21. - KONEC

3.1K 248 4
                                    

A je tady poslední díl tohoto příběhu. Doufáme, že jste si ho užili stejně jako my dvě ❤

Vaše spisovatelky AkemiManautsu a Tommo_coffee...

***

Cítil jsem, že Louiho vůně se změnila, bál se a byl nervózní. Nemohl jsem ho teď uklidnit, jenom jsem doufal, že se nic nestane. Všechni se na nás koukali, někteří sledovali mě, jiní Louise a někteří nás oba. Bylo to zvláštní. Jít sám. Byl jsem zvyklý chodit sem s mamkou, ale to byla jěště Alfa, teď už stála na malém pódiu a čekala na nás.
'Hlavně klid Loui.'

Nepatrně jsem přikývl a dál kráčel, než jsme se ocitli na malém pódiu vedle vlčice, což byla určitě jeho máma, už jen pro jejich podobnou srst. Také proto, že nikdo jiný tam nesmí.
Harry si stoupl kousek před nás a sedl si.

Když jsem si sedl, všichni se uklonili a máma taky, jenom Loui tam stál a nic neudělal až na něj někteří začali vrčet. Proboha na tohle jsem zapoměl!
'Loui ukloň se! Hned!' doufal jsem, že to zachráním.

Hned jak na mě Harry "zakřičel" jsem se uklonil. Nějakou dobu jsme tak zůstali, než jsme se vrátili do stoje a já čekal, co bude dál.
Harry se narovnal a nasadil tvrdý pohled, který mrazil.

Hned jak jsem se narovnal, převládla ve mně vlčí stránka, kterou jsem musel nechat, nastal můj první krvavý měsíc, na kterém jsem musel potvrdit svou pozici Alfu, a tak jsem začal výt. Takhle mocně a nahlas jsem jěště nevyl. Každý chvíli poslouchal, pak se přidala moje máma, slabě i Lou a pak postupně všichni.

Společně jsme všichni vyli, znělo to vskutku zajímavě a líbilo se mi to. Jako nějaké sirény, ale mnohem lepší.
Dlouho trvalo, než jsme přestali výt a Harry si stoupl. Všechny si prohlédl, jako by tím něco kontroloval.

Když jsem dovyl, uviděl jsem něco, co vidí jenom alfa. Rozhodnutí,všechni mě přijali za nového alfu! Byl jsem tak rád, no nemohl jsem to ukázat, tak jsem jenom nahlas zaštěkal a proměnil se.
"A oslavy můžou začít!"

Všichni vesele zavyli a začali se proměňovat. Udělal jsem tak taky a zatímco ostatní se někam rozprchli, já zůstal tam a Harry také. Usmál se a kývl hlavou, abych šel s ním, než jsme společně došli na velké náměstí, kde byli všichni.

Zábava byla už v plném proudu. Loui byl při mně a pil džus a já pivo.
Najednou k nám přišel můj dobrý kamarád, no byl podnapilý a já věděl, že se něco stane.
"Tak co, už máš to své štěně připravené na noc? Určitě se moc těšíš, jak ty, tak on... přece kdo může říct, že byl prvním Alfy smečky počas jeho prvního krvavého měsíce!"

Moc se mu pletl jazyk, ale i přesto jsem pochopil, co má asi na mysli. Harry ho skoro okamžitě odehnal a podíval se na mě. Nechápavě jsem se na něj díval... Zapomněl mi snad něco říct?

Jak si mohl myslet, že Louiho přetáhnu už teď.
"Nic si z toho nedělej, Lou, do ničeho tě nebudu strkat, je to jenom novej zvyk, nic víc, nic míň, to nevadí."

Poposunul jsem se malinko na židli, kde jsme u stolu seděli a odpil si z džusu.
Harry mě celou dobu sledoval, asi aby vyčetl, jak se cítím, nebo jestli s ním ještě budu.
Mnoho kluků k němu počas večera chodilo a mluvilo a ptalo se na pořád to samý ohledně dnešní noci... Kdy, jak, kde...
Bylo mi opravdu nepříjemně.

Wolf love ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat