'ကိုယ္တို႕ စေတြ႔ခဲ႔တာ မူလတန္းအရြယ္ေလာက္ကေပါ့… '
ခပ္ေျဖးေျဖးတိုက္ခတ္လာေသာ ေလျပည္နု တခ်က္အေဝွ႔မွာ maple ရြက္နီနီတို႔ ေျကြတာကို ျကည့္ရင္း Yeolက စကားစသည္.
သူတို႔ ခုခ်ိန္ထိ maple ပင္ေအာက္ ထိုင္ေနျကဆဲ…'သူက ကိုယ့္ထက္ အသက္ငယ္တယ္. ကိုယ္ အလယ္တန္း တက္ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ သူကေတာ့ မူလတန္း အျကီးတန္း တက္ေနတဲ႔ အရြယ္ေပါ့'
'Yeollie ေလး.တအား မေျပးရဘူးေလ. ေခ်ာ္လဲ က်မယ္'
ရွင္းေနေသာ လမ္းမထက္ သူ ေျပးလႊားမိလိုက္ေတာ့ Omma က ေနာက္မွ စိုးရိမ္သံနဲ႔ လွမ္းေျပာသည္. ဒီလမ္းထိပ္နဲ႔ အိမ္ ဘာရွိသလဲ ဆိုတာ မ်က္စိမွိတ္သြားတာေတာင္ ရေနတာမို႔ Yeol အေျပးအရွိန္မေလ်ာ့မိ.
သူတို႔ အိမ္ျကီး သို႔ မေရာက္ခင္ ယခင္က အျမဲ ပိတ္ထားေနျက ေဘးက နွစ္ထပ္တိုက္ပုေလးေရွ႕မွာ ကားတို႕ ရပ္ကာ ပစၥည္း အတင္အခ် လုပ္ေနတာကို ျမင္လိုက္ရေလသည္.
'Omma. အိမ္နားကို လူေတြ လာေနေတာ့မယ္ထင္တယ္'.
အရင္က ပိတ္ထားေသာ ေဘးက အိမ္ေလးကို ေျပာင္းလာျကပံုရတာေျကာင့္ Yeol တေယာက္ ကေလးပီပီ စပ္စုလိုက္မိေပမဲ႔ သူ႔အရြယ္ ကေလးတေယာက္မွ ပါမလာခဲ႔။
'သား နဲ႔ ေဆာ့စရာ အေဖာ္လည္း တေယာက္မွ ပါမလာဘူး. '
'Aigooo. Omma သားေလးက အေဖာ္ေမ်ွာ္ေနတာကိုးးးး. '
စူပုတ္ပုတ္နဲ႔ Yeol တေယာက္ အိမ္ထဲ ဝင္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ ထိုကားေရွ႕ ေခါင္းခန္းမွ အမ်ိဳးသမီးတဦးကား ျဖဴေဖြးေဖြးနဲ႔ မ်က္လံုးအစ္အစ္ေလးမ်ား ပိုင္ဆိုင္ေသာ ကေလးေလးကို ခ်ီျပီး ဆင္းလာခဲ႔ေလသည္.
ဒါကို Yeol တေယာက္ မျမင္မိခဲ႔ပါ…ေမပယ္လ္ရြက္တို႔ နီရဲရဲ ေျကြခ်ိန္မွာ ကေလးက က်ြန္ေတာ့နား နီရဲရဲ ကေလးေပါက္စနေလး တေယာက္ လို ေရာက္လာခဲ႔တယ္.
စတည္းက က်ြန္ေတာ္ ကေလးကို ညီေလးတေယာက္လို မခ်စ္ခဲ႔ဘူး.
သမရိုးက် ျဖဴစင္တဲ႔ အခ်စ္နဲ႔ မဟုတ္ပဲ ဆန္းျပား အေရာင္စံုတဲ႔ အခ်စ္မ်ိဳးနဲ႔ ခ်စ္ခဲ႔တာပါ…💉
💉
💉
💉