KILLING-Sixth Stage

6.9K 795 58
                                    


'သားျကီး... မင္း ညီေလးေကာ'

အသက္မဲ႔ စြာေလ်ွာက္လွမ္းလာေသာ Yeol ေျခလွမ္းတို႔သည္ omma ရဲ႔ အေမးစကားျကားမွ လွဳပ္နွိဳးခံလိုက္ရသလို ျဖစ္သြားရသည္...

'အင္း. Baek လား. Baek သူ့ သူငယ္ခ်င္း နဲ႔ ညစာစားျပီးမွ ျပန္လာလိမ့္မယ္. က်ြန္ေတာ္ ကားလႊတ္ထားေပးတယ္. ျပီးရင္ သူ ကားနဲ႔ ျပန္လာလိမ့္မယ္.က်ြန္ေတာ္ သြားနားေတာ့မယ္ေနာ္'

omma ဘာမွ ထပ္မေျပာနိုင္ခင္ သူ အေပၚထပ္သို႔ တက္လာခဲ႔သည္. တကယ္ကို ပင္ပန္းေနျပီ။ တကယ္ကို အနားယူခ်င္ေနပါျပီ။

အခန္းထဲ ေရာက္တာနဲ႔ Yeol တေယာက္ ကုတင္ေပၚ ပစ္လွဲကာ မ်က္လံုးတို့ကိုသာ မွိတ္ထားလိုက္မိေတာ့သည္.

'ကိုကို~~~'

မ်က္စိမွိတ္လိုက္တာေတာင္ 'ကိုကို' ေခၚသံေလး. မ်က္ဝန္းအစ္အစ္ေလးတစံု...

Killer သည္သာ က်ြန္ေတာ့ကို ရွင္လ်က္ ေသေစနိုင္သူ...

💉KILLER💉

Baek ျပန္လာေတာ့ တအိမ္လံုးတိတ္ဆိတ္ေနတာမို့ ကိုကို အခန္းဆီသ ို့သာတိုက္ရိုက္တက္လာခဲ႔လိုက္
ေတာ့ေလသည္.
ဒီေန႔ ကိုကို ဘာလို့ Suzy ဆိုေသာ ေကာင္မေလးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးရသလဲ ဆိုတာ ေသခ်ာေမးမွ ကိုျဖစ္မည္.
ေကာင္မေလးက စကားအေျပာအဆို ယဥ္ေက်းျပီး ခ်စ္စရာေပမဲ႔ Baek စိတ္ထဲ တစံုတခု ခံစားေနရတာမို့ ေသခ်ာေအာင္ ကိုကို ကို့ ေမးမွ ျဖစ္မည္.

ေဒါက္ ေဒါက္!

'ကိုကို . Baek ဝင္လာခဲ႔မယ္ေနာ္'

အထဲမွ ဘာသံမွ မျကားရတာမို့ အခန္းတံခါးေလး အသာတြန္းဖြင့္ကာ Baek ဝင္လာခဲ႔သည္...
အခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့ ကုတင္ထက္ ညအိမ္မီး ျပာလဲ႔လဲ႔ေလးေအာက္မွာ အိပ္ေမာက်ေနပါေသာ ကိုကို...

'အိပ္ေတာင္ အိပ္သြားျပီလား. ေအးေလ. တေန႔လံုး ပင္ပန္းေနရွာမွာေပါ့. ေနာက္မွပဲ ေမးပါေတာ့မယ္. ေစာင္လဲ မျခံဳထားဘူး. ရင္ဘတ္ အေအးပတ္ရင္ ေနမေကာင္း ျ့ဖစ္တတ္တာလည္း သူပဲ။ '

Baek ေျပာရင္း သူ့ကို ေက်ာေပးအိပ္ေနေသာ ကိုကို ကိုယ္ေပၚသို့ ဂြမ္းကပ္ အပါးေလး ျခံဳေပးလိုက္ရင္း သြယ္လ်လ် လကိေလးက ကိုကို႔ ထူထူထဲထဲ ဆံပင္ေပၚသပ္ေပးလိုက္ရင္း
နားနားေလး ကပ္ကာ...

KILLERWhere stories live. Discover now