Zhluboka jsem se nadechl. Nikdy bych nevěřil, že ze mě bude vlk. A už vůbec ne, že takhle narychlo.
Ale Harrymu jsem věřil jako nikomu jinému.
S malým úsměvem jsem přikývl na souhlas. Co řekne máma je mi jedno, ale věděl jsem, že bude také souhlasit.Vešel jsem dovnitř a podíval se na jeho mámu, všechno jsem jí vysvětlil a ona přikývla.
"Takže za hodinu pro vás přijdou vlci, musíte jít s nimi, zavedou vás za mnou a já provedu rituál," zašeptal jsem a sám se odebral do jeskyně, musel jsem všechno připravit.S mámou jsme si prohlédli dům. Dole byla kuchyň s obývacím pokojem, nahoře tři pokoje, koupelna a ještě výš půda, na kterou jsem s ale bál vylézt...
Vybral jsem si pokoj úplně na konci chodby, naproti koupelně, kde jsem zatím odpočíval na posteli, než se dostavili ti vlci.
Zhluboka jsem se nadechl a i s mámou jsme šli v jejich doprovodu k jeskyni.Postavil jsem se za veliký kamenný oltář a čekal na Louise a jeho mámu. Za chvíli přišli za doprovodu Nialla a Alexandra. Ti přešli ke mně.
"Ať starobilý obřad započne!" zvolal jsem a sebral stříbrný kalich. Zakousl jsem si do ruky a nakapal do něj krev. Alexander s Niallem mě napodobili. Kalich jsem položil na oltář.
"Prosím napijte se a přijměte své nové já," zašeptal jsem a počkal až se napijou.Polkl jsem tu tekutinu a začal se klepat. Vůbec to nechutnalo dobře. To bude asi tím, že je to krev. Podal jsem kalich mamce a ta se také napila.
Orosilo se mi čelo, byl jsem nervózní a také jsem se bál, co bude následovat. Také toho, až ze mě bude vlk.
Sevřelo mi žaludek a já se koukl na Harryho, který už v ruce opět držel kalich.Viděl jsem, jak se Lou začíná klepat. Kalich jsem jako správný alfa dopil a položil ho na stůl. Hned potom jsem běžel k němu a jeho i s jeho mamkou položil na kamenný výčnělek. Teď už jsme museli jenom čekat dokud všechno neproběhne jak má.
Ležel jsem na kameni a máma hned vedle mě. Ta se bolestí schoulila do klubíčka. Po tvářích jí tekly slzy, tvář skřivená do grimasy.
Měl jsem problém se nadechnout a to jsem se moc snažil. Tělo jako by mi hořelo. Všechno uvnitř mě jako by se začalo scvrkávat, svírat do jednoho uzlu. Bylo to nepříjemné, po čele mi tekl pot. Ruce jsem svíral v pěsti, všechno mě bolelo a já se mohl jen dívat do Harryho zelených očí, než jsem je zavřel.Dělalo mi špatně vidět jak trpí, no musel to vydržet. Za chvíli bude po všem. Snažil jsem se ho uklidnit hlazením, no nic moc jsem nezmohl v tomhle stavu. Musel jsem jenom čekat. Za půl hodiny usnul. Seděl jsem při něm a čekal než se probudí. Po asi 3 hodinách se konečně vzbudil a zmateně se rozhlížel. Měl rozcuchané vlásky a oči rozšířené z přívalu energie.
"No co ty moje vlčátko?"Otevřel jsem oči a díval se kolem. Harry na mě mluvil, ale já nevnímal. Byl jsem ponořen do svých vzpomínek, abych věděl, kde to jsem a co se stalo.
Otočil jsem se na usmívajícího se Harryho a přitulil se k jeho ruce, která mě hladila ve vlasech. "Už je po všem?" Opravdu bych to už nechtěl prožívat znovu. Jednou stačilo..."Ano, už je po všem zlatíčko, jak se cítíš?" zeptal jsem se a pomohl mu se posadit. Vypadal celkem vyděšeně, ale nad tím jsem se nezastavoval, chápal jsem, že je to pro něj všechno nové a neznámé.
"Hlavně pomalounku," usmál jsem se.Přikývl jsem. Měl jsem ale pocit, že každou chvíli budu zvracet. Jako by moje tělo potřebovalo ze sebe dostat ještě zbytky mého starého já, aby se do mě vešel vlk...
Harry si sedl vedle mě a zkontroloval mi čelo a tep, zda jde všechno dobře.
"Je mi blbě," vydechl jsem a objal si břicho."To je normální, nemusíš se bát," vysvětlil jsem mu a pohladil mu koleno. Snažil jsem se, aby mu nic nechybělo. "Miluju tě."
Seděli jsme. Objímal jsem ho a hladil asi jěště půl hodiny. Jeho mámu zatím odnesl jeden ze starších vlků domů a nařídil jsem mu, aby se o ni postaral. Lou se konečně uklidnil.
ČTEŠ
Wolf love ~ Larry ✓
FanfictionHarry, mladý vlkodlak a budoucí alfa smečky. Louis, kluk žijící ve vesnici kousek od lesa, který nemluví. Dva kluci - tak odlišní a přeci je osud svede dohromady. Ale co bude pak? Harryho smečka nesnese člověka ve své smečce! *** ©AkiTariW - RPG sto...