Özel Bölüm 3

11.8K 233 117
                                    

*** 6ay sonra***

Gözlerimi aralayıp camdan dışarısına baktım. Güzel bir gündü ve bu günü eve kapanarak geçirmek mantıklı olmazdı. Hastaneden çıkalı 3 hafta olmuştu ve kendimi kesinlikle harika hissediyordum.

Orada kaldığım zamanlar berbattım. Kabuslar, hayaller, bilinçaltı oyunları... Hepsi çok zordu. Asla kolay bir dönemden geçmemiştim. Çünkü yaşadığım şeyler zaten kolay değildi. Kimin başına gelse herkes ilk zamanlarda atlatmakta zorlanırdı. Ama en sonunda başarabilirdik. Ben başarmıştım. Unutmuştum, tekrar yeniden gülebiliyordum, tekrar mutlu olabiliyordum, tekrar huzurluydum. Artık hepsi geride kalmıştı. Ben artık hayata yeniden dönmüş, yeniden başlamıştım.

Kendime yeni bir ev bulmuş hatta işe başlamıştım. Okulumu da kaldığım yerden açıktan tamamlayacaktım. Artık hayatımda Aras denen biri yoktu. Ondan tamamen kurtulmuştum. Üzerimde kalan tek izi vücudumda bıraktığı 'A' harfi kesikleriydi. Onlarda artık çokta umrumda değildi. Hatta bazen onları gördükçe yaşadığım şeyler aklıma geliyor ve hepsini yendiğimi hatırlayarak ne kadar güçlü olduğumu hissediyordum.

Uykularım düzelmiş, kabuslarım yok olmuş, bilinçaltı oyunlarım tamamen bitmiş, aklımda Aras'a dair hiçbir şey kalmamıştı. Artık ondan korkmuyordum ona karşı tamamen nötr'düm. Nefret bile etmiyordum. Benim için bir hiçti.

Terapilerim kesinlikle işe yaramıştı. O artık benim için varın arasındaki yokluk gibi bir şeydi. Vardı ama aynı zamanda yoktu da. Artık tamamen kurtulmuş ve arınmıştım. Beni üzen tek şey hastanede yattığım günlerde yaşadığım kabuslardı ama onlarda geride kalmıştı. Bembeyaz bir sayfaya yeni hayatımı yazacaktım ve bunu tamamen ben yapacaktım.

Her şeyi tek başıma başarmıştım. Bu hayatta yanımda babamdan başka kimsem olmamıştı. Babama tek başıma bakmıştım. Oyunlarımı tek başıma oynamıştım. Okuluma tek başıma gitmiştim. Aras beni kaçırdıktan sonra tek başıma mücadele vermiştim. Hiç kimsem yoktu ki yanımda.

Tam her şey bitti dediğim anlarda bile mücalede etmeyi bırakmamıştım. Tek başımayım, güçsüzüm, yapamam dediğim anlarda bile mücadeleyi kesmemiştim. İnanmıştım. Birgün Aras'tan kurtulacağıma tüm kalbimle inanmıştım.

Pes etmiştim ama pes etmemiştim. Yapamam demiştim ama yapmıştım. İnanmamıştım ama inanmıştım. Korkmuştum ama korkmamıştım.
Mücadele edemem demiştim ama mücadele etmiştim.
Başaramam demiştim ama başarmıştım. Çünkü doğru olanın vazgeçmemek olduğunu biliyordum. Susup kabullenmenin yanlış olduğunu biliyordum. Hayatımı mahveden bir adamın yanında yaşamaya devam edemeyeceğimi biliyordum.

Evet dayak yemiştim, bana bağırmış, hakaret etmiş, karanlık odaya kapatmış, aç bırakmış ve çok daha kötülerini yapmıştı ama doğru zamanı beklemiştim. Kurtulmak için doğru zamanı beklemiş ve vazgeçmemiştim.

Tüm bu zaman zarfında tek başıma olsam da ben bana yetmiştim. Tektim ama binlerce kişinin gücünü taşımıştım içimde. Pes ettiğimde kendi kendime moral vermiştim. Olmaz dediğimde kendime olur diyen de bendim. Plan yok dediğimde kendime plan bulan da bendim. Diyemem dediğimde demelisin diyen de bendim. Ağladığımda gözyaşımı silen de bendim. Her zaman tektim ama kendi kendime güç verdim ve başardım.

Mahkemeye çıktığımda korkmadım çünkü ne yapmam gerektiğini biliyordum. Söylemem gerekeni biliyordum. Kazandığımı biliyordum. Şikayetçi olduğumda ve hapise girdiğinde yeniden başlayabileceğimi biliyordum. Evet bu girecek olduğum süreç beni korkutmuştu ama sonra yeniden hayata başlamak benim ödülümdü. Tedavimi olmuştum. Tedavi sırasında her şeyi atlatırken, unuturken, silerken tektim ama başarmıştım. Ben her şeyi tek başıma başarmıştım ve şimdi buradaydım. Aras hakettiği cezayı ömür boyu hapiste çekerken ben zor günlerden geçmiş ve şimdi tamamen özgürdüm. Ben başarmıştım. Bir kadın olarak tekte olsam başarmıştım. Korkmamıştım, korkmuyordum, korkmayacaktım. Çünkü ben Azra'ydım. Ben kadındım. Ben güçlüydüm.

Ve şimdi mutlu olacaktım. Her zaman mutlu olacaktım. Sonsuza dek mutlu olacaktım.



Herkese merhaba. Herkese kucak dolusu sevgiler. Herkese mutlu yıllar.

2019 berbat geçti umarım 2020 güzel geçer dedik. 2020, 2019'dan da berbattı. Hem korona hem başka mevzular derken 2020 gerçekten herkes için çok kötü bir yıl oldu. Tüm kalbimle 2021'in herkes için çok güzel olmasını diliyorum. 2021'in herkese sağlık, huzur, sevgi, aşk, başarı, , mutluluk getirmesini, tüm sevdiklerinin her zaman yanında olduğu çok güzel bir yıl olmasını diliyorum. Umarım şu korona da tamamen kalkar ve güzel hayatımıza dönebiliriz. Yinede o zamana kadar maske takmayı, mesafe koymayı, temizliğimize özen göstermemiz gerektiğini biliyorum ve sizlerin de bunu bildiğini biliyorum:)

Hepinizi nasıl da çok özlemişim. 2021'de PS kitabımı düzenleyip kitabı uzatacağım gibi aynı şekilde BVBY kitabıma da düzenli bölüm atmaya çalışacağım. Tabi bunlar 2021'in hangi ayında olur emin değilim ama sonuçta yapacağım çünkü sizleri çok ihmal ettim bunu biliyorum ve hepinize kucak dolusu sevgilerimi veriyorum. Hepiniz iyi ki varsınız.

2021 HEPİMİZ İÇİN TÜM SEVDİKLERİMİZ HER ZAMAN YANIMIZDAYKEN SAĞLIKLI, MUTLU, HUZURLU, İŞLİ, SEVGİ DOLU, AŞK DOLU, BAŞARI DOLU GEÇSİN İNŞALLAH❤❤❤

PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin