ေနာက္ဆံုး လက္ေကာက္ဝတ္ေနရာမွာ ေတြ႔လိုက္ ရတာက… … … …
…
…
…
…
…Yeol တေယာက္ အိမ္ျပန္ေရာက္လာတဲ႔ အထိ အေတြး ေတြထဲက ရုန္းမထြက္နိုင္ခဲ႔ပါ.
ဒီလိုသာ အမွန္ဆို ေရွ႔ေလ်ွာက္ သူ ဘာဆက္လုပ္သင့္ပါလိမ့္??အရင္လိုမ်ိဳး တူညီေသာ လမ္းေတာ့ ထပ္မေလ်ွာက္မိေစဖို႔ ဆံုးျဖတ္ျပီးသားပါေလ.
ခ်စ္ရသူ နဲ႔ တေခါက္ ေကြကြင္းရျခင္း နဲ႔တင္ လံုေလာက္ေနပါျပီ။Appa ကို ျကိဳအသိေပးမည္ဟုသာ ဆံုးျဖတ္ရင္း ေအာက္ထပ္ဆင္းလာေတာ့ ဧည့္ခန္းထဲမွာAppa ကို အဆင္သင့္ေတြ႔ရေလသည္.
'Appa. က်ြန္ေတာ္ ေျပာစရာ ရွိတယ္.'
Appa ကား Yeol ေျပာတာကိုသာ ျငိမ္သက္စြာ နားေထာင္ေနခဲ႔သည္.
ျပီးေတာ့… … …'ေနာင္တ မရမွာ ေသခ်ာလား. သား. ဒီလို လုပ္လို႔ သား ေပ်ာ္ရႊင္နိုင္မယ္ဆို Appa ဘက္က ကန္႕ကြက္စရာ မရွိပါဘူး.
ကတိတခုေတာ့ ေပးရမယ္. သား ေပ်ာ္နိုင္ရပါမယ္ လို႔ေလ. ''Baek နဲ႔ ဆို သား ေပ်ာ္ရႊင္နိုင္မွာပါ.'
'Baek နဲ႔… … ဟုတ္ပါျပီ။ အခ်စ္ဆံုးသူကို ဆံုးရွံဳး ဖူးတဲ႔ သားအတြက္ ဒါဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းဆိုရင္ သား စိတ္ျကိဳက္လုပ္နိုင္ပါတယ္. Appa က သား သေဘာအတိုင္း ခြင့္ျပဳေပးဖို႔ အသင့္ပါ.
အရင္က လုပ္ရပ္ေတြ အတြက္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းပါဘူး.''Baek ကို ျကည္ျဖဴေပးဖို့ပဲ ေတာင္းဆိုပါတယ္.Appa'
Appa က ျပံဳးျပီး ေခါင္းျငိမ့္ျပခဲ႔သည္. Yeol ကား ျကည္နူးျခင္း အျပည့္နဲ႔ ျပန္လည္ ျပံဳးျပခဲ႕သည္.
ကိုယ္တို႔ အတြက္ ေရႊေရာင္လႊမ္းတဲ႔ ေန႔ေတြ မျကာခင္ ေရာက္လာေတာ့မွာပါ.Baek.
ကေလး ကိုယ့္ကို မွတ္မိသည္ ျဖစ္ေစ.
မမွတ္မိသည္ ျဖစ္ေစ.ကိုယ္တို႔ အရာအားလံုးကို အသစ္က ျပန္စလို႔ ခ်စ္ျကစို႔ေနာ္…
Baek မမွတ္မိရင္လည္း အရင္က ကိုယ္တို႔ စ ေတြ႔တုန္းက အတိုင္း အရာအားလံုးကို ျပန္လုပ္ျကည့္မယ္.
ကိုယ္တို႔ရဲ႕ နာက်င္စရာ အမွတ္တရ ေတြကိုေတာ့ ခ်န္လွပ္ထားပါရေစလား.