16. Happy birthday to Karolina cz.2

304 15 1
                                    


*Karolina*

Podróż zleciała mi niewiarygodnie szybko!
Coś mi się wydaje,że znowu usnęłam w podróży, ale co poradzę? Uwielbiam spać w pociągach! W pewnym momencie obudził mnie  w bardzo przyjemny sposób. Mianowicie poczułam jak jego usta stykają się z moimi. Po chwili zaczęłam oddawać pocałunki.
-jesteśmy już we Wrocławiu?-spytałam odklejając się od niego
-  tak, a to oznacza ,że wysiadamy

*narrator*

30 minut później nasi bohaterowie znajdowali się już w mieszkaniu Karoliny.

-kochanie, a co byś powiedziała jakbym się do ciebie wprowadził?
-jestem jak najbardziej za! A skoro jutro jest niedziela, to możemy jechać do ciebie po twoje rzeczy,  co ty na to?
-super pomysł! Kocham cię wiesz?
-wiem, wiem też cię kocham- zamknęłam nasze usta w namiętnym pocałunku
-nie chce przerywać tej pięknej chwili, ale przydałoby się coś zjeść( Jacek tylko o jedzeniu xd-dop.aut)
-w sumie masz racje, to co zamawiamy pizze?
-możemy, to jaką?
-Hmm może hawajską z ananasem?-oczywiście propozycja dla żartów, mina Jacka mówiła wszystko za siebie- przecież żartuje! Nie nawidzę ananasa na pizzy!
-uff, to peperoni?
-peperoni! To idź zamów te pizze, a ja przygotuje nam coś do picia
-robi się skarbie!

*Karolina*

30 minut później przyszła nasza pizza. Zjedliśmy ją oglądając przy tym jakiś serial w telewizji. W sumie był nawet ciekawy, ale nie zwróciłam uwagi na tytuł. Następnie włączyliśmy jakiś film. Były to "Porady na zdrady" nie wiele z niego pamietam. Możliwe,że na nim usnęłam, bo nazajutrz obudziłam się w moim łóżku. Jedno muszę przyznać to były moje najlepsze urodziny!



Wiem,wiem długo mnie nie było i jeszcze krótki rozdział... Problem jest taki, że ostatnio brakuje mi czasu i weny( i wcale nie śpię do 12, a potem wychodzę ze znajomymi xdd) Ten jest krótki, bo jest dokończeniem poprzedniego. Następny będzie dłuższy, a skoro już jesteśmy w temacie to... Nie wiem kiedy będzie następny... Pewnie jak zbiorę się w sobie i napisze. Nie zabijcie xd , ale chce wam to jakoś wynagrodzić, dlatego dzisiaj pojawi się również "Kompletnie inna historia". To by było na tyle z mojej strony. Do zobaczenia w następnym!

#niekopiuj

"Tajemnicza"Karolina RachwałOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz