LÜTFEN BANA YARDIM EDİN

11.3K 190 171
                                    

Arkadaşlar merhaba. Lütfen bunu baştan sona okuyup bana yardım edin.

Bu iki gündür 'Psikopat Sapık' kitabıma ve şahsıma hakaretler alıyorum. Bunu benim okuyucularım yani sizler yapmıyorsunuz. Bunu 3-4 arkadaş bir araya gelerek yapıyor. Beni tehdit eden de oldu, hakaretler de ettiler hem kitaba hem de bana bir sürü hakaretler aldım. Ne kadınlığım kaldı ne bir şeyim. Sizler biliyorsunuzdur ben bu kitabı yazmaya başladığım ilk günden beri her zaman 'gerçek olaylardan esinlenerek, gerçek hayata göre yazdım' diyorum. Hergün kadına şiddet haberleri duyuyoruz ve kadınlar korktukları için susuyor, bazıları susmuyor şikayet ediyor ama çoğu serbest bırakılıyor. Ben bu kitabımda kadının gücünü ve böyle hasta ruhlu kişilerin hakettikleri cezaya kavuşmasını konu aldım. Benim kitabım hasta ruhlu, saplantılı bir adamın bir kızı sevdiğini düşünmesi ve o kızı kaçırması ve ona yaşattıkları. Kızında ona boyun eğmeyip, susmayıp, pes etmeyip adama hak ettiği cezayı çektirene kadar mücadele etmesi ve adamın müebbet hapis yemesi. Bu konuyu siz zaten okuduğunuz için biliyorsunuz. Kitabımın konusu buyken kitabımda mecburen birkaç kadına şiddet sahnesi var. Bende o sahneleri gülerek yazmadım sonuçta ama kitabın konusu bu olduğu için mecburen var. Kitabın her yerine +18 şiddet içerir yazdım ayrıca küçük çocukların kitabıma ulaşamaması için kitabım senelerdir yetişkin içerikte duruyor.

Bu 3-4 arkadaş da kitabında kadına şiddet sahnesi yazmışsın sen nasıl insansın, nasıl kadınsın, utan tarzı yorumlar ve aynı zamanda da birden çok hakaret ettiler. Hatta bir tanesi beni tehtit bile etti. Onlara kitabımın konusunun bu olduğunu, gerçek hayattan esinlenip yazdığımı, karakterleri birbirine aşık etmek yerine kadının gücünü yazdığımı, adamı hakettiği şekilde cezalandırdığımı kibarca anlatmaya çalıştım ama ben alttan aldıkça, saygılı davrandıkça hakaretler çoğaldı. Şuan hâlâ bu mevzu hakkında uğraşıyorum.

Kendi kitabında beni etiketleyip kadınlığıma laf ettiler.

Ben burada kitabıma saygılı bir şekilde eleştiri yapan herkese saygılı çerçevesinde fikrini belirttiği için teşekkür ettim.

Keşke beni de Aras gibi biri kaçırsa diyenlere Allah korusun, o hasta biri böyle düşünmen yanlış diye ona doğruyu göstermeye çalıştım.

Şimdi sizden tek isteğim fikirlerinizi yazın. Sizler kitabımı çok seviyorsunuz biliyorum ama aranızda onlar gibi düşünenler varmı gerçekten? Ben burada gerçek hayatta yaşanan kadına şiddeti, başından geçen olayları, adama hakettiği cezanın verilmesini yazdım. Ama bunu onlara bir türlü de anlatamadım. Lütfen bu bölümün yorumlarına yüklenin. Herkes kitap hakkında ne düşündüğünü yazsın. Gerçekten yardımınıza ihtiyacım var. Fikirlerinizi bekliyorum. Şimdiden yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum. Elimden geldiğince hepinizin yorumlarına cevap vereceğim. Sizleri çok seviyorum❤

PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin