'အဆင္ေျပရဲ႕လား.Yeol. အလုပ္မွာ ျပသနာ ေပၚလို႔ဆို'Yeol ကားေလးက Hyunee အိမ္ေရွ႔ မွာ ရပ္နားစဥ္ Hyunee ဆီမွ အသံေလး ထြက္လာသည္.
'အင္း. နက္ဖန္ ကိုယ္ သြားမွ ရမယ္. Hyunee ကို ကိုယ္ လာမျကိဳနိုင္ေတာ့ဘူး.'
'Hyunee က ကိုယ့္ဘာသာ သြားလို႔ ျဖစ္ပါတယ္. အရင္ကလည္း သြားေနျကပဲ ဟာကို'
'ဒါေပမဲ႔ ခုက အေျခအေန မတူေတာ့ဘူးေလ. Hyunee က ကိုယ္ရဲ႕… … … '
'အိမ္. အိမ္ထဲ ဝင္ေတာ့မယ္. bye bye ေနာ္'
Hyunee မ်က္နွာေလးက စေတာ္ဘယ္ရီ သီးေလးလို နီရဲ ကာ အေယာင္ေယာင္ အမွားမွားနဲ႔ အိမ္ထဲ ဝင္ သြားေသာHyunee ကို ျကည့္ျပီး Yeol ျပံဳးမိလိုက္သည္.
အရင္နဲ႔ မတူစြာ ကိုယ့္အေပၚ ပြင့္လင္းလာတဲ႔ အတြက္ ေက်းဇူးပါ ကေလး~
💉KILLER💉
Yeol ေနာက္တေန႔ မနက္ေစာေစာပင္ ေယာင္းဒိုရြာ ဆီ ထြက္လာခဲ႔ေတာ့ ေနေရာင္ခပ္ပါးပါး က်ခ်ိန္ေလာက္မွာတင္ ရြာေလး အဝင္ဝ ကို လွမ္းျမင္ေနရသည္…
ခပ္ေဝးေဝးမွ မွဳန္ျပျပ ေတာင္တန္းေတြ ေနာက္ခံနဲ႔ ရြာေလးက လြမ္းေမာခ်င္စရာေကာင္းသည္…
သာမန္ခ်ိန္ဆိုလ်ွင္ေတာ့ Baek ကို လြမ္းစိတ္နဲ႔ သူ လြမ္းမိအံုးမည္ ထင္သည္. ခုေတာ့ Baek က သူ့ေဘးျပန္ေရာက္ေနျပီမို႔ ထူးထူးျခားျခား မလြမ္းျဖစ္လိုက္…ရြာအဝင္လမ္းေဘး တဘက္တခ်က္စီမွာ ေက်းလက္မွာ ေတြ႔ရတတ္ေသာ အရြက္ဝါဝါနဲ႔ အပင္အမ်ားအျပား ေပါက္ေရာက္ေနေလသည္.
ထို႔ေနာက္ နီေရာ္ေရာ္ အရြက္မ်ားနဲ႔ ေမပယ္လ္ ပင္မ်ား…
Yeol တေယာက္ ေမပယ္လ္ပင္ ကို တခ်က္ေငးျကည့္လိုက္ရင္း~~~~💉
💉
💉
💉
'YoungDo Hospital' ဟူေသာ အဝင္ဝ ကို ဆိုင္းဘုတ္ကို ျကည့္ျပီး Yeol ဝင္လာခဲ႔ေတာ့ သိပ္ေခတ္မွီ ပံုမရေသာ အဆင္အျပင္နဲ႔ အေဆာက္အဦးတခ်ိဳ႕။ မနက္ခင္း ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေနျကသူမ်ားနဲ႔ အနည္းငယ္ လူမ်ားေနေသာ ေဆးရံုဝင္း…
'မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္. လာျပီလား. က်ြန္ေတာ္လည္း ခုမွ ေရာက္တာ. လာ . တူတူဝင္ျကစို႔'