KILLING-Third Stage

7.3K 865 37
                                    


Phonix! Phonix!…

Seoul တကၠသိုလ္ ၏ basketball ကြင္းထဲမွ အသံသည္ အျပင္သို႔ပင္ လ်ွံက်မတတ္ က်ယ္ေလာင္စြာထြက္ေပၚလာေနေလရဲ႔။

ဒီေန႕ Engineering major ကိုယ္စားျပဳ Phonix အသင္းနဲ႔ Chemistry major ကိုယ္စားျပဳ Crystal အသင္းတို့ ဗိုလ္လုပြဲစဥ္ မို့ လူေတြက က်ိတ္က်ိတ္တိုး စည္ကားလ်က္.

အမ်ားစုကေတာ့ ေကာင္မေလးေတြပင္. အေတာ္မ်ားမ်ား မိန္းကေလး အမ်ားစုကေတာ့ Phonix King ဟု တင္စားေသာ အရပ္ျမင့္ျမင့္ နဲ႔ ေခ်ာေမာေသာ  Engineering Kingကိုလူေခ်ာ Park Chanyeol ကို လာျကည့္ျကသူမ်ားပင္ ျဖစ္ေလသည္.

လက္ရည္တူ နွစ္သင္းမို႔ အနိုင္အရွံဳးက ပထမပိုင္းျပီးခ်ိန္ထိ သိပ္ကြဲကြဲျပားျပား မသိရေသး.

ဒုတိယပိုင္း ျပန္စေတာ့ နွစ္သင္းလံုး အျကိတ္အနယ္ ျဖစ္လာေလသည္. ပြဲျပီးဖို့ မိနစ္ပိုင္း အလို…

Phonix အသင္းမွ Yeol ယူလာေသာ ေဘာလံုးက ကြင္းလယ္ကို ေက်ာ္ကာ တဖက္အသင္းဘက္သို့.

တကြင္းလံုး တိတ္ဆိတ္သြားေသာ ထိုခန…

ေရး!

ေဘာလံုးေလးက ပိုက္ကြန္ထဲ ဝင္သြားနဲ႔ တျပိဳင္နက္ ေအာ္လိုက္ေသာ အသံမ်ားက Engineering ေက်ာင္းသားမ်ားဆီကပင္.

မျကာမွီ အခ်ိန္ေစ့ ခရာမွဳတ္လိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ Engineering major က အနိုင္ရသြားေခ်ျပီ။

အသင္းသားေတြကို ျပံဳးျပေနေသာ Yeol ဆီသို့ အျပံဳလိုက္ ေျပးလာျကေသာ မေခ်ာတသိုက္. လက္ထဲမွာလည္း အရုပ္ ပန္းစည္း ေခ်ာကလက္. အစံုအလင္နဲ႔…

ခနအတြင္း Yeol နား ဝိုင္းသြားေသာ လူအုပ္.
ထို အျခင္းအရာကို ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ ျကည့္ေနေသာ ျဖဴနုနု ေကာင္ေလးတေယာက္.သူ႕ လက္ထဲမွာေတာ့ ေဖြးစြတ္ေသာ တဘက္ေလးတထည္.

ထိုေကာင္ေလးက သူ့လက္ထဲ တဘက္ေလးကို တလွည့္. လူအုပ္ျကီးကို တလွည့္ ျကည့္ကာ ေနရာမွာတင္ ရပ္ေနဆဲ…
ထိုေကာင္ ေလးရဲ႕ ေက်ာင္းအက်ၤ ီ ျဖဴစြတ္စြတ္ေလးေပၚမွာေတာ့ Eng:04ဟု ကိုယ္ပိုင္နံပါတ္ ေရးထိုး ထားျပီး အညိဳနုနု ဆံပင္အုပ္အုပ္ေလးေတြက မ်က္နွာေပၚ ဟိုတစ ဒီတစ ဝဲက်ေနေသးသည္.

KILLERWo Geschichten leben. Entdecke jetzt