Arkama bakmadan koşmaya başladığımda Aras'ın arkamdan bağırmalarını duyabiliyordum.
"Azra! Kaçma! Yakalarsam seni gebertirim!"
Ah zaten bugün beni öldürecekti diymi? En azından kaçmak için şansımı denemiş olurdum.
"Azra! Dur dedim"
Arkama bakmadan koşmaya devam ettim. Eğer başarabilirsem, eğer ondan kurtulursam ilk işim bir daha evden çıkmamak olacaktı. Küçük evimizde babamla birlikte yaşlanmayı düşünüyordum yada belki birisine aşık olurdum ve onunla yaşlanırdım ama yinede babamı bırakmazdım.
Bir silah sesi patladığında istemeden de olsa durdum. Mermi birkaç ağaç yanıma isabet etmişti. Ya bana gelseydi?
Demek ki Aras gerçekten beni öldürecekti öyle mi? Gözünü bile kırpmadan ateş etmişti. Beni sevdiğini söylediği halde bana ateş etmişti!
Elimdeki tüfeği ona doğru doğrultup ateş ettim. Ateş etmemle birlikte bir inleme sesi geldi ve Aras yere yığıldı. Birkaç saniye kalkmasını bekledim ama kalkmayınca derin bir nefes aldım.
Kurtulmuştum işte. Bitmişti... Gülümseyip hemen tüfeği elimden attım ve var gücümle koşmaya başladım. Bir yandan da babamın beni görünce ne kadar sevineceğini düşünüyordum.
"Azra yardım et" dedi Aras.
Durdum. Bir yanım geri dönüp Aras'a yardım etmek isterken diğer yanım onu burada bırakıp gitmek istiyordu.
-o seni öldürecekti Azra. Bırak onu!
+ama ben katil olamam. Onun gibi yapamam.
-kaç buradan. Babanı hiç mi düşünmüyorsun?
Babam... Onu öyle çok özlemiştim ki...
Ama yinede yapamazdım. Aras'ı burada öylece bırakıp gidemezdim, onu ölüme terkedemezdim.
Koşarak Aras'ın yanına gelip çömeldim.
"A-aras! İyi misin"
Anında ayağa kalkıp beni kolumdan sertçe tuttu. Gözlerim şaşkınlıktan kocaman açılmış ona bakıyordum. Beni kandırmıştı!!!
Ölü numarası yapıp beni kandırmıştı."Sen" diyebildim sadece. Aras ne iğrenç bir insandı. Vicdanımın buna izin vermeyeceğini bildiği için beni hassas yerimden vurmuştu. Ondan nefret ediyordum. Ondan gerçekten nefret ediyordum.
"Sana dolu silah verecek kadar aptal mıyım ben?!" diye bağırdı. Nasıl yani? Kaçacağımı veya onu vuracağımı nerden biliyordu ki?
Suratıma sert bir tokat geçirince gözlerim dolmuştu. Yana düşen başımı kaldırıp siyah gözlerine baktım. Bana vurmuştu!!!
Kolumdan çekip kaldırdıktan sonra eve doğru sürüklemeye başladı. Sertçe yutkunup derin bir nefes aldım. Artık son kozumu kullanma zamanım gelmişti.
Merhabalar. Sizce son kozu ne? Yorumlarınızı bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)
Novela JuvenilKitabın tüm hakları bana aittir. Benden izinsiz en ufak bir alıntıda, paylaşımda yasal işlem başlatılır. Genç kurgu #3 'üncü sırada... +18 içerikler vardır. (Cinsellik, taciz, kavga, şiddet, ölüm) "Senden nefret ediyorum pislik herif" dedim yatakta...