KILLING-Fifteenth stage

4.8K 589 72
                                    


Yeol ႏွဳတ္က အမည္နာမ တခု ခုန္ထြက္ ျပဳတ္က်လာခဲ႔သည္... ထိုအမည္ကား… … …

'Baek~~'

အညိဳေရာင္ ဆံႏြယ္ေပ်ာ့ေပ်ာ့တို႔ မ်က္နွာေပၚ အလုအယက္ တိုးေဝွ႔က်ေနေသာ ေကာင္ေလးက Yeol ဘက္သို႔ မလွဳပ္မယွက္ ျကည့္ေနဆဲ~~~

တဒဂၤ ခန သူတို႔ႏွစ္ဦးျကားထဲ ေလတိုးသံ . ေမပယ္လ္ရြက္ေျကြ သံမွ အပ အရာအားလံုး တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္လ်က္.

'Baek'

Yeol ဘက္မွ ဒုတိယအျကိမ္ ေခၚသံ အဆံုးမွာေတာ့ ခပ္ပါးပါး ပန္းေသြးေရာင္ နွဳတ္ခမ္းေလးက လွဳပ္ရွားအသက္ဝင္လာခဲ႔သည္.

စကားေျပာဖို႔ ျပင္လိုက္တိုင္း နွဳတ္ခမ္းေထာင့္ ေပၚက ခပ္ေသးေသးမွဲ႔ေလးက အထင္းသား.
ပါးစပ္ဟ လိုက္ရင္း ျတိဂံ ေစာက္ထိုး ပံုစံ ျဖစ္သြားေသာ အနွီ ႏွဳတ္ခမ္းရဲ သည္ Yeol အတြက္ ပို အေတြးပြားေစေလသည္.

'က်ြန္ေတာ္ Baek မဟုတ္ဘူး. ေဆာရီး. ခင္မ်ား လူမွားေနတယ္. '

ထိုေကာင္ေလးက ေျပာျပီးျပီးခ်င္း Yeol ေရွ႔က လွည့္ထြက္ဖို့ ျပင္သည္.

ထိုေကာင္ေလးကား Yeol  ေရွ႔မွ ျဖတ္ေက်ာ္ကာ ျပန္လွည့္သည့္ခန…

'ခင္မ်ား ဘာလုပ္တာလဲ။ !'

Yeol လက္ထဲ ေရာက္ေနေသာ ေဖာ့ဖေယာင္းလို သြယ္လ်လ် လက္တဖက္ကို အတင္းရုန္းကာ ထြက္သြားခဲ႔ေသာ ေကာင္ေလး.
Yeol ေစာနက ဝါဂြမ္းဆန္ဆန္ နူးညံ႔ေသာ လက္တဖက္ ကိုင္ခဲ႕ေသာ သူ့လက္ကို ျပန္ျကည့္ကာ~~~~

က်ြန္ေတာ့္အား စာနာသမွဳ႕နဲ႔ Hyunee သာ က်ြန္ေတာ့္ ကေလး ျဖစ္ခြင့္ေပးပါ. အခ်စ္နတ္ေရ…

ဒါဆို ဒီေနရာမွာ Park Chanyeol ကို ေမးစရာ တခု ရွိေနတာေပါ့.

ေစာေစာက ကိုင္မိတဲ႔ လက္အထိအေတြ႔ က အရင္ Baek အတိုင္း ခံစားမိတယ္ဆို ခင္မ်ား ဘယ္လိုရွင္းမလဲ Yeol~?

အရာအားလံုး ကံဇာတ္ဆရာ အလိုက်ဆို ကိုယ္တို႔က သူ႕စိတ္ျကိဳက္ ကျပ အသံုးေတာ္ခံေနရတဲ႔ နယ္ရုပ္ေလးေတြေပါ့ ကေလး.

ဒါေပမဲ႔ အရုပ္လည္း ကိုယ္ပိုင္ခံစားခ်က္ရွိတာမို့ သိပ္အမ်ားျကီး ဝင္ေရာက္မစြက္ဖက္ပါနဲ႔လား.

KILLERWhere stories live. Discover now