Bu bölüm doğum gününde yazamadığım bölüm için sana ithaf canım:)
Bu arada tanıtım videosu hazırlamak isteyenler lütfen bana mesaj atsın...
Ayrıca Parodi_Hesap01 den bölümden önce sorular soracağım ve doğru cevabı veren kişiler arasından seçim yapıp bölümü ona ithaf edeceğim. O yüzden takip edin derim:) Keyifli ve bol çığlıklı okumalar😃
"Azra ÇETİNER... Duruşma salonuna bekleniyorsunuz"
Yutkunup derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Kalbim deli gibi atarken duruşma salonundan içeriye girdim. Göz hizama Aras girince yürümeyi bırakıp ona baktım. Gözleri kızarık ve altları morarmıştı. Sanırım uzun süredir uyumuyordu. Ayrıca sakalları uzamış, saçları dağınıktı. Yüzü solgundu, kilo vermişti hem de ciddi anlamda.
Onunda gözleri beni bulduğunda aldığım nefesi tuttum. Uzun zaman olmuştu onu görmeyeli. Çok uzun zaman...
Geçirdiğimiz onca zamandan sonra onu bu halde görmek hem beni mutlu ederken hem de içimi acıtıyordu.
"Azra Hanım, yerimize geçelim haydi"
Avukatımın beni uyarmasıyla bir sandalyeye geçip oturdum. Aras'ın gözlerinin üzerimde olması rahatsız olmamı sağlıyordu."Aras Dinçer... Adam öldürme, adam öldürmeye teşebbüs etme, hırsızlık, ruhsatsız silah taşıma, insan kaçırma, polise hakaret etme suçlarından yargılanıyorsun. Ne diyeceksin"
Diyen hakimden gözlerimi alıp Aras'a çevirdim. Hiçbir şey demeden ifadesizce bana bakıyordu.
Baktığı her saniye içimi korku ve rahatsızlık duygusu sararken bende ona bakıyordum. Ellerinde delil vardı ama yinede itiraz etmesi gerekmez miydi? Neden susup bana bakıyordu?
"Aras Dinçer... Sana soruyorum!" hakimin ikinci sorusuyla gözlerini nihayet benden ayırıp hakime döndü ve hiç beklemediğim şeyi yaptı.
(Ne yaptığını bu bölümde yani kesitte atlıyorum. Gerçek bölümde okursunuz ki heyecanı geçmesin:) şimdi mahkemenin sonuna geldik...)
Mahkemenin sonlarına doğru hakime döndüm.
"Azra Çetiner... Aras Dinçer'den şikayetçi misin?"
Sizce şikayetçi mi?
Aras neden Azra'ya öyle bakıyor?
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?:)
Kitaba tanıtım videosu yap diye birçok istek aldım. Bu yüzden tanıtım videosu hazırlayabilecek yeteneğe sahip bir okuyucum çıkarsa eğer çok mutlu olurum. Tanıtım videosu hazırlamak isteyenler bana özelden mesaj atın...
Sizleri seviyorummm😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)
Teen FictionKitabın tüm hakları bana aittir. Benden izinsiz en ufak bir alıntıda, paylaşımda yasal işlem başlatılır. Genç kurgu #3 'üncü sırada... +18 içerikler vardır. (Cinsellik, taciz, kavga, şiddet, ölüm) "Senden nefret ediyorum pislik herif" dedim yatakta...