V hrade vladol nepokoj. Mlada víla pomaly kráčala hlavnou sálou smerom ku královi. Nikto z prítomních nedokazal vstrebať tu neskutočnú urážku voči královi a zarovno ani nevedeli pochopiť situaciu.
Florn rozmýšlal iba nad taktikou ktoru zvolí. Na strednej by sa okamžite bez hlavo vrhol do bitky ale poslednich pár mesiacov sa vela naučil. Že zbrklosťou sa nikam nedostane. Iba sa nadýchol a snažil sa ukludniť mysel v ktorej mu zurila burka myšlienok. Prečo? Prečo jeho stríko zabil svojho brata? Kvôli moci? To su naozaj víli tak hnusné? Mienil to zmeniť hneť ako ho zabije.
,,Nenechám ťa už ďalej vládnuť!" vykríkol Florn bezmyšlienkovite. Nevedel kde sa v ňom to všetko berie.....možno matersky put? Nad tou myšlienkou sa iba uškrnul. Nikdy si nemyslel že bude riešiť niečo ako prebalovanie plienok... Jeho smaragdovo rubínove oči sa zabodli do tích čistích rubínovích ktoré vlastnil kráľ, vrah jeho rodičov, jeho brata a jeho stríko.
,,Kto si že sa opovažuješ takto predstúpiť pred krála?!" vykríkol jeden zo strážnikov a už chcel napadnuť Florna. Tohoto ale riadne vytočilo.
,,Kto?! HAAA!? ČO SI O SEBE MYSLÍŠ?!" vrhol na strážnika vražední pohľad. ,,Vždy som si hovoril ake užasné by bolo keby som vedel vraždiť pohladom! škoda že to nejde..." odvrkol naštvaní Florn a pozrel sa späť na krála a nahodil široký usmev. ,,ALebo aj išlo" zasmial sa a v momente vystrel na strážnika ruku.V tej chvíli strážnika začal obaľovať ľad ktorí prenikal až ku kostiam. Hneď ako bol celí strážnik pod ľadom, Florn iba zavrel ruku a ľad sa roztrieštil aj zo zamrznutom strážnikom. Vykoľajení kráľ sa pozrel zo stránok v očiach na svojho synovca.
Každému mohli byť v tom momente jasné že ich terajší kráľ iba klamal. Kráľ má mať najvyššiu moc. Tak prečo táto bola ktorá sa tu objavila na to čo nemá ich kráľ? Lebo ich iba podviedol....
,,Ako to že žiješ. Veď som ťa zabil!" Vykríkol rozhorčení kráľ .
,,Nie nie zabil si moje dvojča. Ja som vďaka tvojmu synovi vyrastal u milujúcej rodini vo svete ľudí...Na Zemi. Kde by som teraz chcel byť." Pokrútil nad ním hlavou a iba sa uškrnul. ,,Máš ale smolu. Veľa filmov a stredoškolský život má pár vecí naučili." Pozrel sa pravoplatni kráľ s iskrivkami hnevu v očiach na toho úbohého klamára pred sebou.,,Medzi ľuďmi?! Au to tie najhoršie stvorenia. Tak slabé." Zasmial sa kráľ. Dúfal že niak vykoľaji mladú vílu ale stal sa pravidelne opak toho čo si myslel. Keby Florna poznal vedel by že není ako všetci ostatní v ich svete. Je tvrdohlaví, arogantní, agresívni možno troška moc to preháňa ale miluje svojho priateľa a nikdy by nezavrhol svojho brata a už vôbec nie toho blbá Andiho.
,,Nikto nebude nadavať na moju rodinu." Zavrčal Florn a už chcel zaútočiť na kráľa keď ho vytrhol hlas človeka ktorého tak miluje.
,,Florne...." Verli....Stal tam Verli s Blirom....
,,Ale veď jeho zmeny sa zbavili tiež!" Vykríkol naštvaní kráľ.,,Takže ste to boli vy!" Hodil na kráľa otrávení pohlaď a rozbehol sa ku svojej láske. Jasné, je teraz v menšej roztržke ale to nesmie ani pobozkať otca svojich detí?
Florna moc netrápilo že práve niečo rieši. Spokojne sa zavrtal do jeho hrude a nechal sa pobozkať.
