Bölüm akışı değiştirilmeden kitap düzenlenmeye alınmıştır.
Beni kendi tarafına çektikten sonra sertçe mutfak tezgahına fırlattı. Fırlatmasıyla ayak bileğimin üzerine düştüm ve koca bir çığlık attım. Bileğim ters dönmüştü ve şuan canım çok yanıyordu.
"Bileğim!" dedim acıyla. Saçlarımı eline dolayıp kafamı yerden kaldırdı.
"Demek bileğin ha? Sence yer miyim?!" diye tısladı suratıma. Acıdan dolayı yüzümü buruşturdum. Bileğim acıyordu ve acısı dayanılmazdı. Ya burkulmuştu yada kırılmıştı ama bana daha çok kırılmış gibi geliyordu.
"Suratıma çatal fırlattın!!!" diye kükredi yüzüme doğru. Gözyaşlarım yanaklarımı ıslatırken diyecek hiçbir şey bulamadım. Bileğim çok acıyordu ve şuan ki tek düşüncem buydu. Hatta öyleki eline doladığı saçlarımın acısını bile hissedemiyordum.
"Bana bir şey söyle!" diye bağırdı.
Elini kaldırıp vurmak için hazırlandı.Sertçe yutkundum. Ne diyebilirdim ki? Diyecek hiçbir şeyim yoktu. Bu yüzden aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
"Özür dilerim" dedim ve gözlerimi sıkıca kapatıp bana vurmasını bekledim. Bekledim, bekledim, bekledim. Ama vurmadı...
Gözlerimi açıp neden vurmadığını anlamaya çalıştım. Eli havada asılı kalmış, bana vurmuyordu. Yalnızca anlam veremediğim bir şekilde bana bakıyordu.
Gözlerimi birkaç kez kırpıştırıp gözlerinin içine baktım. Garip bakıyordu. Ne düşündüğünü bilmiyordum. Sanırım beni öldürmek istiyordu ama öyle olsa şimdiye kadar öldürmez miydi?
-seni seviyor
Dedi iç sesim. Ne demek seni seviyor? Aras beni sevse bunları yapmazdı. Beni sevmediğine adım kadar emindim.
+saçmalama
dedim iç sesime ve Aras'a bakmaya devam ettim. Neden bana böyle bakıyordu?Kaldırdığı elini indirdi ve saçıma doladığı elini de çekti.
Bakışlarını ayak bileğime çevirdiğinde "siktir" dediğini duydum. Ne olmuştu ki?
Korkarak bende bakışlarımı bileğime çevirdim.
Yaaa bu bölüm fazla kısa oldu ama kusura bakmayın lütfen. Ancak bu kadar yazabildim hem de heyecanlı yerde bırakmak istedim. Acaba Azra'nın bileğine ne oldu? Lütfen fikirlerinizi yazmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)
Teen FictionKitabın tüm hakları bana aittir. Benden izinsiz en ufak bir alıntıda, paylaşımda yasal işlem başlatılır. Genç kurgu #3 'üncü sırada... +18 içerikler vardır. (Cinsellik, taciz, kavga, şiddet, ölüm) "Senden nefret ediyorum pislik herif" dedim yatakta...