,,kam mohol zmiznúť?" Pozrel som sa ustarane na Blira ktorí si tam opravoval písomky. ,,Počúvaš ma?!" Vykríkol som naštvaná na toho debila. Blir sa na mňa pozrel zo zdvihnutím obočím.
,,Mne je to už jedno. Není to moja starosť" odpil si z kávy a ja som ho chytil pod krk.
,,Ako že je ti to kurva jedno?" Vykríkol som naštvane.
,,Vieš, Verli....V našom svete není nič náhoda. Nechcel som sa starať o toho namysleneho blbá. Ale musel som na neho dávať celú dobu pozor." Zavrčal otrávené. ,,Potom sa dakde vytratil. Myslel som si že ho tak rýchlo dostal ale...." Nechápavo som sa na neho pozeral a hneď ho prerušil.
,,Kto ho mal dostať!" Vykríkol som. Čím ďalej má viac sere.
,,Ich kráľ. Ale to ti nebudem hovoriť." Zavrčal. Sakra, prečo proste nemohol byť normalni chalan? Pozrel som sa na Blira naštvane. ,,Kss, priznávam to malé blbe, šialené stvorenie mi prirástli k srdcu." Odsekol a postavil sa. ,,Idem ho s tebou nájsť" povzdychol si a ja som pretočil očami.
,,Ďakujem." Odvrkol som a narovnal sa. ,,Ale ako ho mám nájsť?" Pozrel som sa na Blira.
,,Rozprávaš sa s vlkom." Zasmial sa a už ma dakam ťahal.Išli sme lesom už niaku dobu ale ten blb stále nedokázal nájsť žiadnu jeho stopu. Pomaly som to už zdaval.....A zrazu sa premenil.
,,Sakra zabudol som že oni majú bránu do vlastného sveta. " Placol sa do čela a ja som nad ním pokrútil hlavou.
,,Si debil." Pretočil som očami a pozrel sa do lesa. ,,Ako sa k tej bráne dostaneme?" Nadvihnem obočie a Blir sa zasmial.
,,Všetci vili nenávidia. Myslíš že vieme kde sa to nachádza?" Smial sa ako jebnutý.
,,Hej myslel som že to vieš" mal som chuť ho zbiť ale keď ho zabijem nikdo ma k mojej láske nedostane... Prečo som človek? Kss.,,Fajn....M-mam....Nápad." dychčal Blir na pokraji svojich síl a ja som bol na tom dosť rovnako. Opieral som sa o strom a snažil sa popadnuť dych.
,,A...Aký?" Pozrel som sa na toho blbá s pozdvyhnutim obočím.
,,Eeee....Skúsme...Odchytiť vílu" zasmial sa a ja som si buchol hlavou o strom.
,,Ty si pil? Čo myslíš že asi robíme? Hľadáme prijebaný bránu" zamručim
,,Ale...Tam. tam je dala vila" ukázal pred seba. Pozrel som sa tým smerom. Naozaj tam bola víla....Žena.
,,Ako ju chytíme?" Pozriem sa na neho skúmavo. Trocha mi pripomína Florna.
,,No...Jednoducho....Beeeeeež" vykríkol a rozbehol sa k tej žene. Spravil som to isté a čistou náhodou sa zľakla a spadla na zem. Blir ako vlk ju prisadol a ja som sa iba zvalil na zem....Odteraz nenávidím les.A máme tu ďalší diel xD Blir s Berlín sa rozhodli urobiť lov na Vili. Uvidíme sa u ďalšieho diela.Vy neaktívni ľudia.
YOU ARE READING
Vilie Tajomstvo [mpreg] ✓
FantasyLen malé tajomstvo ktoré vyjde na povrch zmení život metského chlapca, a ukáže mu novú realitu ktorú doposiaľ neznal. Ale s jedným tajomstvom prichádzajú ďalšie. Mladý chlapec sa dostáva do situácii, ktorým nikdy nemusel čeliť a snaží sa vyrovnať zo...