KILLING-Fifth Stage

7.5K 834 56
                                    

Baek တေယာက္ လက္မွတ္ဂိတ္ကို ျဖတ္ဖို့ တန္းစီေနေလျပီ။
တကယ္ကို ထြက္သြားရေတာ့ မွာပါလား.

သူ့ လက္မွတ္ေလး ကို စစ္ဖို့ ေပးလိုက္ခ်ိန္...

'Byun Baekhyun! သတၱိေတြ သိပ္ေကာင္းေနတာလား. ဘယ္သူ့ ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႔ သြားမလို့ လုပ္ေနတာလဲ. ငါတို့ အိမ္က ပိုက္ဆံေတြ ျဖဳန္းေနတာ အားမရ လို့ နိုင္ငံျခားထိ သြားျဖဳန္းမလို့လား'

ျကည့္လိုက္ေတာ့ အေပၚကုတ္ေတာင္ မပါလာပဲ ရွပ္အျဖဴနဲ႔ ျကယ္သီးတခ်ိဳ႕ ျဖဳတ္ထားေသာ ကိုကို... နားသယ္စပ္ မွာ သီးေနေသာ ေခ်ြးစက္တခ်ိဳ႕...

ေျပာခ်င္ရာေျပာနိုင္ပါတယ္ ကိုကို. ဘယ္လိုအေျကာင္းအရာေျကာင့္ လိုက္လာတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ Baek ခံနိုင္ရည္ ရွိပါတယ္.

Baek ခပ္ရြဲ႕ရြဲ႕ ျပံဳးျပလိုက္ရင္း...

'ကိုကို ဆီမွာ ေပါေနတာ ပိုက္ဆံေတြပဲမလား. အရာအားလံုး လက္လႊတ္ထားလိုက္ရတဲ႔ က်ြန္ေတာ့ အတြက္ ဒါေလာက္ေလးေတာ့ service ေပးသင့္တာေပါ့. မရွိေစဘူးထင္လို့ ထြက္သြားေပးမယ္ေလ. '

'ဘယ္သူ့သေဘာနဲ႔?? '

Yeol ကေျပာရင္း လက္မွတ္စစ္ထံမွ လက္မွတ္အား... ...

ျဗိ!

'ကိုကို ဘာလုပ္တာလဲ!'

'ျဖဲလိုက္တာေလ. ငါ့မ်က္ေစ့ေအာက္မွာေတာင္ ဒီေလာက္ အသံုးျကမ္းေနတာ. ကြယ္ရာဆို ငါတို့ L.O.E.Y ျကီး ေဒဝါလီ ခံလိုက္ရမွာေပါ့. ဘသူ့ဘေဘာနဲ႔ သြားရတာလဲ။ မင္းကို ေျပာျပီးသားပါ. မင္းဟာ ငါ့ သေဘာအတိုင္းပဲ ေနရမယ္. ငါ ေျပာသလို ပဲလုပ္ရမယ္.
အိမ္ျပန္မယ္. ေနာက္က လိုက္ခဲ႕... '

ေျပာျပီးျပီးခ်င္း လွည့္ထြက္သြားေသာ ကိုကို႔ ေနာက္ေက်ာကိုတလွည့္ ျကမ္းျပင္ေပၚ အစိတ္စိတ္ အျမႊာျမႊာ ျဖစ္ေနေသာ လက္မွတ္ေလးကို တလွည့္ Baek ျကည့္ရင္း...

K ဆိုတဲ႔ တက္တူးေလးေရ...
မင္း သခင္နားမွာ ပဲဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဆက္ရွိေနအံုးမွာမို႔ ေသြးခုန္ႏွဳန္းေလးေတြ ပံုမွန္ျဖစ္ေနပါေစေနာ္...

💉KILLER💉

Baek အိမ္ျပန္လာတာကို Omma ကေတာ့ ဝမ္းသာေနပံုရျပီး Appa ကေတာ့ သိပ္မျကည္ခ်င္ပါ. ဘာရယ္ေျကာင့္မွန္းမသိ ကိုကို က ဘာေတြ ေျပာထားမွန္းမသိ. Appa က Baek ကို အျပစ္တင္ျခင္း အလ်င္းမရွိခဲ႔။ တကယ္ဆို သူ စီစဥ္ေပးတာကို Baek က ျဖစ္ေအာင္ မလုပ္ခဲ႔ဘူးမလားေလ...

KILLERWhere stories live. Discover now