S Louim už jsme spolu chodili šest měsíců a já se pořád nerozhoupal se s ním vyspat. Dnes to ale zvládneme!
Loui byl venku na tréninku ve vlka a já začal chystat vše potřebné. Lupínky kvítků, svíčky a skvělé jídlo. Prostě dokonalost, podle mě.
Čekal jsem za dveřmi. Když otevřel, stál jsem ho tam s rozepnutou košilou jenom v kalhotech a s kyticí růží.Došel jsem celý šťastný domů za svou láskou. Už jsem vlkem celkem dlouho, ale nutno se ještě učit a trénovat. Dnes se mi vedlo, chtěl jsem se pochlubit, vím že i on z toho mívá ohromnou radost... Ale jaksi jsem na to zapomněl, jakmile jsem ho uviděl stát ve dveřích.
"Harry? Eh, něco slavíme?" Moc jsem se bál, že jsem na něco zapomněl."Ne. Jenom... chtěl bych tenhle večer udělat výjimečným..." zašeptal jsem a zatáhl ho dovnitř a přímo do kuchyně, kde byla připravena večeře.
"Miluju tě moc, chci, aby dnešní večer byl perfektní." Zavrněl jsem a pohladil ho po líčku.
"Dobrou chuť, vařil jsem to sám. Snad ti bude chutnat."Usadil jsem se ke stolu, kde byla naložena večeře na mojí i Harryho straně a uprostřed stolu stály tři svíčky, které tomu dodávaly na romantice a nádheře.
Usadil mě ke stolu, políbil a společně jsme se pustili do jídla.
Bože tak dlouho jsem nejedl jelena!!
"Výborné! Harry, je to vynikající.""Děkuji, chci, aby byl dnešní večer dokonalý!" Usmál jsem se na něj a spokojeně sa taky pustil do jídla. Těšil jsem se na tenhle večer tak moc.
Když jsme dojedli, pomalu jsme vylezli nahoru, kde jsem ho povalil do postele s kvítky."Kdy si to všechno stihl?" vydechl jsem s úžasem. Všechno měl perfektně nachystané. Jídlo, svíčky, okvětní lístky v posteli.
Harry se jen zasmál mému výrazu a políbil mě na rty. Polibky jsem mu oplácel jak jen jsem věděl.
Bylo to tak dokonalé.Přemístil jsem se nad něj a začal ho líbat na ty jeho dva polštářky, zatímco mi ručku zápletl do vlasů. Bylo to skvělé. S polibky jsem pokračoval na knlíční kosti, které jsem jemně okousal a taky se na ní už vyjímali mé značky.
"Jsi nádherný, Loui, ale moc oblečený," zasmál jsem se a rozepl jeho košili a následně přejel po jeho bledém hrudníku.Rychle jsem dýchal, Harry také. Sledoval jsem každý jeho pohyb, každý dotek jsem cítil stokrát víc než jindy.
Vysvlékl mi košili úplně a přisál se mi na bradavky, těsně pod znaménka, která mi udělal. Vzdychal jsem na celý pokoj a užíval si jeho péči. Prsty jsem mu při tom zapletl do vlasů a jemně za ně tahal.Když vzdychal, bylo to pro mě jako to nejsilnější afrodiziakum na světě. Hladově jsem se mu přisál na bradavku a zatahal jako dítě, které chce napít. Několikrát jsem to zopakoval, než jsem byl se svou prací spokojený a přesunul se na druhou. První byla hezky červená a hodně citlivá, a tak jsem jí místo ústy uspokjoval rukou. Napadla mi ale rošťárna, sebral jsem si ten malý uzlíček nervů do zubů a skousl, až Loui vykřikl. S prominutím jsem mu ji zase olízl a dal na ni pusinku.
On mě chce asi zabít, bože!
Pusu jsem měl otevřenou dokořán a oči slastně privřené.
"Harry," vzdychl jsem, když šel polibky směrem zpátky nahoru a přejel po znaménkách, co mi udělal.
Nakonec mě políbil na rty, přičemž se věnoval zapínání mých kalhot.
Moc se mi nelíbilo, že jsem jediný z nás dvou skoro bez oblečení a sundal jsem mu košili. Rukama jsem fascinovane přecházel po jeho svalech.Když mě vysvlékl, chvilku jsem jen tak zůstal sedět a nechal ho ať si mě prohlédne. Takhle úplně nahého mě jěště asi neviděl, vždy jsem na sobě měl aspoň košili nebo něco. Teď jsem byl jenom já a má kůže popsaná černým inkoustem. Pomalounku po mně posouval ruky, teda po mých svalech. Byl jsem větší než on, to musím uznat, a tak jsem ho raději opatrně pohladil po líčku.
"Líbí se ti, co vidíš?"
ČTEŠ
Wolf love ~ Larry ✓
FanfictionHarry, mladý vlkodlak a budoucí alfa smečky. Louis, kluk žijící ve vesnici kousek od lesa, který nemluví. Dva kluci - tak odlišní a přeci je osud svede dohromady. Ale co bude pak? Harryho smečka nesnese člověka ve své smečce! *** ©AkiTariW - RPG sto...