ဆူညံေနေသာ ေျမေအာက္ခန္း night club တို့ သဘာဝ အတိုင္း လူေတြက ပ်ားပန္းခတ္မ်ွ. ကခုန္ေနေသာ ျပိဳးျပိဳးျပက္ျပက္ လင္းလက္ေနေသာ သူေတြျကား သူ သည္လည္း လိုက္ပါစီးေမ်ာရင္း ဖြင့္ထားေသာ ေတးသြားေနာက္ ေမ်ာလြင့္ေနမိသည္.…
ေတးသြားထဲ စိတ္ေရာက္ေနတာေျကာင့္ အေရွ႕တည့္တည့္မွ နတ္သမီးလို ေခ်ာေမာေသာ အလွနိယာမ ေလးအား ယခုမွ သတိျပဳမိေလရဲ႕။
သူမက ခပ္လွလွ အျပံဳးတခု ဖန္ဆင္းရင္း က်ြန္ေတာ့အား ခ်ဥ္းကပ္ဖို႔ ျကိဳးစားပါ၏။
'ယူ တေယာက္တည္းလား. ဒီလိုေနရာ မ်ိဳးမွာ တေယာက္တည္းဆို feel ျကဲစရာျကီး… ကိုယ္ အေဖာ္လုပ္ေပးရမလား'
က်ြန္ေတာ္ ျပံဳးလိုက္မိရင္း.
'အမိေလး ဆႏၵရွိရင္ေပါ့'
ဟုတ္တယ္ေလ. သူ့ ဘာသာ ေရာက္လာတဲ႔ အခြင့္အေရးတခုကို ျငင္းရေအာင္ က်ြန္ေတာ္က တံုးတံုးအအ မဟုတ္.
အလိုက္အထိုက္ေပါ့ေလ ေနာ့…က်ြန္ေတာ့ဆီက မီးစိမ္းျပသည္နွင့္ အလွနတ္သမီးသည္ မာယာ ပိုက္ကြန္ျဖန္႔က်က္ကာ အစြမ္းကုန္ ဖမ္းစားဖို႔ ျကိဳးစားေလေတာ့သည္…
ရင္ခြင္ထဲ အလိုက္သင့္တိုးဝင္လာေသာ သူမကို ျပန္လည္ေတာ့ မေထြးဖက္မိ. သူမဆီမွ ခ်ိဳအီအီ ေရေမႊးနံ႔ ကို ရွဳရွိဳက္မိေတာ့ ပန္းသီးစိမ္းနံ႔ သင္းေသာ ကိုယ္သင္းရနံ႔ တခုအား မွတ္မွတ္ရရ သတိရမိလိုက္ေသးသည္…
သြားစမ္းပါ. ဒါေတြက ခု အေရးမပါေတာ့ဘူး. ေမ့ပစ္လိုက္ဖို႔ အခ်ိန္တန္ေနျပီပဲ။
အတိတ္မွ အရာတခုကို ေမ့ပစ္ကာ လက္ရွိကိုပဲ ေပ်ာ္ေမြ႔ဖို႔ ျကိဳးစားလိုက္ခ်ိန္…
Break it down!
ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ေတာ္တန္ ရံု ဖုန္းကို မကိုင္ပဲ ပိတ္ပစ္တာ မ်ားေပမဲ႔ ခုကေတာ့ ဘဝ မွာ အျမဲ သူ႔ဘက္က ရပ္တည္ေပးခဲ႕ေသာ omma.
သူ႔ရဲ႕ တဦးတည္းေသာ မွီခိုအားထားရာ omma.မိန္းမေခ်ာေလးကို ရင္ခြင္ထဲ ထားရင္း ဖုန္းကိုင္လိုက္မိသည္.
'အင္း…omma'
'သားငယ္. club ေရာက္ေနျပန္ျပီလား. omma ဘာေျပာထားလဲ။ ဒီည flight နဲ႔ သားငယ္ ကိုကို ျပန္လာမယ္ လို့ ေျပာထားတယ္ေလ. မိသားစုေတြ အကုန္စံုေနတာ ျမင္ခ်င္တယ္လို့ appa ကလည္း ေျပာထားတယ္မလား. ဘာလို့ စကားနားမေထာင္ ျပန္တာလဲ။'