KILLING-Fourth Stage

7.2K 868 51
                                    

Baek စိတ္ဦးတည့္ရာ ေမာင္းနွင္လာခဲ႔တာမို့ ဘယ္ေပါက္လို့ ဘယ္ေရာက္မွန္းေတာင္ မသိေတာ့…

ႏွလံုးသားက ခံရပါမ်ားလို့ နာက်င္ေနျပီ ထင့္. ငိုစရာ မ်က္ရည္မ်ားပင္ ထပ္ထြက္မလာခဲ႔.
ေရာက္ေနရာ ပတ္ဝန္းက်င္ကို စူးစမ္းလိုက္ေတာ့မွ ဟန္ျမစ္နား ေရာက္ေနမွန္းသိလိုက္ရသည္…

ကားထဲက ထြက္လ္ိုက္ကာ ကားေရွ႔စက္ဖံုး ေပၚတက္ထိုင္လိုက္ရင္း စီးကရက္တလိပ္ ထုတ္ကာ အေငြ႔တို႔အား အဆုတ္ထဲထိ ရွိဳက္သြင္းလိုက္မိသည္…
ကိုကို သိရင္ ဒီလုပ္ရပ္အား အျပစ္တင္ေျပာအံုးမည္မွာ မလြဲ…

ဘယ္လိုပဲ လုပ္လုပ္ ကိုကိုနဲ႔ မလြတ္နိုင္တာလည္း ခက္လွသည္. ရွိပါေစေတာ့ေလ…

ညေလညွင္းေအးေအးက ရင္ထဲက အပူမီး ကို မျငိမ္းသတ္နိုင္ပါေခ်…
ကိုကို႔ မွာ ျကင္သူသက္ထား ဇနီး ရွိလာေတာ့မတဲ႔ . ေတြးျကည့္မိတာနဲ႔ တင္ စိတ္ထဲ ေျကာက္ရြ႔ံ ေနတာ တကယ္မ်ားဆို Baek ေသသြားလိမ့္မည္ ထင္သည္…
ေမွာင္ေမွာင္မည္းမည္း ေရျပင္သို့ သာ အျကည့္တို့ ပို့ထားမိလိုက္သည္…

ကားထဲမွာေတာ့  K ဆိုေသာ contact name ေလးက ေခၚထားေသာ missed call တို႔က ရဲရဲနီ လ်က္…

က်ြန္ေတာ့ အတြက္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ အမွိဳက္သာသာေလာက္ သေဘာထားျပီး ဥေပကၡာ ျပဳခံရမွဳ႕ တခုသာ…

            💉KILLER💉

ညက Baek အိမ္ျပန္မအိပ္ခဲ႔။ Kai အိမ္သာ သြားျပီး ေနခဲ႔တာမို့ ဒီေန့ ေက်ာင္းကိုလည္း kai နဲ႔ တူတူသာ သြားဖို့ ထြက္လာခဲ႔ျကသည္…

စာသင္ခ်ိန္ တခ်ိဳ႔ျပီးလို႔ lunch အခ်ိန္မေရာက္ခင္မွာေတာ့ မဖိတ္ေခၚေသာ ဧည့္သည္သည္ ဆိုက္ျမိဳက္စြာ ေရာက္လာခဲ႔ေလသည္…

'Baekhyun ကို ေတြ႔ခ်င္လို့ပါ'

ျကားေနျက အသံမဟုတ္ပဲ သူ႔နာမည္က မိန္းကေလးတေယာက္ နွဳတ္ဖ်ားမွ ထြက္လာတာမို့ Baek မ်က္ေမွာင္က်ဳတ္ကာ ထိုအသံလာရာဆီသို့ ျကည့္လိုက္မိသည္…

ပထမ အံ႔ျသသည္.
ဒုတိယ ေျကာငိေနမိသည္.
တတိယ မွာေတာ့ ျပံဳးေနက် ခပ္လွာင္ေလွာင္ အျပံဳးတခု နွဳတ္ခမ္းဖ်ားေပၚေရာက္လာသည္…

KILLERWhere stories live. Discover now