Ráno ma zobudilo rovno niekoľko podnetov....Budík, slnko v očiach, asi tri chlpaté guličky na mojom chrbte a že visím dole hlavou. To ma privádza k otázke.... PREČO VISÍM DOLE HLAVOU?!!! Ako tak som sa vymotal z periny a zošuchol sa na zem. ,,Nenavydím vstavanie. " zavrčím... už okolo mňa pobehujú dve klbka chlpom a snažia sa na mňa vyskočiť. Ach.... to bol zas nápad.
,,Florne čo tu robíš?!" vbehol do izby Verli. Musel som sa začať smiať mal na sebe zásteru.
,,Ja? Čo....haha ty robíš?" smial som sa, dôstojne som si odkašlal. ,,Ležím na zemi" uškrnul som sa a znova sa začal smiať. ,,Nekúš ma do ucha čierna guča." stále si neviem zapamätať ich mená.,,Robím tebe jedlo." buchol ma do hlavy, ublížene som sa na neho pozrel.
,,Zato bude odplata..muha. au nebúchaj ma...." vypískol som naštvane. Ešte som nevydeľ žeby chlap, okrem môjho brata, varil. Vyštveral som sa na nohy a šiel do kuchyne kde zmizol. ,,Hmm vajíčka. " pozrel som sa na panvicu. Vyzeralo to veľmi dobre. Hneď som bol pri ňom. Mne stačia dve veci, jedlo a posteľ. Ale.......musím do školy. Vyhupol som si na linku a pozoroval Verliho ako varí..... Ticho som si povzdychol. Môj život je tak neobyčajní že je až obyčajní. Čo tak to skúsiť urýchliť. Uškrnul som sa a ani neviem ako som...........podpálil umyvadlo. Hehehe to sa mi nepodarí. ,,Verli Verli horí umývadlo!" aspoň že tu mám jeho. Som neschopní.
,,Florne....!" otočil sa na mňa naštvane.
,,Ja nič...." uškrnul som sa a šťastne sa na neho pozeral. Nieje to až také zlé mať jeho za priatela. DO miestnosti vbehol Blir
Prečo zapaluješ veci Florne?! pozrie sa na mňa vážne a ja sa iba zaculím.
,,Iba som chcel ten ohienok trocha popohnať....... Verli ......chce to prezývku.....hmm Blbec horia vajíčka.......asi.." pospevujem si. Mám pocit že mi v hlave sa všetko poprehadzovalo a totálne mi jebe......to bude asi iba moja domnenka.,,Čo ?! A aký debil!!!" hneď ich dal preč z ohňa a dal mi tanier. Huh su v poriadku. Spokojne som začal jesť a hladil pri tom tu obrovskú guču chlpov. Dojedol som a zoskočil na zem....hneď sa aj nalepil na Blira.
,,Tak mekučkééé..." vypískol som a lepil sa na neho ďalej.
,,Florne..." povzdychol si nado mnou Verli a iba ma odtiahol. Au...
,,V-verli?....." povedal som už normálne a pozrel sa na neho bolestne. ,,Bolí ma podbruško...." Opatrne som si nadvihol tričko...... asi nejde ignorovať ten blbý fakt že ..... Budem mať deti. Položil som si tam ruky.... Nie, nebudem sa chovať ako ženská!! Iba......nie!
Tu.... Ťukol do mňa ňufákom Blir. Zobral som si od neho taštičku........super vždy som chcel brať lieky. To mala byť irónia. Hodil som na neho naštvaní pohlaď a sadol si na gauč.... fajn takže tu je napísane čo mám kedy brať. Vybral som skoro každej krabyčky liek a postupne ich zapil vodou. Mám pocit že tieto lieky u nás v lekárniach nenájdeme.Opieral som sa o Verliho a pozoroval výklad učiteľa. Nevedel som si pomôcť a nevedomky si hladil brucho. Bolo to prijemne a krpci sa potom toľko nehýbali. Že mňa debila nenapadlo že ten divní tlak bude asi niaky pohyb niečoho. To sa stáva keď niekto je naozaj inteligentný.
,,Verli?" zašepkal som ticho a po potiahol ho za rukáv. Tak trocha to spalo. ,,Čo budem ........robiť keď.....to?" zašepkám
,,Nato je ešte......ach *zívnutie* čas." zamľaská a znova zaspí. Pff úžasná to výpomoc. Znudene som sa pozeral na hodinu. Nech už je piatok. Oveľa lepšie mi je doma..... fajn nemôžem povedať že mám zaťaž lebo som si to doteraz neuvedomil ale aj tak..... Hento, Verli, začal byť príliš starostliví čo ma štve. Štuchal som do neho a začal si pohmkávať pieseň. Nakoniec som školu ........ehm prespal. No a niak ma musel Verli niesť domou lebo som spal. Zobudil som sa až po ceste. Pozrel som sa trocha zmetene na neho.
,,Zaspal si." odpovedal mi keď pochopil že.....ja nič nechápem. Stáva sa. Zvyšok cesty som išiel po svojich.Hneď ako sme prišli domou som sa rozhodol ísť do kúpelne. Takže teraz......sedím na zemi pred zrkadlom a študujem si .......brucho. Sakra, nikdy si nato nezvyknem.
,,Bože!!! prečo sa mi život tak zvrtol?" placnem sebou o podlahu.....fajn to bolo neprijemne ako sa pohli.
,,Nelež na zemi.." kde sa tu zobral?
,,Aspoň trocha sukromia Verli...." zaskučím. Som skoro nahý ti debil, pokial by nebol môj priateľ tak ho skopem. ,,Keď už si tu tak..." schytil som ho a premiestnil sa s ním do sprchy. Sadol som si na výklenok ktorí tam bol..... no lepšie ako zem. Verli sa zatiaľ vyzliekol a jemne ma bozkával.
,,Ako sa pušta sprcha?" zašepkal mi do ucha. Usmial som sa a pustil ju. Roztiahol som úplne krídla. Pomaly mi na ne kvapkala voda. Verli si ma vytiahol do stoja a hladil mi boky. ,,Svetielkujú." zasmeje sa, tiež sa jemne zasmejem a objímem ho okolo krku.,,Umyješ ma?" usmejem sa na neho.
,,AKo chceš..." Myslím že si užijem trocha obťažovania. Krídla si nemusím umývať ale.... Verli mi začal skúmavo prechádzať prstom po nich. Ticho som kňučal. Asi vie presne čo robí....,,Verli......." zaskučím a viac sa na neho nalepím. Zastavil prst a dvoma zmačkol jemne kúsok mojich krídiel. Myslel som si...... Nahlas som zavzdychal. ,,TO robíš naschvál?" zašepkám.
,, Ano.." uškrnie sa na mňa a začne mi sať kožu na krku. Toto sa mi páči oveľa viac ako to ako si ma prvykrat zobral.
,,Verli......." zaskučím keď mi prejde po zadočku. Cítim sa tak strašne divne. Ghaaa zato môže to tehotenstvo. Zrazu mi šibe, som stále hladní a precitlivelí. Jebne ma z toho ale teraz.... ,,Verli prosím." zašepkám, prejde mi jedním prstom po otvore. Je zlí....Ludia ha za asi tri dny další diel. Začínam zas vydávať. A prepáčte že je to tak krátke. Neviem čo mám robiť kým sa dostanem do určitého bodu. Keby ste mali hocijaký idiotský napad tak mi ho s kludom povecte. xD A teraz idem spať. Majte sa.
YOU ARE READING
Vilie Tajomstvo [mpreg] ✓
FantasyLen malé tajomstvo ktoré vyjde na povrch zmení život metského chlapca, a ukáže mu novú realitu ktorú doposiaľ neznal. Ale s jedným tajomstvom prichádzajú ďalšie. Mladý chlapec sa dostáva do situácii, ktorým nikdy nemusel čeliť a snaží sa vyrovnať zo...