KILLING-Second Stage

8.6K 871 29
                                    


မနက္ခင္းရဲ႕ ေနျခည္ေႏြးက က်ြန္ေတာ့္အခန္း ျပတင္းေပါက္ကေန ေက်ာ္ျဖတ္ကာ အိပ္ရာေပၚ ေရာက္လာသည့္တိုင္ က်ြန္ေတာ္ မနိုးထျဖစ္.

ဖန္တရာေတေနေသာ ပံုမွန္ မနက္ခင္းေတြလို မဟုတ္ပဲ ဒီေန႔ မနက္သည္ တမူထူးျခားစြာ ခံစားေနရေလသည္.

'သားငယ္. ထေတာ့ေလ. မနက္စာ ေကာ္ဖီဝိုငး္မွာ လူစံုေနျပီ။ ဆင္းခဲ႕ေတာ့'

omma ရဲ႕ အသံေျကာင့္ အိပ္ရာေပၚက လူးလဲထျပီး ေရခ်ိဳးခန္း ဝင္လိုက္သည္.
ညအိပ္ဝတ္စံု အစား အေနေတာ္ ရွပ္တထည္ ဆြဲထုတ္ကာ ေဘာင္းဘီတို တထည္ အျမန္ဝတ္ျပီး အခန္းတံခါး ဖြင့္ကာ ေအာက္ထပ္သို့ ဆင္းဖို့ အလုပ္.

အရင္က ရင္းနွီးေနျက ပန္းသီးစိမ္း ရနံ႔ က ႏွာဖ်ားဆီ ကလူက်ီဆယ္လာသည္.

Baek ျကည့္လိုက္မိေတာ့  မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ အခန္းမွ ထြက္လာေသာ ကိုကို.
ေရခ်ိဳးျပီးခါစ မို့ မ်က္နွာက ေရစက္တခ်ိဳ႕ပင္ တင္က်န္ေနကာ နဖူးေပၚမွ ဆံပင္တို့က ေရစိုေနသျဖင့္ အေခ်ာင္းလိုက္ .

ရွပ္အျဖဴ နဲ႔ ခပ္ပြပြ pants တထည္သာ ဝတ္ဆင္ထားေသာ ကိုကို သည္ ရွင္းသန့္ ေခ်ာေမာေနဆဲ…

Baek ထိုေနရာတြင္ပင္ တုပ္တုပ္မ်ွ မလွဳပ္ပဲ ေျကာင္ေငးေနမိလ်က္…

ရုတ္တရက္ Baek ေရွ႔ မွ ျမင္ကြင္းတို့က ေဝဝါးလာကာ…

လူအမ်ား ေအာ္ဟစ္ အားေပးေနသံ. ကြင္းလယ္က ခပ္ေခ်ာေခ်ာ ကိုလူေခ်ာထံ ေျပးထြက္သြားျကေသာ မိန္းကေလး တသိုက္.
ထို အျခင္းအရာကို အေဝးမွသာျကည့္ေနေသာ ခပ္ပုပုေသးေသး ေကာင္ေလး တေယာက္.

အမ်ားသူငါ ေတြလို ကိုလူေခ်ာ အနီးသို့ မသြားနိုင္ပဲ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာပင္  ျဖဴေဖြးေသာ တဘက္တထည္ကို က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ထားေသာ ေကာင္ေလး…

'မတ္တပ္ျကီး သတိေမ့ေနတာလား. ေကာ္ဖီေသာက္ဖို့ လူျကီးေတြ ေစာင့္ေနျကျပီ။ မဆင္းရင္ ေရွ႔က ဖယ္'

ခပ္မာမာ စကားသံကို ျကားမွ Baek လက္ရွိဘဝ ထဲ ျပန္ေရာက္လာခဲ႕သည္. ကိုကို ေရွ႔က သြားဖို့ လမ္းဖယ္ေပးလိုက္တာနဲ႔ Baek ကို ျဖတ္ေက်ာ္သြားေသာ ကိုကို…

KILLERWhere stories live. Discover now