,,Varujem ťa ....ešte chvíľku ma budeš dráždiť a prídeš k úrazu." zavrčal som pomedzi vzdychy. Verli sa nado mnou iba uchechtol a začal mi bozkávať krk. Bože... je to prijemne ale... chcem sex a nie toto. ,,Verli.." zaskučím. Nedá sa to vydržať keď sa ma naschvál tak dotyka a nechce ..... nechce ho do mňa strčiť!
Začal ma utierať a znova ma začal bozkávať.
,,Už na to idem láska." Položí ma na posteľ. Sklopím kridielka a spokojne zavrním. Začal má hladiť a bozkávať na krku. Ticho som zavzdychal.
,,Verli....." Zakloním hlavu.Okej.... Bol to jeden z najlepších sexov. Pozeral som sa na neho ako spokojne spí a hral sa mu s vlasmi. Zase sa mi rozžiarili krídla. Dosť čo to má znamenať? Začal som sa pozerať okolo seba dokým som neuvidel postavu .... ,,V...." Zápchami mi to okamžite ústa. Prestali mi žiariť krídla. Sklopil som ich a pozeral sa roztrasené na chalana.
,,Neboj sa ja ty neublížim." Vytiahol má z postele a začal niekam tiahnuť. Som iba v tričku!!! Ale nemohol som sa brániť. Odviedol ma na luku, na tú lúku kde som stretol Blira.
,,Kto si sakra?" Odcuvam a nabúram chrbtom do stromu a zveziem sa na zem. Je spln... Preto som nemohol spať.
,,J-ja...... " prečo koktá sakra? TO je teda deň. Niaka vila ma unesie a potom začne ešte koktať. Moment....vila? Prezrel som si ho poriadne a zrak sa mi zastavil na jeho zeleních krídlách......podobné mojim.
,,Kto si?" zopakoval som otázku a prižmúril oči. Vyši a určite starší.
,,Ja..som tvoj brat." Prižmúrim oči a začnem ho prepaľovať.
,,Mám iba jedného brata a to mi stačí." zamrmlem a začnem vstávať zo zeme. Môžem to oficiálne nominovať na najhorší rok môjho života.
,,Ale ja som tvoj pokrvní brat. Noták..." chytí ma za ruku a zrazu sa ocitnem na jeho hrudy..... Zdá sa mi to alebo je otravnejší ako tie guče chlpov. ,,Stala sa taká menšia nehoda že som ťa musel dať na chvíľu na lúčku ale keď som sa tam po polhodinke vrátil nebol si tam... Ja viem není najlepšie dávať skoro ročne dieťa niekde samé ale........" zacpal som mu ústa a otrávene sa na neho pozriem.
,,Tým mi chceš povedať že mám......? hmm 14?" nadvihol som obočie a odstrčil ho od seba.
,,Nie pred nedávnom si mal trinásť, preto ty už narástli krídla." usmeje sa. Myslel som si že vili sú bezcitné.......tento vyzerá iba že ho niečo praštilo do hlavy. Au.....fajn nevidím momentálne iné riešenie. Kss... opatrne si podopriem rukami brucho..... Tomu bláznovi sa divne rozžiarili oči a v okamžiku som sedel na zadku na zemi.
,,Mám iba tričko." vypisknem a buchnem ho do ruky.
,,Vydel som ťa už veľakrát nahého tak ticho...." zacpal mi ústa a vyhrnul tričko. Toto je tak hrubé. zakrijem si rozkrok.
,,Očo ty ide?" zavrčím a pozriem sa na neho otrávene.
,,Ty si tehotní?!" neviem či to malo byť zhrozenie či šťastné vykriknutie ale vydesilo ma to.
,,Bohužiaľ." odvrknem. ,,Hej..... neviem kto si tak láskavo na mňa nešahaj." chytím mu ruku keď sa chce dotknúť môjho brucha.
,,Chceš vedieť niečo o sebe?" sakra......
,,Hej..." zamrmlem a pustím mu tu ruku. Usmeje sa na mňa a položí mi ju na brucho. Opriem sa o strom pri ktorom sedím a pozorujem toho magora.
