KILLING-Eighteenth stage

5.2K 619 74
                                    


ေကာ္ေဇာနီနီ ပန္းခင္းလမ္းရဲ႕ အဆံုးသတ္က စင္ျမင့္ ဆီေရာက္ခဲ႔ေတာ့ အရာအားလံုးက ေနသားတက် ျဖစ္ေနျပီ။

ႏွစ္ဖက္မိဘ စံုညီစြာ ရွိနွင့္ေနျပီး မျကာခင္ Hyunee ထြက္လာေတာ့မည္.
နာက်င္လြန္းလွစြာေသာ ရင္ကို အျပံဳးနဲ႔ ဖံုးဖိကာ လိမ္ညာလိုက္သည္.

ရင္ေတြ ကြဲစရာ မက်န္ေတာ့ေအာင္ တခါတည္း ကြဲသြားစမ္းပါေတာ့...

မျကာ... ေစာေစာက သူေလ်ွာက္ခဲ႔ေသာ လမ္းထက္ Hyunee က စတင္ေလ်ွာက္လွမ္းလာေခ်ျပီ။ Baek တုန္းကလိုပင္ ျဖဴနုနု မဂၤလာဝတ္စံုကိုသာ ဝတ္ဆင္ထားခဲ႔ေသာ Hyunee က တျဖည္းျဖည္း Yeol နဲ႔ နီးလာေသာ္လည္း သူ႔ရင္မွာ မေပ်ာ္နိုင္ပါ...

ခပ္ဝါးဝါး ပံုရိပ္တို႔ထက္ သူ့ဆီ လာေနသူက Baek လို႔ပင္ ထင္ျမင္မိေသးသည္.
မျဖစ္နိုင္လိုက္တာမ်ား.
Baek ကို သူထားခဲ႔ျပီပဲ။
ယခင္ကလည္း ထားခဲ႔သည္.
ယခုလည္း ထားခဲ႔သည္...
အျကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ မေရမတြက္နိုင္ေအာင္ သူ ထားခဲ႔ျပီးပါျပီ...

'Yeol~'

ေဆးမကူရပါပဲ ခပ္ရဲရဲ ျဖစ္ေနေသာ ႏွဳတ္ခမ္းပါးပါးက ထြက္လာေသာ သူ႔နာမည္...
'Yeol' တဲ႔။
ဟုတ္တာေပါ့. Hyunee က သူ႔ကို 'ကိုကို' လို႔ ဘယ္ေသာအခါမွ မေခၚဖူးခဲ႔။

ဘယ္ေသာအခါမွ... ... ...

အိပ္မက္ထေယာင္ေနသူ တေယာက္လို Hyunee လက္ကို တြဲရင္း သင္းအုပ္ဆရာေရွ႔ ေရာက္တဲ႔ အထိ စိတ္နဲ႔ လူ တြဲမမိေသး...

'သတို႔သား Park Chan Yeol က သတို႔သား Hyunee ကို ရိုးေျမက်တဲ႔ အထိ ေပါင္းဖက္ဖို႔ ကတိျပဳေပးနိုင္ပါသလား'

'......... '

Yeol ဘက္က တုန္႔ျပန္သံ ထြက္မလာခဲ႔။

'Park ChanYeol shi... '

'...... '

'Park Chan Ye...... ... '

'ေတာင္းပန္ပါတယ္. က်ြန္ေတာ္ လက္မထပ္နိုင္~~~. '

'ဘသူ႔ သေဘာနဲ႔ ဒီလက္ထပ္ပြဲကို လုပ္ေနတာလဲ မသိေပမဲ႔ က်ြန္မ ကန့္ကြက္ပါတယ္'

ရုတ္တရက္ လူအုပ္ျကားထဲက ထြက္လာေသာ အသံတခုေျကာင့္ Yeol လွမ္းျကည့္လိုက္ေတာ့ Jaehee~

'က်ြန္မတို႔ ေစ့စပ္ထားတာက ခုထိ တရားဝင္ေနဆဲပဲ ဆိုတာ သိပါတယ္ေနာ္. Chanyeol shi. အ့ေတာ့ က်ြန္မမွာ ကန့္ကြက္နိုင္ခြင့္ အျပည့္အဝ ရွိပါတယ္. '

KILLERWhere stories live. Discover now