KILLING-Fourteenth stage

5.2K 617 68
                                    

Yeol တေယာက္ ဒီေန႔ အလုပ္စတက္ခ်ိန္မွာ စိတ္လက္ေပါ့ပါးလို႔ ေနေလသည္. ဘယ္ဘက္ လက္သူျကြယ္မွာ ဝတ္ထားေသာ ဆင္တူ လက္စြပ္ေလးကို ခပ္ဖြဖြ ပြတ္သပ္လိုက္ရင္း ျပံဳးလိုက္မိသည္.

'သိပ္ခ်စ္တာပဲ Hyunee ရယ္'

အခန္းေရွ႕ ေရာက္ေတာ့ အတြင္းေရးမွဴးက တစံုတခု ေျပာခ်င္သလို ျဖစ္ေနတာမို႕.

'ဘာထူးျခားလို့လဲ'

'ဟို. ဟို မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္ ရဲ႕ ေစ့စပ္ထားတဲ႔ မိန္းကေလး ေရာက္ေနပါတယ္. အထဲမွာပဲ ထိုင္ေစာင့္မယ္ဆိုလို့ ေပးဝင္ထားရတယ္'

'သိျပီ'

Yeol သက္ျပင္းတခ်က္ ခ်ရင္း အခန္းတံခါး ဖြင့္ကာ ဝင္လာခဲ႔ေတာ့ Jaehee က သူ့ စားပြဲေပၚက photo stand တခုကို ကိုင္ျကည့္ေနေလသည္.

'ဘာကိစၥလဲ Jaehee'

Jaehee က Yeol ဘက္လွည့္လာကာ အျပံဳးခပ္မဲ႔မဲ႔ ျဖင့္.

'ကိုယ္ နဲ႔ ေစ့စပ္ထားတဲ႔ သူဆီကို လာတာကို ဘာကိစၥရွိလဲ လို့ ေမးခံရတာက သိပ္ကို ကသိကေအာက္ နိုင္တဲ႔ အျဖစ္တခုပဲ Park Chanyeol. က်ြန္မတို႕ ဘယ္လို ဆက္လုပ္ျကမွာလဲ ဆိုတာ သိခ်င္တယ္. '

'အေစာတည္းက ကိုယ္တို့ျကား ဘာေမတၲာ မွ မရွိခဲ႔တာပဲ။ ဒီတိုင္း ေစ့စပ္ပြဲ ကို ဖ်က္သိမ္းလိုက္ျကရေအာင္ပါ. ကိုယ္ဖက္က စ မွားခဲ႔တာကို ေတာင္းပန္တယ္. အ့ဒီ တုန္းက Baek ကို မထိခိုက္ေစခ်င္တာနဲ႔ မင္းကို ျပသနာ ထဲ ဆြဲသြင္းခဲ႔မိတယ္. '

'ေတာင္းပန္တယ္ ဆိုတဲ႔ စကားတခြန္းတည္းနဲ႔ က်ြန္မ နွလံုးသား က ျပန္အသက္ရွင္မလာနိုင္ေတာ့ဘူး မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္ျကီးရဲ႕။ ရွင္ ေပးခဲ႔တဲ႔ လစ္လ်ဴရွဳ မွဳ႕ေတြက သိပ္ျကီးမားခဲ႔တယ္ေလ. Byun Baekhyun ပဲ အသက္ရွိတယ္လို႔ ထင္ထားခဲ႔တာမလား. က်န္တဲ႔ သူက အသက္မရွိ တဲ႔ လူလို့ ပဲ သတ္မွတ္ထားခဲ႔တာမလား.
ခုက်ေတာ့လည္း Hyunee ခ်င္း ထပ္လို့ သိပ္ကို ရဲရင့္ေနခဲ႔ျပီေပါ့ေလ. သတၱိမရွိတဲ႔ လူစား. ဟိုကလည္း ဘယ္အခ်ိန္ ကပ္ကပ္ ေကာ္လိုျပန္ကပ္တတ္တဲ႔ လူစားမ်ိဳး. လိုက္လည္း လိုက္ျကပါ့. '

'ကိုယ့္ကို ျကိဳက္သလို ေစာ္ကားခြင့္ ရွိတယ္. ေျပာပိုင္ခြင့္ ရွိပါတယ္. ဒါေပမဲ႔ Baek ကိုေတာ့ မရဘူး.Jaehee. ကေလးက အဘက္ဘက္က နစ္နာခဲ႔သူပါ. ကိုယ္ေျကာင့္ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မရ နိုင္တဲ႔ ဆံုးရွံဳးမွဳ႕ေတြ ရွိခဲ႔သူပါ. အ့ဒီ အစား ရ႐ွိမွဳ႕ ေသးေသးေလး ျဖစ္တဲ႔ ကိုယ့္ကို ျပန္ေပးခ်င္ယံုေလးပါ.
သံေယာဇဥ္ မပါတဲ႔ ကိုယ္တို႔ ဆက္ဆံ ေရးအစား လူတေယာက္ ကို နွစ္သိမ့္မွဳ႕ နည္းနည္း ျဖစ္ေစခ်င္တယ္ဆို ကိုယ္တို႔ ေစ့စပ္ပြဲ ကို ဖ်က္သိမ္းဖို႔ တန္ပါတယ္.Jaehee'

KILLERWhere stories live. Discover now