Chapter 25

332 19 0
                                    

New Orleans

-,, Šta se dešavaa, Hayley!,, pun mesec je nešto se dešava umirem od bolova kao da se ponovo po prvi put pretvaram u vukodlaka.
-,, Siguran si da nisi naljutio neku vešticu?,,
-,, Hayley...,,
-,, Klaus, smiri se sahnaćemo ko ovo radi, izdriži. Ne ponašaj se kao nekakvo dete.,,

***

-,, New Jersey, ovo je tačna adresa. U pitanju je mesečeva kletva. Nisi pokupio svo prstenje kad si poslovao sa Francescom Guerrera.,,

-,, Kreni sa dvojicom najboljih. I dovedite mi tu izdajicu. Do sutra da ste ovde!,,

New Jersey, Maria's P.O.V.

-,, Šta danas radimo?,, vraćamo se laganim koracima do kuće posle jutarnjeg trčanja. Bilo je opuštajuće. Ovo je mačiji kašalj naspram onog u šumi.

-,, Moram do banke poslepodne, vratiću se za nekih sat vramena. Ti ostaješ kod kuće!,,
-,, Haa? Idem sa tobom.,, ulazimo u kuću, čekam iza Aleka dok otključava vrata.
-,, Ne možeš!,,
-,, Okej, srećan put.,,
-,, Nemoj da uradiš nešto za čim ćeš žaliti, nadam se da smo se razumeli.,,

Nakon dvadeset minuta sišao je sa stepenica u plavoj košlji na sitne bele zvszdice, zasukanih rukava, u crnim uskim farmericama i plavim cipelama okrenute kože.

Prišla sam vratima da ga ispratim.
-,, Brzo se vraćam!,, poljubio me je nežno u obraz. Okrenuo se, a ja sam ga uhvatila za ruku i privukla sebi. Poljubila sam ga onako kako je on trebao mene, strastveno. Posle par sekundi naši jezici su počeli da igraju krupni čačak. Zagrlila sam ga i gledala kako odlazi do kola. Ušla sam u kuću i počela da gledam seriju.

***

Taman što se epizoda završila neko je zazvonio na vrata. Alek. Nabacila sam ogroman osmeh na lice i dotrčala do ulaza. Nisam ni otvorila vrata, a već sam počela da pričam.
-,, Došao si brže nego što si rekao!,, otvorivši vrata ugledala sam jednu ženu sa braon kovrdžavom kosom, tamnijeg tena u kožnoj jakni, helankama takođe kožnim i crnim čizmama na štiklu sa dva muškarca iza sebe isto u crno obučenim. Progutala sam knedlu i prpgovorila nakon što sam ih dobro odmerila od glave do pete.
-,, Haj! Očekivala si nekog d rugog?,, rekla je žena.
-,, Hmmm...da. Jesam. Kako mogu da vam pomognem?,, pokušala sam da izgledam što smirenije.
-,, Dobro pitanje!,, nasmešila se i okrenula se dajući dvojici muškaraca znak kažiprstom da me uhvate. Previše brzo se sve odigralo, u jednom trenutku pričam sa ženom u drugom vidim dlan koji mi prilazi i udara me toliko snažno da oko mene sve postaje mutno i crno.
Nisam u nesvesti, ali ne mogu da se pomerim. Kao da sam nadrogirana ili pijana. Stavljaju me na zadnje sedište , jedan muškarac sedi pored mene i vezuje mi ruke, dok su ovo dvoje napred. Ne razumem ni jednu reč. U jednom trenutku čujem zvono od telefona. Vozač se javlja.
-,, Imamo je. Dolazimo!,, jedva sam razumela. Više nisam mogla da izdržim, sve je postajalo mračnije.

Klaus P.O.V.

-,, Žensko je, kaže da je mlada.,,
-,,Zar je bitno? Ubićemo je svakako.,,
Sedim u dvorištu sa Hayley, Rafaelom, Marcelom, Nikolasom i dvojicom kerova.
Čekam svoju ptičicu koja je odletela sa nečim što pripada meni.
-,, Nikolas, začepi!,, ne mogu više da slušam tog kretena. Škripa guma i kočnica se začula, dobro poznati lik se pojavio.
-,, Jace?,,
-,, Malia i Rob je dovode. Prilično dobro smo je udarili u nesvesti je.,,
-,, Hmm...,, ovo mi je izmamilo blagi osmeh na licu.
Sedim u fotelji i pokušavam da ignorišem Hayleyin i Marcelov pogled koji je upućen meni.
-,, Bože... ona je još dete. Klaus.,, Hayley nije izdržala. Rob je nosio u naručju devojku plavo smeđe boje kose koja je bila blago uvijena. Kosa joj je prekrivala celo lice. Nisam ništa video ali mi je srce naglo počelo kucati ubrzano. Moj vuk je podivljao.

-,, Aaaaaa...,, užisan vrisak i krik koji je ispustila Hayley kada je bila ispred devojke koju je uzimala u svoje naručje privukao je pažnju svima. Svi stražari su došli u dvorište. Hayley je pala na kolena držeći to dete i ljubeći je po glavi. More suza je lila dok je jecala. Prišao sam joj i kleknuo pored nje. Kad sam pogledao lice deteta prepoznao sam je. To je bila moja Hope. Ustao sam i krenuo na Roba, stisnuo sam mu grkljan i izvadio ga. Košulja mi je bila sva od njegove krvi. Vratio sam se do Hope i uzeo je u naručje. Snažno sam je zagrlio. Nakon skoro jedne decenije, deset godina, držim u rukama nešto najvrednije na ovom svetu. Nisam mogao da se suzdržavam, pustio sam suzu za kojom se nastavio čitav niz. More suza mi je lilo niz lice. Bio sam i srećan i ljut.
Koliko mi je drago što sam osetio onu bol umesto nje.
Okrenuo sam se prema svima u dvorištu sa svojom princezom u rukama i pogledao svako lize pojedinačno. Osećao sam se potpuno. Imam sve u životu. Krenuo sam uz stepenice ne skidajući pogled sa njenog lica. Odneo sam je u njenu sobu i spustio na krevet. Poljubio sam je u čelo i pokrio. Hayley je stojala sve vreme pored mene. Zagrlio sam je, a ona je smestila svoju glavu između mog vrata i glave, dok je kvasila moju košulju svojim suzama gledali smo našu ćerku koja je izrasla u jednu prelepu devojku. Ne mogu da dočekam jutro da je vidim. Da joj pokažem svoje kraljevstvo, ovaj grad, ceo svet. To želim. Želim uvek i zauvek sa njom.

Ostavio sam Haylej sa Hope. Sišao sam u dvorište i ugledao Marcela koji nazd rablja u ime moje pronceze. Nasmejao sam se i uzeo času dajući mu znak da večeras pijemo do zore. Večeras se sve menja iz korena. Menjam se ja.

________________________Iii? Jedva sam čekala da se desi ovaj trenutak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

________________________
Iii? Jedva sam čekala da se desi ovaj trenutak. Veoma sam srećna. Maria je zaslužila svoju porodicu.

Do sledećeg dela👋👋👋

Volim vasss❤❤

Volim vasss❤❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👿

The Mikaelson family✅Where stories live. Discover now