➸7 | tangisan ◦•◉✿

163 21 94
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


[Harin pov]

Aku berhenti menepuk pipiku lalu aku kembali memandang wajah baekhyun lalu aku menjerit.

"Argh!! Kkamjagiya!!! "

Aku memandang wajah namja yang sedang memerhatikan aku.

"Apa harin cakap tadi? Harin suka bodyguard harin? Siapa orangnya? Adakah saya? "

"Err... S-saya"

Aku terus menukar posisi aku yang sedang baring tadi ke posisi duduk.

Aku bertindak cepat untuk melarikan diri aku dari baekhyun sebab aku tak ada alasan yang kukuh nak jawab pertanyaan dia tadi.

Baru sahaja aku turun daripada katil dan berdiri, tangan ku ditarik dan menyebabkan aku terduduk pada birai katil.

Aku memandang kearah kanan ku. Muka baekhyun itu aku pandang.

Rambutnya yang kusut serta mukanya yang sedikit berpeluh menampakkan lagi dirinya yang hot.

"Alamak ai mamat ni... Aku nak jawab apa kat dia... Kalau aku kata aku suka dia, malu lah aku nanti. God please help me"

Aku rasa muka aku sudah membahang sekarang ni. Walaupun aku tak nampak, tapi aku boleh rasa.

Aku menepis kecil tangan baekhyun yang masih memegang tangan aku. Lalu aku bangun menuju ke pintu. Baru beberapa langkah aku berjalan baekhyun bersuara.

"Harin ssi, awak nak pergi mana tu? "

"Saya nak siapkan assignment saya yang tertangguh tu"

Balasku lalu berjalan 10 langkah lagi. Kenapa lah rasa lama sangat aku jalan ni.

"Harin ssi"

Aku berhenti meneruskan langkah aku. Aku tidak berpaling kerana takut muka aku bertukar merah lagi.

"Saya harap, orang yang harin suka tu bukan saya. Sebab saya takut kalau musuh saya apa – apa kan awak seperti mana taehyung lakukan sebelum ini..."

" Tapi saya akan menjaga awak. I WILL PROTECTED YOU UNTILL MY LAST BREATH. Because I'm your bodyguard. I hope you'll understand"

C ; My Bodyguard | BBH ✨Where stories live. Discover now