Moje suze nisu prestajala da se slivaju niz moj obraz. Osećala sam beskonačnu tugu, neopisiv bes. Kriva sam. Nikad neću moći sebi da oprostim ovaj zločin. Proklinjem dan kada sam rođena...
Tražim osobu na koju ću svaliti svu krivicu, jer ne prihvatam činjenicu da sam ubica, ali za ovo sam sama kriva. Niko nije znao da ću ovo uraditi. Ne postoji dovoljna kazna za ubistvo.***
Taj osuđujući osećaj me je razarao duboko u unutrašnjosti.Moje srce je bilo iscepano na hiljadu komadića. Pitanja su mi se neprestalno vrzmala po glavi.
Da li će me Alek gledati istim očima kao pre ili će u meni videti ubicu? Da li mu toliko verujem da ću mu poveriti svoje najmračnije tajne?
Duboko u sebi znam da ću od sada živeti drugačijim životom.***
Moja glava je bila u Alekovom krilu dok me je nežnim pokretima ruke mazio po kosi. Pokušavajući da me umiri. Iako nije znao šta se desilo i zašto sam ja u takvom stanju, on me je ipak ohrabrivao.
-,, Šta god da se desi uvek ću biti tu za tebe. Razumeš? Šta god bilo. Slobodno mi možeš reći sve. Dobro znaš da ću razumeti sve.,, govorio je dok me je milovao po kosi. Skupila sam snage i ustala. Pogledala sam ga pravo u oči, nisam mogla čisto da ga vidim, jer su mi oči bile uplakane od suza.
-,, Ja, ja...,, mucala sam. Nisam mogla da izgovorim tu rečenicu.
-,, U redu je, hej. Pogledaj me. Šta god da se desilo u redu je.,, nastavio je da me ohrabljuje. Moj bes je sve više i više uticao na mene. Alek mi je govorio da je sve u redu, ali sve je bilo suprotno. On sigurno ne može ni da zamisli šta se desilo.-,, Ništa nije u redu, razumeš?,, rekla sam kroz zube. Alek me je gledao sasvim smireno kao da se navikao da mu se neko dere u facu. Nije me bilo briga za njega. Želim što pre da mu se zgadim i da me ostavi. Ne zaslužujem nekog kao što je on. Za njega je neka fina devojka, neko milo nevinašce koje će se brinuti samo o njemu. Neko ko ga neće povređuvati kao sto sam ja to radila. Neko ko nije ubica.
-,, Maria, reci mi šta se desilo. Jedino ću tako moći da te razumem.,, uhvatio me je za ruku. Otrgla sam se iz njegovih čvrstih šaka i stala ispred njega.
-,, Hoćeš da znaš, ha? Nećeš moći da me razumeš nikada. Ja sam ubica, alooo ubica. Gledaš u devojku koja je večeras postala ubica. Oduzela je život nekom čoveku. Razumeš?,, vrištala sam na sav glas. Pala sam na kolena i oko mene je postalo sve crno.Alek's P.O.V.
-,, Hoćeš da znaš, ha? Nećeš moći da me razumeš nikada. Ja sam ubica, alooo ubica. Gledaš u devojku koja je večeras postala ubica. Oduzela je život nekom čoveku. Razumeš?,, vrištala je na sav glas, suze su joj lile kao kiša. Žao mi je što joj se ovo desilo. Krivim sebe. Previše je mlada da bi se suočila sam nečijom smrću. Gledao sam je dok je padala, bio sam u šoku. Bacio sam se pred nju i uhvatio joj glavu da se ne bi udarila. Bila je premorena. Sve se izdešavalo za tako kratko vreme. Mislila je da je neću razumeti. Naravno da hoću, ubio sam mnogo više ljudi nego što neko može da izbroji i naravno da se ne ponosim time iako su među njima bili i moji najveći neprijatelji.Uzeo sam je u naručje i odneo u njenu sobu. Izuo sam joj patike i krenuo da je pokrivam. Usmerio sam pravac na njene noge i shvatio da ne vidim ni jednu posekotinu. Uhvatio sam je za ruku i zatekao isto to. Dotrčao sam do prozora i ugledao mesec.
Bio je pun.
Vratio sam pogled na Mariu i polako joj prišao, legao sam pored nje i čvrsto je zagrlio.
-,, Žao mi je.,, pustio sam suze da same teku. Polako sam joj prišao i šapnuo.
-,, Aktivirala si svoju kletvu, žao mi je.,, nisam znao šta da radim osim da nastavim da je grlim i ljubim.Znam da ćemo ovo zajedno prebroditi, pomoći ću joj oko svega jer volim je svim svojim srcem.
________________________
Maria je aktivirala svoju vukodlačku kletvu tako što je ubila ljudsko biće za vreme punog meseca. Kao što ste i mogli da predpostavite, ali Alek je tu da joj pomogne u svemu, jer to je ono što radiš kada neku osobu voliš!
Vidimo se, volim vas ❤❤
👿
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Mikaelson family✅
RomanceĆao svima, ovo je moja prva priča i nadam se da će vam se svideti. Inspiraciju sam dobila dok sam gledala poznatu seriju The Originals. Naime devojčica koju su roditelji ostavili radi njene bezbednosti odrasta sa svojom dadiljom. Kad napuni 17 godi...