Celí čas v škole som naštvane sedel. Všetci ma pozorovali stale ako keby som bol duch. Faaaajn chapem len tak sa tu neobjaví chalan s krídlami a bruchom ako balon...... Keď to spomínam. Malí kopu, bolia ma križe...... chcem si lahnuť do postele a spať. Zavrel som oči a hladil si bruško..... keby len nezačali tak vyvadzať. Hej chapem aj mne by nebolo najlepšie keby somnou niekto hadže, potom ma tlači a ku všetkemu musel by som byť s dalšími dvoma v rovnakom priestore. Zakňučal som ticho a cítil na sebe naky prenikaví pohlad. Keď som otvoril oči všimol som si Blira.,,Pustim ťa o hodinu skôr. Bež si domou lahnuť" pohladil ma cez prestavku vo vlasoch. zobral som si od neho s radosťou ospravedlnenku a vydal sa do svojho noveho bytu........ Hej spať......to sa niekomu povie.... Už som nahromadil všetky podušky v byte. Len aby som si poskladal niečo podobne Verliho užasnemu telu ktoré mi podopieralo bruško.... Možno citia tu bolesť čo ja..... že ich ocko mi ubližil. Sakra na čo to myslím ale.... možno to ti maličky citia a preto su nepokojní. ,,Ššš lasky...... Nechajte ma chvilku spinkať.... Všetko je v poriadku. Verli sa vrati....... určite bude zas milí..." obímem zo slzami v očiach jednu podušku a tak zaspím.
Zobudil som sa ráno na ten najotravnejší zvuk v celom vesmire. Všetko ma bolí. V hlave mi duní... Mam pocit ako keby som mal krídla z olova. To snaď ani nemôže byť lepší deň!!!! Važne, velmi zlou naladou som sa vytrepal z postele. Prezliekol si iba to blbe tričko a chcel som ísť do školy kebyže sa nenaskitne další pruser. ,,JA MÁM ÍSŤ K DOKTOROVI?!" ano spomenul som si teraz. No ten bude mať teda šichtu keď sa mu tam dovalím s najhoršou možnou naladou. V akom som mesiaci? Asi šiestom......možno už v polke.....Kedy už budem rodiť? sadol som si na gauč a rozplakal sa. Takto sa nikám nedostanem. Zavolal som svojmu vlkovi alias učitelovi Blirovi. že ma musí zobrať k doktorovi lebo ja sa tam dnes nedostanem sam. Ako ten jeho vydesení vyraz bol k smiechu takže som plakal, smial sa a ku všetkemu naštvane kričal. Chudaci susedia mať za suseda pubertalne decko v šiestom mesiaci tehotenstva. Blir ma zobral na ruky a potom si ma posadil na seba a začal mi bruško masirovať....... a potom kridielka. Tíško som mu zaupel blahom. No keď sa pustil do mojich bolavich križikov tak som skoro zaspal. ,,ďakujem....." zašepkam..... Taketo veci riešil Verli.... Zaboril som mu hlavu do hrude a rozplakal sa. ,,Chcem svojho priatela.
,,Ja viem. Snažím sa ti pomôcť ako viem. Ale mám prácu a rodinu Florne. Nemôžem sa ti stale venovať takže tu s tebou bude niaky čas manžel. Aj tak deti šli k prarodičom na dva mesiace. Dali nam volno aby sme sa mohli dobre vyspať" zasmial sa. ,,Ale mi ho využijeme pre teba......lebo to potrebuješ." hladil ma stale vo vlasoch. Nakoniec sme do nemocnice nešli. Spravil som si z neho polohovatelnu podušku.........teda hneď potom čo sa premenil že ideme do nemocnice. Konečne som sa dobre vyspal aj keď za dnešok asi Blir nebude mať vyplatu. Další deň tu už bol jeho manžel........mňa zobudila krasna vôňa raňajok. Ta vôňa nasledovala dobrím jedlom. Milím usmevom od môjho momentalneho denneho spolubyvajuceho ale........musel som k doktorovy.... Aj keď neochotne
,,Ja tam nechcem.........ten doktor ma desí......a noví riaditel tiež..niesu bratia?" zaskučím neštastne keď ma tam ťahal Frains do nemocnice. Bola to neochotna spolupraca. Chcel som povedať nespolupraca ale dostal ma tam takže....
Ležal som na lehatku a čakal kým prestane s tou vecou mi chodiť po brušku. Bol som naozaj moc zufali. Potreboval som ho tu.......potrebujem ho...... Nech robí čo chce ja ho potrebujem. Troška ma zabolelo podbruško. Tiško som zakňučal.
,,Vyzera to tak že deti aj vy ste v poriadku. Rastu ako majú.....Aj keď ma stale znepokojuju tie krídla ktoré im rastú už teraz. Predpišem vam par liekov na upokojenie občasnich krčov a na spanie." usmial sa na mňa...... Trocha ma otriaslo ale bol som rad že konečne sa normalne vyspím a nebude ma celí deň bolieť bruško. Usmial som sa a hladil si bruško.
ESTÁS LEYENDO
Vilie Tajomstvo [mpreg] ✓
FantasíaLen malé tajomstvo ktoré vyjde na povrch zmení život metského chlapca, a ukáže mu novú realitu ktorú doposiaľ neznal. Ale s jedným tajomstvom prichádzajú ďalšie. Mladý chlapec sa dostáva do situácii, ktorým nikdy nemusel čeliť a snaží sa vyrovnať zo...