PS-19-

68.3K 1.8K 1.6K
                                    

Bölüm hazırken daha fazla bekletmeyip paylaşayım dedim. Ancak ondan önce sizlere bir şey sormak istiyorum.

Daha önceden kurgusu hazır olan bir kitabım vardı ve ilk bölümünü birkaç gün önce yazdım. Yani kısa bir tanıtımı yazdım.

Sizce yeni kitabımı yayınlamalı mıyım? Eğer yayınlarsam ikisini birden yetiştirebilir miyim bilmiyorum ama yinede haftada bir ikisine de bölüm gelir diye düşünüyorum.

Yeni kitabım yine farklı ve güzel bir kurgu oldu. İlk bölümü hazır ama yayınlamadan önce sizlere açıklama kısmını okutayım:)

Pencereme biraz daha yaklaşıp elimi soğuk mermere koydum ve başımı eğip içerisine daha dikkatli bakmaya başladım. O evde biri olduğuna adım kadar emindim.

Kalbim heyecandan deli gibi atarken yutkunup kendimi sakinleştirmek adına derin nefesler aldım ve gözlerimin karanlığa biraz daha alışmasını bekledikten sonra perdeyi önümden çekip daha dikkatli bir şekilde baktım gizemli eve.

İçerisi karanlık olduğu için hiçbir şey gözükmüyordu ama ışığın yanıp söndüğüne de emindim.

Gözlerimi biraz daha kısıp dikkatli bir şekilde bakarken perde çekildi ve bir çift siyah göz karşıladı gözlerimi.

Korkudan yerimde zıplarken hızlı bir şekilde perdemi çekip arkasına saklandım.

Birkaç güne bu kitabımıda yayınlarım diye düşünüyorum. Neyse çok konuştum:) haydi keyifli okumalar...








Etraf karanlıkken gözlerimi aralamayı denedim ama başaramadım. Fazlasıyla yorgundum. Değil kıpırdayacak nefes alacak halim bile yoktu.

Sanki ruhum bedenimden çekilmiş gibiydi, sesler duyuyor ama anlam veremiyordum. Uykum yoktu ama bedenim hâlâ uykuya doğru çekiliyordu. Halsizdim. Fazlasıyla.

En son etraf beyazdı, annemin sesini duymuştum. Peki şimdi nerdeydim? Annem burada mıydı?

(İstediğiniz oldu. Bölümün devamını Aras'ın anlatımından dinleyeceksiniz😜💕😊 keyifli okumalar)

Soğuk ellerini soğuk ellerimin arasına alıp dudaklarıma götürdüm.

Kaç gündür burada uyuyordu hanımefendi. Keyfine diyecek yoktu ama birazda beni düşünse fena olmazdı. O gözlerini o kadar çok özlemiştim ki sırf sevdiğim maviliklerini açması için serumu çözüp elektroşok veresim vardı ama yapamıyordum işte.

PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin