Pustite pesmu dok čitate😆😆😊☺.
------------------------------------------------------------------------------------Vratili smo se u dvorošte, Klaus je sedeo i pričao sa nekim likovima. Delovali su veoma ozbiljno. Prošla sam i samo se nasmešila. Jace im se pridružio i opet sam ostala sama. Otišla sam u kuhinju, bila je prazna. Ugledala sam neoprano suđe u sudoperi i bacila se na posao. Volim da perem sudove, zadovoljstvo mi je videti kako nešto prljavo brzo prelazi u čisto blistavo. Dok sam prala zadnji tanjir čula sam korake koji su se kretali prema meni. Saprala sam tanjir i okrenula se. Ugledala sam jednu mladu devojku, mojih godina u crnoj haljini sa belom čipkastom keceljom. Izgledala je zabrinuto.
-,, Šta radiš to?,, pitala me je.
-,, Samo sam oprala sudove, nadam se da to ne pravi nikakav problem?,,
-,, Ne, naprotiv, pomogla si mi. Bila sam učila, malo sam se više zadržala. Hvala ti mnogo. Kako da ti se odužim?,,
-,, Budi mi drugarica i to će biti dovoljno. Ovde nemam sa kim da budem.,, sela sam za sto.
-,, Naravno, svakako ću ti biti drugarica. Čak i najbolja, ako budem to zaslužila.,,
-,, Jedina si.,, nabacila sam nesiguran osmeh.
-,, Pa najbolja drugarice da se upoznamo.,, uzvratila mi je osmehom i pružila ruku.
-,, Rous.,, pružila sam joj ruku takodje.
-,, Hope Mikaelson, ali svi me zovu Maria zbog moje nazovimo to bezbednosti.,,
-,, Hah, zanimljivo. Okej Maria, koliko imaš godina?,,
-,, Sedamnaest, za par dana punim 18. Ti?,,
-,, Dvadeset tri.,,
-,, Nisi vampir?,,
-,, Ne. Da sam vampir ne bih radila ovde kao kuvarica.,,
-,, Vauu.,,-,, Maria.,, nepoznati muškarac se pojavio na vratima kuhinje.
-,, Da?,,
-,, Marcel je rekao da je slobodan ako želiš da se prošetaš gradom. Ja bih te odvezao do njega.,,
-,, Naravno, biću spremna za dva minuta.,,
-,,Vidimo se kasnije Rous.,, mahnula sam joj dok sam izlazila. Otišla sam do svoje sobe i shvatila da nemam nikakvu odeću. Izašla sam u dvorište, nikog nisam ugledala.
-,, Maaamaaaa!,, proderala sam se.
-,, Dušo!,, stvorila se ispred mene.
-,, Nemam šta da obučem, a za tri minuta treba da sam spremna. Treba mi nekakva haljina ili suknja.,,
-,, Kupila sam ti nešto.,,
Krenula sam za njom uz stepenice i ušli u njenu sobu. Iz ormara je izvadila roze suknju i belu izanu majicu na tanke bratele. Kombinacija nije mogla biti bolja.
-,, Vauu. Mama. Divna je.,,
-,, Štikle?,, iz kese je izvadila kutiju i dala mi je j ruke. Otvorila sam i ugledala bele salonke. Tako jednostavne, a tako lepe. Ubukla sam se i obula štikle. Pustila sam kosu da pada. Bila je blago uvijena.
Mama mi je pružila rozi sjaj i maskaru. Našminkala sam se i izašle smo u dvorište. Bilo je puno. Vrvelo je od vampira. Tata je sedeo u crvenoj fotelji, kao na nekakvom tronu dok su ostali sedeli na bordo kaučima i foteljama. Kad sam sišla svi su opet buljili u mene. Pogledom sam tražila vozača, dok nisam skontala da stoji ispred vrata od dvorišta. Prišla sam tati, a on me je gledao sa ponosom.
-,, Najlepša si, a kako i ne bi kad imaš onakvu majku.,, pogledao je u mamu, a ona se nasmejala, bila je sva rumena u obrazima. Prišla sam vozaču i krenuli smo.
Stigli smo do nekakvog kluba.Na kratko sam se zamislila, ali iz tog transa me je odvojio vozač koji mi je otvorio vrata.
-'' Hvala!'' nasmečila sam mu se. To uvek radim, osmeh mi je sastavnio deo razgovora.
Njemu izgleda nije, samo mi je potvrdno klimnuo glavom i pokazao mi levom rukom da krenem. Ušli smo u neki klub bila je pesma ''Attention'' Charlie Puth. Jedna od mojih omiljenih.
Otišla sam do šanka i naručila votka-ananas. Konobar me je pogledao sa podignutom obrvom i pružio mi piće. Sigurno se pitao koliko imam godina. Oladi čoveče, popiću samo jednu čašu nisam alkoholičarka iako volim da pijem alkohol. Ironija.
Otvorila sam svoje grlo kao zmija i ispila celu čašu na eks. Skoro svi za šankom su me gledali kao da nisam normalna.
-'' Šta?'' retardi. Šta bulje.
YOU ARE READING
The Mikaelson family✅
RomanceĆao svima, ovo je moja prva priča i nadam se da će vam se svideti. Inspiraciju sam dobila dok sam gledala poznatu seriju The Originals. Naime devojčica koju su roditelji ostavili radi njene bezbednosti odrasta sa svojom dadiljom. Kad napuni 17 godi...