KILLING-Eighth Stage

6.9K 865 98
                                    

3နာရီ ဆိုေသာ အခ်ိန္ကို မြန္းက်ပ္စြာ ေက်ာ္ျဖတ္ျပီးေတာ့ ေစ့စပ္ပြဲလည္း ျပီးဆုံးခန္းေရာက္ခဲ႔သည္…

'Yeol…Jaehee တို႔ အိမ္လိုက္ခဲ႔အံုးမလား'

'မလိုက္ေတာ့ဘူး. ကိုယ္ ပင္ပန္းေနလို့ Appa နဲ႔ အိမ္ပဲျပနိလိုက္ေတာ့မယ္. ေနာက္မွပဲ. Jaehee. ေနာ္'

သူမ ဘာမွ ျပန္မေျပာနိုင္ခင္ ေစ့စပ္ခန္းမ ထဲက ခပ္သြက္သြက္ထြက္သြားေသာ Yeol…
ဘယ္ သတို႔သားက ဒီလို ေန့မ်ိဳးမွာသူ့
သတို႔ သမီးေရွ႔ ပင္ပန္းေနျပီ ဆိုတာ ေျပာထြက္နိုင္ရတာပါလိမ့္??

ဘယ္ သတို႔သားက ဒီလို ေန့မ်ိဳးမွာ သူ အိမ္ျပန္ေတာ့မယ္ဆိုတာ ခ်က္ခ်င္းေျပာထြက္ရတာပါလိမ့္??

ဘယ္ သတို႔သားက ဒီလို ေန့မ်ိဳး ျပီးရင္ တူတူေနလို့ ရနိုင္ပါလ်က္ မဂၤလာပြဲေန႔ မတိုင္ခင္ အတူမေနဘူးဆိုျပီး အေျကာက္အကန္ ျငင္းခဲ႔ရပါလိမ့္???

ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူ ထားခဲ႔တဲ႔ ေနရာမွာသာ မလွဳပ္မယွက္ က်န္ခဲ႔ရပါေသာ သူမ.
မစခင္တည္းက ရိပ္မိျပီးသား ဇာတ္လမ္းတပုဒ္ကို ရေအာင္ ဆက္ခဲ႔တဲ႔ သူမ ပဲ။ ဒီေလာက္ေတာ့ ခံရပါအံုးမည္ မဟုတ္လား.

'Appa… Baek နဲ႔ Omma ေကာ'

'သားျကီး. မင္း Jaehee တို့အိမ္ မလိုက္သြားဘူးလား. '

'ေနာက္လည္း ေတြ႔ရမွာပဲ Appa ရယ္. ဒီေန႔ သားပင္ပန္းေနလို့ အိမ္ျပန္အနားယူေတာ့မလို့. Baek ေကာ'

'လြန္ခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္နာရီေလာက္တည္းက သားOmma ေနလို့ မေကာင္းလို႔ Baek နဲ႔ အိမ္ျပန္သြားျကျပီ။'

'ဟုတ္လား. Omma ခုတေလာ ခန ခန ေနမေကာင္းျဖစ္ေနတယ္ေနာ္'

Yeol ေျပာရင္း ကားေပၚတက္ကာ အိမ္ဆီသို႔ ေမာင္းထြက္လာခဲ႔သည္.
အိမ္ေရာက္ေတာ့ Baek ကားေလးက ရပ္ထားတာမို႔ Baek ျပန္ေရာက္ေနျပီ ထင့္.

ခ်က္ခ်င္း သြားေတြ႔လိုက္ခ်င္ေပမဲ႔ ဒီေန႔ ေပးခဲ႔တဲ႔ ဒဏ္ရာေတြက အမ်ားသားမို့ ခနေလး အခ်ိန္ဆြဲလိုက္မိကာ သူ့ အခန္းထဲသာ တန္းဝင္လာခဲ႔သည္.

ထိုစဥ္က Baek ဆီ ခ်က္ခ်င္း မဝင္ခဲ႔ျခင္းသည္ ေနာင္တရစရာေတြ အမ်ားျကီးထဲက အေျကာင္းအရာ တခု ေနာင္တခ်ိန္က် ျဖစ္လာခဲ႔ေလသည္…

KILLERWhere stories live. Discover now