PS-28-

32.2K 1.3K 930
                                    

22.02.2018
Yeni bölümün çabuk gelmesi için vote sınırı: 3800:)

Kitabın sonundaki açıklamayı mutlaka ve mutlaka okuyun.

Keyifli okumalar...

"Azra Çetiner... Aras Dinçer'den şikayetçi misin?"

Hakimin sorusuyla yutkunup derin bir nefes aldım ve Aras'a baktım. Bu sefer başını yere eğmiş bana bakmıyordu.

Bakışlarımı tekrardan hakime yönelttim. Şikayetçi olmam gerekiyordu. Bana yapmadığı şey kalmamıştı. Babam onun yüzünden ölmüştü ve bu onu şikayet etmem gerektiğinin en bariz kanıtıydı.

"Azra Çetiner... Sana soruyorum kızım... Şikayetçi misin?" dedi hakim.
Avukatım moral verircesine koluma dokunduğunda ona döndüm. İçten bir şekilde gülümseyip "herşey güzel olacak" diye mırıldandı. Bende ona karşılık gülümseyip hakime döndüm.

"Evet hakim bey... Aras Dinçer'den şikayetçiyim"

Aras'ın gözleri anında beni bulurken hafif bir şekilde gülümsedi. Ama bu gülümsemesinin altında ima edilen bir şey, veya korkmamı gerektiren bir şey yoktu. Sadece gülümsemişti. Bu sefer yalnızca gülümsemişti.

Hakim "karar" diyince herkes ayağa kalktı.

"Aras Dinçer'in işlemiş olduğu suçlar; adam öldürme, ruhsatsız silah taşıma, adam kaçırma, şiddet... Den dolayı müebbet hapis cezasına saptırılmıştır..."

Müebbet kelimesini duyar duymaz gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Artık hayatım boyunca rahattım. Aras hapiste olacaktı ve bende hayatıma bakabilecektim.

Aras'ın ağzından birkaç sene öncesi

Elimdeki içki şişesini sıkıca tutarken annemin ölmeden önceki hali aklıma gelmişti. Babam olacak o herifin içtiği içkiler yüzünden ölmüştü annem. Kendine hakim olamayıp içip içip her gece annemi dövüyordu ve daha fazla dayanamamıştı işte. Bizi bırakıp gitmişti.

"İşe niye gelmedin"

Duyduğum sesle içki şişesini biraz daha sıkarken bu şişeyi bu adamın kafasında parçalamak istiyordum. Hem de bir gün değil, aylarca hatta yıllarca her gece... Tıpkı anneme yaptığı gibi.

"Sana diyorum oğlum?" dediğinde şişeyi dolaba fırlatıp aniden ayağa kalktım. Böyle bir şey yapmamı beklemediği için şok olmuş bir şekilde bana bakarken elimi yumruk yapıp omzuna birkaç kez çok sert sayılmayacak şekilde vurdum.

"Bana bir daha sakın oğlum deme. Ben senin oğlun falan değilim" dedim öfkeyle.

Birkaç saniye güldükten sonra aniden ciddileşti ve bana biraz daha yaklaşıp fısıldadı.

"Seni çok sevdiğimden değil ama bu akşam şirket toplantısı var oraya geleceksin. Ha gelmezsen canım kızımı bir ziyaret etmek zorunda kalırım ve bunu hiç istemezsin değil mi canım oğlum" dedi. Oğlum kelimesini vurgulayarak söylemişti. Bilerek yapıyordu şerefsiz.

"Bana neden ihtiyacın olsun ki? Git ne bok yiyorsan ye. Beni peşinde neden taşıyorsun?" diye bağırdım.

"Çünkü" diye başladığı cümlesinde bana biraz daha yaklaştı ve dudaklarını kulaklarıma götürüp fısıldadı.

"İleride ben öldükten sonra o ağzını açıpta annenin şiddetten öldüğünü kimsenin bilmemesi gerek. Bu yüzden şimdiden eşeğimi sağlam bağlamalıyım değil mi canım oğlum?" diyip göz kırptı. Yumruk yaptığım elimi o gözünün üzerine vurmamak için kendimi zor tutarken yutkundum.

"Ben senin hiçbir şeyin değilim. İstediğin şeyleri de Melis'e zarar vermemen için yapıyorum. Ama merak etme sen geberip gittiğinde beni tehtid edecek kimse kalmayacak ve işte o zaman herkes senin ne bok olduğunu öğrenecek" dedim ve omzuna çarparak salondan çıktım.

Günümüz

Tüm salon dağılırken Aras'ın eline kelepçe bağlamışlardı. İki polis memuru kolundan tutup ilerletmeye başladığında Aras gözlerini benim üzerimden ayırmıyordu. Tam önüme geldiklerinde durdu.

"Beni asla unutamayacaksın, bedenine kazıdığım izleri gördükçe beni hatırlayacaksın Azra. Ve pişman olacaksın ama o zaman herşey için çok geç olacak" dedi ve önümden geçip gittiler.

Kısa bir bölüm biliyorum ama finale doğru adım adım yaklaşıyoruz aslında kurgu bitimine çok az kaldı birkaç bölüm ama siz canım okuyucularım için bölümleri ve kurguyu uzattıkça uzatmaya çalışıyorum. Arasın çocukluğuna falan iniyorum ama bir yere kadar uzatabilirim biliyorsunuz:) en fazla 3-6-8 bölüm sonra (tam emin değilim kaç bölüm) final olacak. Bunu da söyleyeyim dedim. Ne kadar erken söylesem o kadar alışırsınız çünkü sonra birden final yazısını görüpte bana beddualarınızı saydırmayın diye:) neyse canlarım bölüm hakkındaki fikirlerinizi söyleyin. Sizleri çok çok çok seviyorum:)
Yeni bölüm için sınır koyuyorum. Aslında hepiniz yeterince vote veriyorsunuz ama ben bölümleri uzun süreli aralarla yazabildiğim için siz kızıyorsunuz. Bu yüzden sınır koyayım ki yeni bölümün gelme zamanı sizin elinizde olsun:) sınırı biraz yukarda tutacağım ki hemen tamamlayamayın:)

Vote sınırı: 3800
:):):) seviliyorsunuz😘😘😘

PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin