'အိပ္ေတာ့ ကေလး. မနက္က်မွ ေခါင္းမူးသက္သာေအာင္ လုပ္ေပးမယ္ေနာ္. ခု အိပ္လိုက္ေတာ့. Good night'
'ဘာမွ ေမးစရာမရွိဘူးလား ကိုကို. '
'ဟင္. ဘာကိုလဲ? '
'ဘာမွေမးစရာ မရွိဘူးလားလို႔. '
'ေအာ္… ကိုကို က အဆင္ေျပပါတယ္. ကေလး စိတ္ျကိဳက္သာလုပ္. ကဲ. အိပ္ေတာ့ေနာ္. '
Yeol တေယာက္ Baek အခန္းေလးထဲက ေျဖးေျဖး ျပန္ထြက္ခဲ႔ျပီး တံခါးပိတ္ျပီးတာနဲ႔ အခန္းေရွ႕မွာပင္ ထိုင္ခ်လိုက္သည္.
ပူေႏြးေသာ မ်က္ရည္စီးေျကာင္း နွစ္ခုက ပါးေပၚေနရာ ယူလာသည္.
ထို႕ေနာက္ ေလးကန္ေသာေျခလွမ္းေသာ ေျခလွမ္းမ်ားနဲ႔ အတူ သူ႔အခန္းသို႔…Baek တေယာက္ကေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာ မလွဳပ္မယွက္ေလးထိုင္ေနဆဲ…
ကိုကိုေျပာင္းလဲသြားျပီ။
Baek ရဲ႕ ကိုကို ေျပာင္းလဲသြားခဲ႔ျပီ။💉KILLER💉
Yeol တေယာက္ ေရွ႕က မီးေရာင္စံုနဲ႔ လွပေနေသာ bar ကို တခ်က္ရပ္ျကည့္လိုက္သည္. ျပီးေတာ့ ခပ္မွန္မွန္ေျခလွမ္းေတြနဲ႔ အထဲဝင္လာခဲ႔သည္…
အထဲေရာက္တာနဲ႔ ခပ္စူးစူးရွရွ ယမကာနံ႔ေတြ. ျပိဳးျပိဳးျပက္ျပက္ မီးေရာင္ေတြ. ဆူဆူညံညံ DJ Music သံေတြ.ထိုေနာက္ထဲက VVIP အခန္းတခုထဲ ဝင္ခဲ႔ေတာ့ မွဳန္မွိဳင္းမွိဳင္း ေဆးလိပ္အခိုးအေငြ႔ ေတြက တလူလူ.
နီညိဳေရာင္ ဆိုဖာအိအိထက္ လူတေယာက္က ေက်ာကမွီ ျပီးထိုင္ေနကာ ဘယ္ဘက္လက္က မီးတရဲရဲ စီးကရက္ တလိပ္ကို ကိုင္ထားသည္. ေနာက္ ညာဘက္လက္ကေတာ့ ဆိုဖာလက္ရန္းမွ တြဲေလာင္းခ်ထားသည္.
လက္ေကာက္ျဖဴေဖြးေဖြးေလးမွာေတာ့ ကနုတ္တက္တူးေလး K က ထင္းလင္းစြာ.'ျပန္ျကစို႔. ကေလး. '
'ကိုကို လာျပီ။! '
ေျပာျပီး လက္ထဲက စီးကရက္ကို ပစ္ခ်ကာ Yeol ဆီ ခိုတြယ္လာေသာBaek.
အခန္းရဲ႕ မီးေရာင္လဲ႔လဲ႔ ေအာက္မွာ Baek ရဲ႕
ညာဘက္နားမွ လက္ခနဲ ျဖစ္ျဖစ္သြားေသာ ပလက္တီနာမ္ piercing .
ခပ္နီနီ ဆံပင္အုပ္ထဲ ႏွာေခါင္းဝင္ျပီးတခ်က္နမ္းလိုက္ရင္း.