislio čovek koji je slušao sve što je Alek govorio, nadam se da je mislio da se šali.
Došli smo do kuće, otišla sam pravo u kuhinju i uzela flašu vode i u nju sipala nekakvu travu koju mi je Alek rekao da je kao vrbena za vampire. Previše informacija, ništa nisam zapamtila. Zavrnula sam čep i promućkala flašu. Otvorila sam je i sipala u čašu u tom trenutku Alek je ušao u kuhinju i seo za sto ispred mene.
-,, Ne preporuču...,, uzela sam čašu i popila na eks. Osetila sam kao da mi je vatra u ustima, ali baš vatra. Ispljunula sam ostatak zamalo na Aleka, ali on se pomerio u sekundi. Okrenula sam se i uzela čašu vode. Prošlo je brzo.
-,, Kretenu jedan! Da li si ti normalan, dao si mi paprikuu, debiluuu!,,-,, Upozorio sam te!,, znam da jeste, ali ovo je zaista peklo.
-,, I to nije paprika... Bože,, izlazio je iz kuhinje, dok je govorio to, zvučao je kao neka devojčica. Ima on takve trenutke. Dosada čini čuda.***
-,, Ozbiljno? Kupaći?,, gledao me je dok sam stojala i pila vodu iz flaše. Da. Bila sam u kupaćem. Crveni gornji i crni donji deo. Ovaj mi je bio najgori taj ću rado da pocepam.
-,, Dolazii!,, viknio je dok je držao lisice u rukama.
Prišla sam mu i stala ispred njega, nije mogao da ne pogleda u moj dekolte.
-,, Khm...,, nakašljala sam se, a on me je zbunjeno pogledao i zaključao lisice.
-,, Ovo nadmašuje sve.,,-,, Ovako. Ovo je sve radi mere bezbednosti iako mi ne možeš ništa. Inače siguran sam da se večeras niko od nas svoje neće pretvoriti u krznatog prijatelja, tako da mogla si obući i pidžamu.,, rekao je veoma ozbiljno.
-,, Hahaha...izvini, ovo je bilo veoma glupo sa moje strane.,,
Sela sam na pod tako zavezana kao nekakav pas. Alek mi je doneo ćebe u koje sam se umotala.
-,, Želim tu majicu.,, pokazala sam prstom na njegovu majicu, na šta je on spustio pogled i podigao svoje obrve. Taj pogled. Ahh.
-,, Ovu?,,
-,, Da.,, pružila sam ruku čekajući da je skine.
-,, Moram li baš?,,
-,, Daaa, smrzavam se! Ne želiš valjda da se prehladim?,, skinuo je majicu ispod koje je imao potkošulju. Uzela sam je i obukla. Osetila sam njegov miris oko sebe.
-,, Još sat vremena i dvadeset tri minuta do potpunog zalaska meseca.,,
-,, Bio si u pravu, skidaj ovo sa mene.,, dopuzeo je do mene i iskidao lisice i lance koji su bili oko mojih nogu i ruku. Poneo me je u svom naručju do sobe, stojali smo ispred kreveta.
-,, Laku noć Alek!,, gledala sam u njegove usne očekivajući da će me poljubiti iako sam mu naglasila da izađe iz sobe. Tj. da želim da spavam i to naravno sama.________________________
Jedva čekam sledeći deo, nešto sasvim neočekivano, dosta su ovo dvoje uživali.
I da, hvala ti što čitaš ovu priču😉
👿
YOU ARE READING
The Mikaelson family✅
RomanceĆao svima, ovo je moja prva priča i nadam se da će vam se svideti. Inspiraciju sam dobila dok sam gledala poznatu seriju The Originals. Naime devojčica koju su roditelji ostavili radi njene bezbednosti odrasta sa svojom dadiljom. Kad napuni 17 godi...