Arkadaşlar her gün bölüm atmaya çalışıyorum, en geç iki günde bir.
Buna rağmen kitaba yorum yapmak yerine, fikirlerinizi söylemek yerine bazı kişiler yalnızca 'yeni bölüm gelsin./ yeni bölüm at' tarzı şeyler yazıyor.Öncelikle bu davranışınız beni gerçekten üzüyor. Ben robot değilim ki oturup 7/24 bölüm atayım. Benimde bir hayatım var, arkadaşlarım var ailem var. Onlarla da zaman geçirmem gerekiyor. Yinede her gün, en geç iki günde bir bölüm atıyorum size.
Haftada bir bölüm atsam neyse ama haftada üç, dört bazen beş bölüm geliyor ve yorumlarınızın 'yeni bölüm at' olması beni gerçekten üzüyor. Yazar yazmaz zaten bölümü yayınlıyorum bu yüzden 'yeni bölüm gelsin' demenize gerek yok.
Onun yerine kitap hakkındaki fikirlerinizi yazsanız inanın çok daha mutlu olurum. Bu yüzden lütfen oy verin ve kitap hakkındaki fikirlerinizi yazın:)
Ayrıca diğer bir konu çok kısa yazıyorsun diyorsunuz. Evet kısa yazıyorum ancak dediğim gibi her gün bölüm attığım için. Ama 13.bölümden sonraki bölümler uzun olacak ve yeni bölümler haftada bir gelecek.
Diğer bir konu ise lütfen ağır yorumlar yapmayın. 'Çok kısa yazıyorsun, utanmasan iki kelime yazacaksın' demişti bir okurum.
Her gün bölüm attığım için kısa. Ve tekrar diyorum 13.BÖLÜMDEN SONRAKİ BÖLÜMLER UZUN OLACAK VE HAFTADA BİR BÖLÜM GELECEK!
Lütfen bundan sonra uzun yaz demeyin. 13.bölüme kadar sabredin.
Çünkü yorumlarınız gerçekten beni bazen üzüyor.
Onun haricinde diğer herkesin yorumları ise beni çok mutlu ediyor. Kitabimi okuyup destek veren hepiniz benim canımsınız be😊 hepinizi çok seviyorum.
Özellikle o güzel yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Zaten hepinizin yorumlarına cevap vermeye çalışıyorum:)
Hepiniz canımsınız. Sizleri çooooook seviyorum. İyi ki varsınız😊😁😍
Bu arada genç kurgu içinde 987 mi 986yla mı ne başlamıştık. Şimdiyse 237 yiz. Umarım 100lere de düştüğümüz günler gelecek. Siz yanımda olduğunuz sürece bu kitabı raflarda da göreceğiz. Biliyorsunuz en büyük hayalim bu.
Okuduğunuz için teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)
Teen FictionKitabın tüm hakları bana aittir. Benden izinsiz en ufak bir alıntıda, paylaşımda yasal işlem başlatılır. Genç kurgu #3 'üncü sırada... +18 içerikler vardır. (Cinsellik, taciz, kavga, şiddet, ölüm) "Senden nefret ediyorum pislik herif" dedim yatakta...