KILLING-eleventh Stage

6K 741 58
                                    

Hyunee တေယာက္ စိုးထိတ္လ်က္ Yeol ကို ဆြဲထူလိုက္ေတာ့ ေသြးေတြက အေတာ္ကို ထြက္ေနျပီ။
တဘုတ္ဘုတ္ ေျပးလာသံမ်ားနဲ႔ အတူ Hyunee လက္ထဲက  Yeol ကို ဆြဲေပြ႕သြားျကေသာ လူမ်ား. ေဆးရံုကား ေခၚသံ. ေအာ္ဟစ္ စကားေျပာသံမ်ား နဲ႔ ဆူညံသြားျပီးေနာက္ ပတ္ဝန္းက်င္သည္ တဖန္ ျပန္လည္ ျငိမ္သက္သြားေလရဲ႕။

Hyunee ကေတာ့ သူ့ လက္မွာ စြန္းထင္းက်န္ေနခဲ႔ေသာ ေသြးနီနီ တို့ကို ျကည့္လိုက္ရင္းသာ…

'ခင္မ်ားက ဘာလဲ။ Yeol?
ဘာလို႕ က်ြန္ေတာ့ ရင္ေတြ ကို နာက်င္ေအာင္ လုပ္နိုင္ရတာလဲ'

ဦးေႏွာက္က အဆံုးအျဖတ္ကို မေပးနိုင္ေတာ့တဲ႔ အခါ ႏွလံုးသားနဲ႔ သာဆံုးျဖတ္ပါ. အသည္းနင့္ေအာင္ ခ်စ္ခဲ႔မယ္ဆိုရင္ေတာ့ နွလံုးသားနဲ႔ စဥ္းစားေပးဖို႔ ထိုက္တန္ပါတယ္.

             💉KILLER💉

ေနာက္ရက္ေတြမွာ မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္ ရံုးမတက္ခဲ႔ပါ. ဒဏ္ရာက အရမ္းျကီး မစိုးရိမ္ရလို့ ေဆးရံုဆင္းသြားျပီ လို့ပဲ သိလိုက္ရျပီး ရံုးေတာ့ မဆင္းခဲ႔။
Hyunee သြားျကည့္ခ်င္ေပမဲ႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ဖို့ လံုေလာက္တဲ႔ အေျကာင္းျပခ်က္ မရွိပါေခ်.

ကံေကာင္းစြာပဲ Hyunee တို႔ အဖြဲ႕မွဴးက အလုပ္ကိစၥအေရးတျကီး မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္ လက္မွတ္လိုတာမို႔ အိမ္သြားဖို့ ျဖစ္လာခဲ႔သည္.
Hyunee လည္း လိုက္ဖို့ ဆံုးျဖတ္ျပီး အရဲစြန့္ လိုက္လာခဲ႔လိုက္သည္.

မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္တို႔ အိမ္က ခမ္းနားထည္ဝါ မွဳ႕ အတိျပီးေလသည္. ျခံဝင္းတံခါးကို ေက်ာ္ျပီး ၅မိနစ္ေလာက္ ေမာင္းျပီးမွ အိမ္ေရွ႔ ဆင္ဝင္ဆီ ကားက ေရာက္သည္.
ကားေပၚက ဆင္းျပီး ေဘးဘီ ဝဲယာ ျကည့္ရင္း အျကည့္တို႔က ျခံေထာင့္က ေမပယ္လ္ ပင္ဆီ ေရာက္မိေတာ့… …

ေမပယ္လ္ ရြက္ေတြက လွပစြာ အပင္ေပၚ တမ်ိဳး. အပင္ေအာက္ တမ်ိဳးပြင့္ေနေပမဲ႔ ေမပယ္လ္ ပင္ ပတ္ပတ္လည္ကို ျခံစည္းရိုး ခပ္ျမင့္ျမင့္ ကာထားေလသည္.  ထူးထူးျခားျခား အျပင္အဆင္ေျကာင့္ Hyunee ေငးျကည့္ေနတုန္း…

'လာ. Hyunee ဝင္ျကစို႔'

အဖြဲ႕မွဳး စကားေျကာင့္ Hyunee အျကည့္တို႔ လႊဲလိုက္ရင္း အိမ္ထဲသို႔… …

KILLEROnde histórias criam vida. Descubra agora