Ostavila sam telefon i otišla do prozora. Bilo je sunčano. Mnogo toplije nego juče. Odlučila sam da se prošetam. Obukla sam crne helanke i sivu majicu na debele bratele. Zavezala sam kosu u rep i izašla iz sobe. Spustila sam se liftom do poslednjeg sprata. Tamo me je čekala žena od sinoć.
-,, Inače ja sam Marija,, pružila sam joj ruku.
-,, Melissa,, nasmešila se.
Uzvratila sam joj osmehom i izašla napolje. Uputila sam se prema šumi koja je bila naspram mog prozora. Krenula sam da šetam šumom, noge su mi bile skroz mokre zbog rose. Slušala sam cvrkut ptica i pokušala da zaboravim sve što se desilo ovih dana. Nažalost, moje misli je prekinuo komarac koji mi je sisao krv iz ruke kao da je neki vampir. Ustala sam i krenula nazad do hotela. Nisam baš znala gde treba da idem, ali ugledala sam krov hotela i krenula u tom pravcu. Otišla sam do svoje sobe i izula patike i čarape. Obula sam papuče i sišla na doručak. Posle toga sam otišla do one fontane. Sela sam na ivicu i potopila noge u ledenu vodu. Dosta je prijalo, s' tim da je napolju bilo sigurno preko 30 stepeni. Zatvorila sam oči jer je sunce išlo pravo u moju facu . Osećaj je bio toliko dobar. Poželela sam da zauvek ostanem ovde, gde niko ne zna ko sam i zašto sam ovde sama. Oduvek sam želela drugačiji život u kom ću moći da uživam i ne mislim ni o čemu drugom nego o sebi. Deluje sebično. Znam.Osetila sam da neki kreten stoji ispred mene i zaklanja mi sunce. Otvorila sam oči i ugledala dobro poznato lice. Izvadila sam noge iz vode i ustala kao da ispred mene stoji vampir. Ah da je samo to, već pola vukodlak pola vampir.
-,, Uživaš?,, rekao je Alek kroz zube. Mrsko sam ga pogledala i prevrnula oči.
-,, Šta tražiš ovde?,,
-,, Tebe. Idemo,,
-,, Ja ne idem nigde. Od sad ću ovde živeti.,,
-,, Ne budi tvrdoglava, kreni. Nemoj da moram da te nosim,,
-,, Rekla sam ti,, još uvek sam stajala kao ukopana.
-,, Jel' nećeš?,, pitao me je dok je izuvao svoje braon lakovane cipele. Odmahnula sam glavom, a on je u tom trenutku ušao u fontanu i krenuo prema meni. Krenula sam u nazad. Izgledao je tako razdraženo. Uhvatio me je za ruku i krenuli smo prema hotelu. Svi ljudi su nas gledali kao da smo najveći debili na svetu. Ušli smo u lift, a on se sagnuo da zaveže pretlu. Okrenula sam glavu prema zidu, jer nisam mogla da ga gledam koliko sam bila ljuta.
-,, Počni da se pakuješ i siđi dole za dva minuta. Nemoj...pazi, nemoj da ne siđeš,, rekao je dok sam izlazila iz lifta i odlazila u pravcu sobe. Okrenula sam se i pogledala u njega. Imao je taj bolesni osmeh na licu koji ga je činio da izgleda kao neki psihić.Zatvorila sam kofer, uzela jaknu i ušla u lift. Na izlazu me je čekao Alek. Uzeo je stvari od mene i krenuli smo.
-,, Platio sam sve,,
Nisam ništa rekla. Krenula sam prema svom autu, ali jedan čovek me je preduhitrio i otvorio vrata od mojih kola.
-,, Ejj, šta to radite?,, pitala sam ga iznenađeno. Pogledala sam u Aleka, a on mi je svojim pogledom pokazao prema njegovom autu.
-,, Želim da idem svojim kolima,, naredila sam mu.
Nije obraćao pažnju i seo je u kola. Okrenula sam se nadajući se da je moj auto na parkingu, ali zakasnila sam. Bio je već u punoj brzini, a ja sam mogla samo da kažem pa-pa. Sela sam na zadnja sedišta , jer sam htela što dalje da budem od Aleka.
-,, Veži se, bebo,, naglasio je to bebo i ponovo se nasmejao kao neki psihopata.Dok smo išli prema kući gledala sam kroz prozor. Ćutala sam sve vreme i ignorisala bilo šta što bi Alek rekao. Ušli smo u našu ulicu, moj auto je bio parkiran, a Izzy je pričala sa čovekom koji ga je dovezao. Alek nije ni stao, a ja sam iskočila iz auta i potrčala prema Izzy. Skočila sam prema njoj, a ona me je podigla i zagrlila.
YOU ARE READING
The Mikaelson family✅
RomanceĆao svima, ovo je moja prva priča i nadam se da će vam se svideti. Inspiraciju sam dobila dok sam gledala poznatu seriju The Originals. Naime devojčica koju su roditelji ostavili radi njene bezbednosti odrasta sa svojom dadiljom. Kad napuni 17 godi...