"Aras aç kapıyı lütfen" dedim ağlamaklı sesimle. Gecenin bir vakti ıssız ormanın, dağın ortasındaki evden kapı dışarıya kovmuştu beni. Hem de ne için?
Onun yanında mutlu olmadığımı söylediğim için."Ya Aras! Kurtlar mı yesin beni? Açsana şu kapıyı" dedim bir yandan da kapıyı tekmelerken.
"Defol git Azra! Benim yanımda mutlu değilsen hangi cehenneme gidiyorsan defol git!" diye bağırdı.
Tamam Aras'ın yanında durmaya çokta meraklı değildim ama gecenin bir vaktinde ayıların bedenimi parçalamasınıda istemiyordum tabi!
"Aras özür dilerim bak lütfen aç kapıyı" dedim ağlamaklı sesimle.
Allahım ne tür bir psikopatın eline düşmüştüm ben böyle? Sen beni Aras'tan kurtar yarabbim.
Kapının önünde diz çöküp kollarımı bedenime doladım. Böyle yaptığım zaman kendimi güvende hissediyordum. Gerçi vahşi ormanın ortasında ne kadar güvendeysem(!)
Sustum. Hiçbir şey demedim, gittiğimi sanmasını bekledim. Belki kapıyı açardı. Ve açtığı anda bende içeriye girerdim.
Aslında buradan tam şu anda kaçıp gidebilirdim. Babama kavuşabilirdim, Aras'tan kurtulabilirdim ama yapamıyordum çünkü korkuyordum.
Orman güvenli değildi. Gerçi Aras'ın yanıda güvenli değildi ne yapacağı belli olmazdı ama en azından onun yanında bir tık daha güvenliydim.
Ben ne yapacaktım ki? Başıma bir psikopat musallat olmuştu ve sürekli bana zarar veriyordu. Bir dövmediği kalmıştı onu da kısa süre içinde yapacakmış gibime geliyordu.
Hem psikopattı hem de sapıktı. Neden böyleydi bilmiyorum ama O bir sapıktı ve bende ondan nefret ediyordum!
"Azra" dedikten sonra kapıyı açar açmaz bana sarıldı. Böyle bir şey yapmasını beklemiyordum hatta neden yaptığınıda bilmiyordum.
Kollarını belime daha sıkı sardığında gözlerimi kapattım ve bir süre öylece durduk. İtmek istiyordum ama bir yandan da korkuyordum.
"Azra" diye fısıldadı. Sarıldığım boynundan yavaşça kaldırdım başımı ve gözlerinin içine baktım.
"Seni istiyorum" dedi boğuk sesiyle.
Kollarımı hemen ondan çekip uzaklaştım.
"Olmaz Aras" dedim kesin bir ses tonuyla.Beni kucağına alıp merdivenlerden çıkmaya başladığında bende kucağında çırpınmaya başlamıştım.
"Aras hayır! Bırak beni!!"
Dediklerimi dinlemeden merdivenlerden çıkıp yatak odasına girdi ve beni yavaşça yatağa bıraktı.
Merhaba:) acaba neler olacak?
Lütfen fikirlerinizi yazın... Yeni bölüm yeni bölüm dediniz. Bu bölümü henüz düzenleyememiştim o yüzden hic güzel olmadı, içime sinmedi. Ama çok ısrar ettiğiniz için sizide kıramadım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)
Teen FictionKitabın tüm hakları bana aittir. Benden izinsiz en ufak bir alıntıda, paylaşımda yasal işlem başlatılır. Genç kurgu #3 'üncü sırada... +18 içerikler vardır. (Cinsellik, taciz, kavga, şiddet, ölüm) "Senden nefret ediyorum pislik herif" dedim yatakta...