,,Čo to akože robíš?" zamručím
,,Vili maju predsa moc, niektoré majú jej viac, niektoré menej. Skoro každý vie niečo iné..... podla toho máme prácu. Ja ťa práve.......kontrolujem....." nechápal som ničomu čo vypustil z úst. Letmo sa iba pozrel na môj nechápavý vyraz. ,,Máš trinásť a nemal by si mať ešte deti tak..... ty pomáham aby sa ti vyvinulo čo ešte nemáš...... " stále tomu nechápem ale nebudem sa na nič pýtať. Syknem ticho od bolesti a dám si ruku na brucho. ,,A hej možno to bude trocha bolieť." fajn vili su sadisty. Aspoň tento, vyzerá to že si to užíva.
,,Prečo mám tu vec na bruchu?" zamrmlem a pozriem sa na oblohu.
,,Hmm.......Aha, to je kvôli tomu že sa tvoja mágia stresujúce na deti......a je to niečo ako ochrana. Neboj po pôrode to zmizne." naozaj utešujuca vec.
,,Prečo sa mi zmenil vzhľad?" iba ticho prehodím a ďalej sa pozerám inam.,,To patrí k tomu že si sa stal plnohodnotnou vilou....... Hej a zabudol som to že ty žiarili krídla je lebo som bol ja blízko. Keď je niaka vila v tvojej blízkosti tak ty na chvíľu zažiaria krídla. " zasmeje sa ako keby to bola úplne normálna vec. Hej to zas bolelo.
,,Ešte niečo?......a už si sakra skončil?" zavrčím, mám z neho husiu kožu a je mi zas na vracanie.
,,Skončil som." konečne, stiahnem si tričko. Vydám sa domou. Nemienim s ním byť ani chvíľu.
,,Viem lietať." zasmeje sa a pristane predo mnou.
,,No to je teda úžasné. Rad by som sa vyspal." obídem ho ale zas ma predbehne.
,,A nemôžem ísť s tebou?" pošuk.
,,Koľko máš vlastne rokov?" zavrčím a idem ďalej.,,Dvadsaťštyri." keby pijem vodu zabehne mi. Hmm mohol by som to zobrať do nemocnice........a zistia viac toho o vilach. Možno sa ho tak aj zbavím. Nie, nemôžem byť až tak zlí.
Florne kde si bol? ........ kto to je? Pribehne ku mne Blir a začne okamžite vrčať keď ho uvidí.
,,Ty byvaš s vlkodlakom?" pozrie sa na mňa a začne Blira prepaľovať.
,,Kss veď je zlatí..." objímem Blira a začnem ho škrabkať. ,,Zo siedmimi........chceš tu stále byť?" usmejem sa milo dufajuc že zdrhne. Nestalo sa tak a ostal tu. Radšej som odišiel do izby a lahol si k Verlimu ktorí bol akurát hore.
,,Láska kde si bol?" zamrmle a začne si trieť oči.
,,Ale......v lese. Neboj nič sa nám nestalo." Ľahnem si k nemu do postele a pritulim sa na jeho hruď. ,,Spi ďalej." zašepkám a jemne ho pobozkám na pery.,,Aj ty spi zlato." Prehodí cezomňa ruku a jemne ma hladí na brušku.... Fajn toto sa mi páči.
Keď som si myslel že večer to bolo hrozné tak ráno bola nočná mora. Ten debil tu stále bol a hádal sa s Blirom ktorí je teda od neho dosť väčší a má svali. Freins si iba k sebe tisol svoje detičky. Už sa vedia premeniť na ľudí. Bože ty sú zlatučký. A ja? Ja som to všetko ignoroval a Spokojne si sadol na Verliho ktorí pozeral telku. ,,Bude to ešte zábava." zasmejem sa a pozrel sa do kuchyne. Ako viem. Vili a vlkodlaci sú nepriatelia. Vlastne oni si znepriatelili celí svet až.........až na mňa.
,,Freinsi......sadni si s deťmi na gauč. Nechaj tích dvoch." pozrel som sa na neho. Iba prikývol a premenil sa na vlka.
Konečne dalšiqa časť chcela som ju už vydať včera večer ale...... bola som unavená....tak som chcela cez deň ale musela som ísť preč. Aspoň že dnes som sa k tomu dostala. Tak zatial sa majte uvidíme sa u dalšej kapitoli. 1076
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vilie Tajomstvo [mpreg] ✓
FantasiaLen malé tajomstvo ktoré vyjde na povrch zmení život metského chlapca, a ukáže mu novú realitu ktorú doposiaľ neznal. Ale s jedným tajomstvom prichádzajú ďalšie. Mladý chlapec sa dostáva do situácii, ktorým nikdy nemusel čeliť a snaží sa vyrovnať zo...