'မဟုတ္ဘူးးးးးး!!!!!!'
ဘယ္ေလာက္ပဲ အာေခါင္ကြဲ မတတ္
္ေအာ္ဟစ္ခဲ႔ေပမဲ႔ အျဖစ္မွန္က ေျပာင္းလဲမလာခဲ႔ပါ. ကံျကမၼာက Yeol ဘက္မွာ မရွိခဲ႔…'Yeol~~'
ခပ္တိုးတိုး ေခၚသံနဲ႔ အတူ ေဘးနားလာထိုင္ေသာ Jaehee ကို အေရာင္မဲ႔ ဗလာ မ်က္ဝန္းမ်ားနဲ႔ Yeol ျကည့္မိသည္.
'ဘယ္အခ်ိန္ထိ ဒီမွာ ထိုင္ေနမွာလဲ။ အထဲ ဝင္ျပီး လုပ္စရာေတြ လုပ္ရမယ္ေလ. Byun ေလး အတြက္… '
'Baek အတြက္ ဘာလုပ္ေပးရမွာလဲ။ ကေလးက ေသမွ မေသတာကို. ကေလးက ေပ်ာက္ေနတာ ေနမွာ. သ႔ူေလာက္ ကံေကာင္းတာ သူပဲ။ သူ ကားမေပါက္ကြဲခင္က ထြက္သြားျပီး လမ္းမွားေနလို့ ျပန္မလာတာ ေနမွာေပါ့. အ့လို ပဲ ေနမွာ'
'ဒီကားေပၚမွာ သူ ခ်စ္ရတဲ႔ အေမ တေယာက္လံုး က်န္ခဲ႔တဲ႔ ဟာကို သူဘယ္လိုလုပ္ ကိုယ္လြတ္ရုန္း သြားပါ့မလဲ။ အျဖစ္မွန္ကို လက္ခံလိုက္စမ္းပါ Yeol.
တခါတေလ အျဖစ္မွန္ေတြက နာက်င္စရာေကာင္းေပမဲ႔ လက္ခံေပးရမယ္ေလ.'Jaehee ေျပာစကားေအာက္ ျငိမ္က်သြားေသာ Yeol~
ျပီးေတာ့…'ဘယ္သူမွ မျမင္ခ်င္ဘူး ထြက္သြား… !'
'Nam Jini ရဲ႕ မိသားစုဝင္ေတြ ပါလား'
'ဟုတ္ပါတယ္. က်ြန္ေတာ္ သူ့သားအျကီးပါ'
'ျမန္ျမန္ေလး အေရးေပၚအခန္းကို လာေပးပါ. လူနာက အေျခအေန သိပ္မေကာင္းလို႔…'
Yeol တေယာက္ အေျပးအလႊား အေရးေပၚအခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့ Omma ကား အသက္ရွဴ က်ပ္ေနေလျပီ…
'Omma'
'Yeol~~~~'
'Omma. စကားေတြ မေျပာနဲ႔ ေမာေနမယ္ေနာ္. ခနေလး ေတာင့္ထားေနာ္. ေနာက္ ေကာင္းသြားမွာေနာ္'
'… ! ~'
Omma ကေလသံမ်ွ သာ ေျပာေပမဲ႔ တိုးလြန္းတာေျကာင့္ ေသခ်ာမျကားရ…
'Omma ဘာေျပာတာလဲ'
'Baek~…ကို …မမုန္း …ပါ… … ~~'
အသက္ရွဴႏွဳန္းျပေသာ စက္ေလးကား လိုငး္ေလး တေျဖာင့္တည္း ျဖစ္သြားခ်ိန္. တီ ခနဲ သံရွည္ကား Yeol နဲ႔ Omma ျကား စည္းတခု ျခားလိုက္ေခ်ျပီ…