HAYDİ ETKİNLİK YAPALIM

18.4K 144 45
                                    

Uzun zamandır yoktum ama döndüm:)
Final bölümüne yapilan her yorumu tek tek okudum ama ilk defa ve ilk defa cevap vermedim sizlere bu yüzden çok üzgünüm. Çünkü uzun zamandır girmediğim icin bir sürü yorum gelmiş ve ben açıkçası cevap vermeye çok üsendim bu yüzden özür dilerim ama hepsini tek tek okudum ve hepinize tesekkur ederim. Böyle biter mi yazmişsiniz özel bölümler gelecek tabiki ama ne zaman bilmiyorum.

Bir de özelden sürekli kitabimi okur musun mesajları geliyor bunun içinde sizi kırmamak adına bir şey planladim.

Bu bölüme kitabini okumami isteyen kişiler yorum atsinlar bende aralarından rastgele birkaç kişi seçip kitaplarını okuyacağim ve beğendim kitaplarin bir bölümüne vote ve yorum yapacağım. Sadece 6 kitaba bunu yapacağım ve bu kitapları gerçekten beğenmem lazim:)
Yani konusu güzel olmalı. Çalıntı olmamalı demeyeceğim çünkü wattpadden kitap okumuyorum bu yuzden ne tür konular var bilmiyorum bu yüzden çalıntı mi değil mi anlamam:)

Konusu ilgimi çeksin ve güzel olsun yeter. Dediğim gibi rastgele birilerini seçip kitaplarını okuyacagim ve beğendigim kitapların bir bölümüne vote ve yorum yapacağım. Ve seçtigim 3 kitabida okuma listeme belli bir süreliğine ekleyeceğim. Ve belki ama dediğim gibi belki çok seversem onun kitabina kapakta yapabilirim.  Sizlerden ricam seçtigim 6 kitaba destek olmanız. Hem ben destek olacağım sizlerde benimle birlikte destek olursanız sevinirim. Sectigim 6 kitabi kitabimdan açıklayacağım ve lütfen açıklayınca sizlerde destek olup okumayı unutmayın. Sizleri seviyorum:)

PSİKOPAT SAPIK #Wattys2018 (+18 İçerik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin