~2~

266 31 23
                                    

Vošiel som do školy a poobzeral sa. Kde mám asi teraz ísť? Odfúkol som si a pozrel sa na miestnosť pri dverách. Bolo tam malé okienko. Veľmi opatrne som na okienko zaklopal. Po chvílke čakania z okienka vykukol vrátnik.
,,Čo chceš mladí?" podráždene na mňa zavrčal. Úžasné, veď iba chcem zistiť kam mám ísť. Nemusí hneď vrčať.
,,Neviete kade sa ide do riaditeľne?" spýtal som sa čo najmilšie. Sám seba až nepoznávam. Ja a milí? To nejde dokopy. Ale pokiaľ nechcem si ihneď všetkých znepriateliť tak to inak nejde.
,,Hore a doprava." odvetil otrávene a zavrel prudko okno. Cúvol som. Fajn nemusí byť hneď tak hnusní. Pretočil som oči a vydal sa smerom ktorí mi povedal. Netrvalo mi to ani tak dlho keď som konečne narazil na miestnosť ktorú som hľadal. Zaklopal som na dvere a oprel sa o stenu. Po dlhom čakaní sa dvere konečne otvorili.
,,Ti musíš byť ten nový študent... Florn Klern." usmial sa na mňa vrelo riaditeľ.

,,Ano to som ja...Mohli by ste mi prosím povedať kde je moja trieda?" spýtal som sa opatrne. Nepotrebujem zažiť to isté čo s vrátnim.
,,Nemusíš sa ma báť. Dám ti učebnice a potom ťa tam zavedie tvoj triedni učiteľ." oznámil mi nacvičenou vetou ktorú určite hovorí každému novému žiakovi. Ako inak vždy je to rovnaké. Pár krát už som musel prejsť zo školy na inú. Nie som až také neviniatko ako sa zdám. Na zakladke som si vybudoval povesť bitkára. Každí ma niaku tu minulosť. Známky som mal našťastie vždy dobré. Nepotrebujem sa ani tak učiť. Úplne mi stačí výklad učiteľa.

°•°•°•°•°•

Kým Flornovy riaditeľ dával učebnice a vykládal mu pravidlá školy tak v triede sa už Verli čakal na svoju novú obeť. Najprv si myslel že mu blondiačik klamal a žiadni nový nepríde. No dnes vydeľ neznámeho chlapca z okna triedy ako ide do ich školy. Teraz bol aj docela rád že prijal tak blbú stávku. Ten chalan nevyzeral najhoršie. Dokonca vyzeral ako vystrihnutí z časáku. On bude určite z bohatej rodiny. To znamená že to bude snob. Už sa teší ako mu zrazí hrebienok. Dvere od triedy sa otvorili a dnu vstúpil učiteľ aj s novým žiakom. Na Verliho tvári sa rozlial škodoradostní úsmev. Vyzeral ešte lepšie ako z okna.
,,Dobré ráno žiaci. Toto je váš novy spolužiak. Florn Klern." chlapec sa pousmial. Dosť nerád je v spoločnosti kde nikoho nepozná. Učiteľ začal niečo vykladať. Florn ho iba čiastočne počúval, namiesto toho si pozeral triedu. Pohlaď sa mu zastavil na čiernovlasom chalanovy ktorí sedel na lavici a upriamoval svoj pohľad na neho.

°•°•°•°•°

Ako bude dlho ešte kecať? Nemienim tu stáť do nekonečna. Pozrel som sa na triedneho učiteľa ktorí stále mlel. Vôbec o čom kecá?
,,Môžeš si ísť sadnúť. V zadu je jedno volne miesto." pozrel sa na mňa učitel neisto. Popozeral som sa po triede a pozrel sa na čiernovlasého chalana. Super, úplne sa teším že vedľa takého človeka je iba volne miesto. Iba z pohľadu na neho mi po tele naskakovala husia koža. 
,,Ďakujem." precedil som cez zuby. Ludia naokolo si niečo šepkali. No to je ešte lepšie. Z jednej lavice som počul: Chudak chalan.
Nebudem to riešiť lebo by som tu niekoho rozpáral a nasekal na franforce. Už tak mám zase debilnú náladu a točí sa mi kvôli krídlám hlava. Hej preto mám zase posratú náladu. Zatiaľ sú iba na obtiaž. Mal som to skusnuť a odseknúť to. Pokrútil som hlavou a povzdychol si. Sadol som si na stoličku a tie debilne knihy položil na zem. Dosť ma znepokojoval spolusediaci, sediaci na lavici. Pretočil som oči a pozrel sa na neho.
,,Čo je? Rád zazeráš na ľudí?" precedil som cez zuby. Bolo jasné že ho to prekvapilo. Pousmial som sa a pozrel sa dopredu. Očividne máme triednicku. Lebo triedni tu stále bol a niečo kecal. Placol som sebou o stôl. Keď už nič tak si zdriemnem. Zaboril som hlavu do rúk, netrvalo dlho než som zaspal.

°•°•°•°•°

Ten nový chalan bol dosť hnusní. Zjavne sa zle vyspal, alebo je takí stále. Bude sranda mu to ego zničiť. Vedla seba som počul pravidelne oddychovanie. Pozrel som sa na chalana. Spal. Lica mal červené, mierne sa usmieval, oči zavreté a do tváre mu padali hnedé vlasy. Musím uznať že vyzerá zlato. Pokrútil som hlavou. Pozoroval som ho až do zvonenia. Obidvaja sme sebou trhli. Ten chalan dokonca spadol. Chvíľu sa nechápavo obzeral. Bože to bolo také zlaté, ako keby ste zobudili šteniatko ktoré nevie kde je. Nad čím to rozmyšlam. Je zlatí, to musím uznať, tím to končí. Chlapec sa pozrel na mňa a zamračil.
,,Ako sa voláš?" prehodil som bez zaujmu.
,,Florn... ti?" odvrkol mi a začal sa stavať na nohy. Celá trieda sa na nás pozerala.
,,Verli. Ani si nenahováraj že budeš mať na mňa." odvrkol som bez zaujmu. Chlapec sa na mňa s úškrnom pozrel.
,,Ani nemusím." zasmial sa provokačne. ,,Ja už na teba mám." prehrábol si vlasy. Celá trieda stíchla a pozerala sa na nás.
,,Niak veľmi si veríš." precedil som cez zuby a postavil sa pred neho. Bol odomňa o pár centy nižší ale aj tak sa nebál. Ďalej sa sebavedome pozeral na mňa.
,,Ani nemusím. SI jeden z tích klasických bossov čo. Je mi z teba zle. Každí idiot sa vie biť." zasmial sa zase na môj účet. Naštval ma, a to dosť. Zovrel som ruku v päsť pripravení mu vraziť do tvare, ale ta mala sivča mi ju tesne pred jeho ksichtom chytila.
,,Pošetilí blázon. Priprav sa na to že táto tvoja hlúposť ťa bude niečo stáť." zasmial som sa a odkráčal z triedi. Je jedno či tam som alebo nie.

°•°•°•°•°

Tak ono ma bude stáť niečo. To že mi lezie na nervy a bolí ma hlava. Ja viem čo to bude jeho stáť a to rozbitú držku. Ne musím sa ukludniť. Nádych, vydich cez ďalšiu prestávku pôjdem na zachod si rozviazať krídla. Teraz bohužiaľ začína ďalšia hodina. Matika. Aspoň niečo pozitívne. Učiteľ sa ma pár krát opýtal na príklad a raz vyvolal k tabuli. Všetko som mal dobre. Ako inak. Konečne zazvonilo na prestávku. Priam som sa od nedočkavosti, uvolniť krídla, rozbehol na tie hajzle. Keby sa mi toľko nezačali pliesť nohy. Sakra oni majú tak obrovský dopad na celé moje telo. Povzdychol som si a zastavil prváčika.
,,Kde sú zachodi?" opýtal som sa nevrlo. Chlapec roztrasene ukázal smer. Odišiel som smerom ktorí mi ukázal. Dvere od zachodu som zavrel. ,,Nikto tu nieje." vydýchol som si a rýchlo zo seba zhodil tričko a obväz. Krídla boli celkom v poriadku. Ihneď som ich narovnal. Všetko zase bolo v poriadku. Hlava sa mi prestala točiť a prestala bolieť. Sklopil som krídla a sadol si k dverám. Už som chcel odísť a obliecť si tričko keď sa dvere otvorili. Musel som sa natisnúť na stenu aby neboli vidieť krídla. Do miestnosti vošiel ten koho som chcel najmenej vidieť.
,,Ale ale kto tu je len v nohaviciach." zasmial sa škodoradostne. Nesmie ich vidieť. Oprel sa rukou pri mojej hlave keď som pomaly cúval k dverám. Chytil ma za trup a natlačil na stenu. ,,Si čakal na mňa?" zavrčal mi do ucha otázku na ktorú aj tak nemusím odpovedať.
,,Na teba? Nenech sa vysmiať...len som potreboval....dať dole.....tričko?" skombinoval som niak výhovorku neisto.
,,To má byť otázka. Niak ti odchádza kuráž." usmial sa a pohladil ma po líci. Strachom som sa roztriasol a vypleštil na neho oči.
,,N-Nie rozhodne nie....... M-mal by som ísť." nervózne som sa zasmial a snažil sa odísť. Nechcem aby videl moje krídla, a nechcem byť ani znásilnení. Pri mojom štastí sa mi podarí obidvoje ach.
,,Plana výhovorka." zasmial sa a chytil lem mojich nohavíc. Hneď som ho za ruku chytil a odstrčil ju odo mňa.
,,NIESOM na chalanov!!" vykričal som mu do ksichtu. V pätnástich teda pred dvoma rokmi v opilosti som sa raz vyspal s chalanom. Nie ďakujem mám radšej baby. Ale myslím že to asi nezabralo. Totiž mne sa z toho že mám volne krídla a jeho tesnej blízkosti, postavil. To je trapné.
,,Hej ? ale ten dole hovorí niečo iné." chytil mi rozkrok a zatlačil. Vzdychol som a chvíľkovo sa mi podlomili nohy. Verlí toho využil a podkopol mi ich. Zo zeme zobral obväz a zviazal mi ruky.
,,Prestaň!" vzlykol som keď mi rozopol zips a začal sťahovať nohavice. Nemohol som sa brániť lebo ma úplne uveznil na zemi.
,,Zrazu nemáš také silne slová." zasmial sa nadomnou a prešiel mi rukou po rozkroku. Zavzdychal som, do očí sa mi začali tlačiť slzy.
,,To by ma zaujímalo ako by si reagoval ti na mojom mieste." rozvzlykal som sa. Nemal som ako ujsť z tejto situácie.
,,Tie tvoje keci sú hrozné." precedil naštvane a niečo mi napchal do ust. Pár krát mi podráždil erekciu cez boxerky kým som nebol úplne tvrdý. Stiahol mi spodne prádlo ku kolenám a sám si rozopol zips. Z pod boxeriek vytiahol obrovskú kladu. Polkol som a zdesene pozrel na neho. Som chudí a úzky, Ehm myslím to normálne nie vnútorne, mám par svalov a som si istí že to do môjho tela nenapcháá. Bože pokiaľ existuješ tak ma zachráň. Stieklo mi niekoľko slz po tvári. Pretočil ma na brucho........ Žiadna reakcia? Veď mám krídla....... Pozrel som sa do zadu. nič nebolo vidieť. Sakra oni môžu byť neviditeľne keď chcem??!! DO piče. Keby som to vedel skôrej tak niesom v tejto situácii. Verli mi nadvihol zadok a prudko do mňa vrazil. Z očí sa mi vykotúľali slzy a z mojich úst vyšiel tichý vykrík, bolesti ale aj porazenia. Potichu som vzlikal keď do mňa prirážal. Namiesto jednej prestávky ma tu šukal tri hodiny za ktoré sa stihol aspoň tak dvakrát spraviť. Za to ja už aspoň som sa spravil už po piati krát, lebo stále narážal na moju prostatu. Bol som unavení a myslel som si že asi skapem keď sa konečne spravil poslední krát a s rozmrdanou prdelou ma tam tak nechal. Vybral som si tu vec čo mi celú dobu zapchávala ústa a schúlil som sa do klbka. Neviem ako dlho som tam bol a plakal kým sa dvere neotvorili..........

xD jeej ludia, ja som prišla pred Aprilom aj s dalším dielom. Malo to rýchli spad čo? Tak čo myslíte, kto prišiel? Jeho brat lebo už je neskoro, alebo Verli pre dalšiu davku sexu, či náš vlčik alebo školník počul tiché Flornové nariekanie? Píšte do komentarov. Majte sa.

Vilie Tajomstvo [mpreg] ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz