KILLING-twenty one stage

4.7K 547 61
                                    

'ဟင္!'

Baek ဆီမွ အာေမဋိတ္သံ သဲ႔သဲ႔ က အခန္းက်ဥ္းထဲ လ်ွံက်လာသည္.

'ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာတယ္လို႔ေတာ့ ေျပာလို႔ မရဘူးပဲေနာ္. Byun Baekhyun shi. က်ြန္ေတာ္တို႔ ေရစက္က ခပ္ဆိုးဆိုး ျဖစ္ေနတာကိုး.က်ြန္ေတာ့ နာမည္က Hyunee တဲ႔။ တိုက္ဆိုက္စြာပဲ ခင္မ်ားနဲ႔ အဆံုးသတ္ နာမည္တခ်ိဳ႕တူေနတာကိုက ပိုျပီးဆိုးေစတဲ႔ ေရစက္ ထပ္ျဖစ္လာျပန္ပါေကာ'

Baek တေယာက္ သူ႔ေရွ႕ မွာမတ္တပ္ရပ္ေနေသာ လူကို အံ႔ျသျကီးစြာျကည့္ေနရင္း ဘာစကားမ်ွ မထြက္ျဖစ္လိုက္…

'က်ြန္ေတာ္နဲ႔ ခင္မ်ားနဲ႔ သိပ္တူေနလို့ အံ႔ျသသြားတယ္မလား. ဒီေလာက္ခြဲမရေအာင္ တူညီမွဳ႕ေတြ ရွိေနတာေတာင္
Park ChanYeol ဆိုတဲ႔ အသည္းမာသူျကီးက ခင္မ်ားကိုမွ တမ္းတမ္းစြဲ မွတ္မိေနတာကလည္း ဆိုးတာပဲ။ သူ႔ရင္ထဲက ခင္မ်ားဆိုတဲ႔ Baekhyun ကို ဆြဲထုတ္မပစ္နိုင္ခဲ႔တာေျကာင့္ ခုလိုမ်ိဳးေတြ ျဖစ္လာရတာေပါ့. အစက ခင္မ်ား ထြက္မေပၚလာေတာ့ရင္ ဒီတိုင္း က်ြန္ေတာ္က Baek အေနနဲ႔ပဲ ထာဝရ ေနလိုက္မယ္လို႕ စိတ္ကူးထားေပမဲ႔ သူ႔ႏွလံုးသားက ခင္မ်ားဆီ ဆိုက္ဆိုက္ေရာက္ေရာက္ ျပန္ေရာက္လာေတာ့လည္း အားနာေပမဲ႔ လုယူရလိမ့္မယ္ ထင္တယ္.
ခင္မ်ားက အျမဲ သူနဲ႔ အေဝးမွာ ေနသားက်ေနျပီပဲ။ ဆက္ျပီး ေနလိုက္စမ္းပါ. '

'ဘယ္သူက ေနသားက်ေနျပီလို႔ ေျပာလဲ? '

'ဟင္? ခင္မ်ား . ခင္မ်ား အကုန္ မွတ္မိသြားျပီလား.  '

'ဘယ္သူက ကိုကို႕ အေဝးမွာ ေနရတာကို ေနသားက်ေနျပီလို႔ ေျပာလဲ။ သိနားလည္တတ္စ အရြယ္တည္းက ျမတ္နိုးခဲ႔ရေပမဲ႔ ကံျကမၼာအမ်ိဳးမ်ိဳးေျကာင့္ ကိုကို့ နား နီးရက္နဲ႔ ေဝးေနရတာကိုက Baek အတြက္ နာက်င္ျခင္းတမ်ိဳးပဲ။ ရင္ထဲက ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ က်ေနတဲ႔ ခံစားမွဳ႕မ်ိဳးကို ခင္မ်ားျကံဳဖူးလား. ကိုယ္တိုင္မွ မဟုတ္ရင္ နားလည္လာမွာ မဟုတ္တဲ႔ ခံစားခ်က္ေတြ အတြက္ အျပင္လူအေနနဲ႔ ေဝဖန္ ဆံုးျဖတ္ေပးမေနနဲ႔။  ထပ္ေျပာလိုက္မယ္. Baek  ဆိုတဲ႔ Byun Baekhyun က အသက္ရွင္ေနသေရြ႔ ေနာက္ထပ္ ကိုကို နဲ႔ ေဝးရာမွာ မေနေတာ့ဘူး. '

'အဟင္း. အ့လို လုပ္ခြင့္ကို က်ြန္ေတာ္က ေပးမယ္ထင္ေနလား. '

KILLERWhere stories live. Discover now