,,Bežte z Blirom okusok ďalej " šepol mu do ucha a dal mu poslednú pusu.....Keby vedel že je to skutočne poslední ich bozk. Určite by sa od neho tak lachko neodtrhol.Florn rozhodne došiel až pred Klára ktorí sa ani nepohol. Dalo by sa to považovať za jeho blbosť ale on sa nemienil vzdať trónu. Nie kvôli takemuto krpcovy. Dalo sa čakať že sa uchili k bitke. Ale nie tak običajnej predsa su to obidvaja mocne víli. Florn po ňom hodil niekolko ohnivích guľ bez problemov to ale jeho oponent ubránil.
BOj sa pomali uchiloval k horším a horším kúzlam. Florna to už nebavilo. Okolo neho sa začal vyriť prach a častice z jeho magie. Nikto nepoznal čo to je... Jemné červeno zlené svetlo zaplnilo miestnosť a hneď aj zmizlo. Silní lúč svetla zasiahol bývaleho krála. Jeho mrtvé telo spadlo na zem.
Jemne sa usmiala pozrel sa na svojho priatela. Zrazu sa mu všetko rozmazalo a on ucitil neznesitelnu bolesť. Verli bol čo najskôr pri svojej láske a držal ho v naručí opatrne.
,,Florne?" pozeral sa vydesene do jeho smaragdovích očiek. Florn sa jemne usmial a rozkašlal sa. Ani jeden nechapal prečo vykašlal krv. Blir medzitím vyhnal posledních ludí ktorí boli v sále.
,,Nemam dobru správu.... Florn iba pred niekolkými hodinami rodil.....teraz vyvinul kuzlami tlak na svoje telo...... Prepáčte...ale." zašepkal Rain a klakol si k tým dvom. Pohladil Florna po vlasoch... jeho krídla strácali farbu rovnako ako jeho oči.
,,T.....to je v poriadku...Heh... Nebol to vôbec zlí život.. A....a aspoň sa môže všetko zlepšiť......medzi vílami a .... ostatními tvormi....." Zašepkal Florn ktorí pomaly umieral.Bohužial takto už je.....u všetkého živého. Keby nebol taký tvrdohlavý... Spokojne sa pozeral zo slzami v očiach na svoju lásku. ,,Milujem ťa...." zašepkal ,,postaraj sa dobre o deti.....dokým nedovršia osemnásť tak prenechám vladu Rainovi...." šepol a venoval poslední bozk svojej láske.
Z Verliho očí sa spustili slzy a Blir iba odvrátil zrak. Tak moc ho miloval.... tak moc sa nenavidel za to ako mu ublížil..... Bolo mu luto že boli spolu len tak krátko... Tak.....tak moc krátko. Verli si natisol jeho telo na hruď a nahlas sa rozplakal.
,,Verli môžeš ho položiť?" zašepkal troška vydesení Rain. Verli sa na neho pozrel uslzeními očami a potom sa pozrel do svojej naruče. Telo jeho lásky svietilo. Aj keď nerád urobil to očo bol požiadaní. Hneď ako to urobil sa stalo niečo čo by nikdo nečakal. Na tom mieste začal rásť strom...nedá sa povedať či iba pohltil pravoplatneho krala telo alebo je priamo z neho ale jasne bolo že rozoberá koreňami podlahu sáli a prebural strop.
Odvtedy v hlavnej sale rástol strom. Rain s Verlim prerobili túto miestnosť. Stále to bola tronia sal ale teraz sa tu už nachadzali rastlinni a diera v strope ktorá nechavala priestor stromu rásť. Popravde strom tam ani nezavadzal aj keď bol v strede miestnosti. Všetci sem chodili nie len za králom ale aj za týmto stromom....
Po tom čo Flornove deti dovršili desať rokov bola tronia sal presunuta a táto bola viac otovrená.....nie len ludom ale aj preburali steni takže to vyzeralo skôr ako strom uprostred ohraničenej zahrady. Hlavne to museli presunúť po tom čo sa tam vytvorila okolo stromu riečka....
Viem že to nedáva zmysel......ach som ospalá XD ale už to nezmením.
Takže......už nám ostáva iba Epilog :( ale ja už teraz smútim. Umrel Florn...... :( tak moc mi bude chybať.
YOU ARE READING
Vilie Tajomstvo [mpreg] ✓
FantasyLen malé tajomstvo ktoré vyjde na povrch zmení život metského chlapca, a ukáže mu novú realitu ktorú doposiaľ neznal. Ale s jedným tajomstvom prichádzajú ďalšie. Mladý chlapec sa dostáva do situácii, ktorým nikdy nemusel čeliť a snaží sa vyrovnať zo...