Odhalení

82 11 2
                                    

,,To je vše, co dovedeš?" 

,,Měla by ses vzchopit a už něco udělat." ozval se ženský hlas.

,,Kdo, kdo jsi? A o čem to vlastně mluvíš?" ptala se Masako.
,,Co já zmůžu, jsem jenom člověk a oni..."

,,Co oni? Na tom přece nezáleží, použi svůj vnitřní instinkt."

,,Cože?"
Obklopovala mě černá tma, jediné co jsi pamatuji byl souboj na tmavé obloze, kde bojoval Grimmjow a ještě někdo. Všechno se mi začalo vybavovat, ale co já zmůžu? Ze tmy přicházel hlas z noční můry, ale už mě tak neděsil, naopak připadal mi velice známý.

,,Už jsem ti to snad řekla, použi mě." 

Jak to mám asi udělat? V mé hlavě vládl zmatek.

,,To můžeš nechat na mě."

,,Proč si ji všímáš, za nic ti nestojí. Měl by sis raději všímat mě a ne ji." snažil se Grimmjow mluvit na Raije. Grimmjow se na nic nezmohl, pouze se díval, co se právě stalo. Paralýza pořád v jeho těle působila.

,,Ty se ji snad zastáváš? Jsi ubohý." vysmíval se Rai, Grimmjowi. Rai svoji pozornost přesměroval z Masako na Grimmjowa a dal se do pohybu. Šel směrem k němu. ,,Nezasloužíš si být ani espada, už jsi jenom troska, která něco kdysi znamenala. To ti ty nesmysly od té holky stouply do hlavy?" Rai už byl u něho a silně do něho kopl, přičemž ho převrátil hrudníkem k zemi.

,,Zatraceně!" zaklel Grimmjow. Ten zmetek do mě bude ještě kopat. I přes to ochromení cítím bolest, kterou mi způsobil. ,,Že jsem raději nemlčel." pronesl, co nejtišším hlasem Grimmjow.

,,Cha, nečekal jsem, že má paralýza ti tak spálí kůži." Rai se díval na odhalená záda Grimmjowa, kde byla nepřehlédnutelná hollow díra a u ní vytetovaná šestka. Všude kolem, byly známky silné seškvařené kůže. ,,Pche, jestli to přežiješ, tak doufej, že ti ta žena, co slouží panu Aizenovi, rány vyléčí." Rai se nad ním skláněl a užíval si opětovné vítězství nad espadou.

,,O čem to mluví?" ptal se sám sebe Grimmjow. Že bych přes tu paralýzu necítil spáleninu, která se nacházela na mých zádech? Grimmjow se očima přemístil směrem ke zdi, kam odhodil Rai silou Masako. Oči se mu rozšířily do kořán, protože nemohl uvěřit vlastním očím.

,,Na co se to díváš? Odpověz!" ptal se Rai Grimmjowa.

,,Proč se neotočíš, když to tak chceš vědět." promluvil ženský hlas k Raiovi. 

Zaskočilo ho to, že ji slyšel, ale nejdivnější na tom byl, ten tón hlasu. Byl jiný, když se k ní otočil objevil se mu v očích zmatek.

Stála na svých vlastních nohou vzpříma a lehce ji obklopoval vítr, který si pohrával s jejíma pramenama, které se pomalu zabarvovaly do barvy rubínu. Když ji pohlédl na pravou ruku, byla bez  poškození. 

,,Ja..jak ti mohly zmizet ty rány?" dostal ze zebe Rai. Nechápal to, když se ji podíval do očí, spatřil v nich vyřazující sílu, která vystupovala z krvavých očí.

,,Co.. Co jsi zač?" Rai netušil, co se právě dělo, před chvíli ještě ležela ve mdlobách na zemi a teď, vzbuzovala strach.

,,Podle tebe lidský červ, který se na nic nezmůže. Masako se po těch slovech pousmála. ,,Ale dovol mě tě přesvědčit o opaku." pokračovala dál. Zvedla obě ruce do vzduchu a dlaně dala k sobě. Z nich se začala objevovat rudá zář, která sílila na své intenzitě. Pomalu dávala ruce od sebe, kde se skrývala rudá koule světla, která se zvětšovala.

To není možné, jak by mohla? I to reiatsu, které vycházelo z Masako přesvědčovalo ho o možné skutečnosti. ,,To kolísavé reiatsu, celou dobu patřilo ji!" došlo Grimmjowi. Grimmjow stále ležel v prachu na studené zemi a nemohl tomu uvěřit, co se dělo.

Masako narovnala ruku směrem k Raiovi s rudou září, vycházející z dlaně. ,,Snad jsem ti už dokázala, že nejsem červ." Masako znovu promluvila na Rai a po té na něho vypustila rudé zářící světlo.

..To není pravda! Ty nejsi člověk!" a to byla poslední slova, která Rai vyslovil, předtím než ho obklopilo rudé cero.



Na svoji obhajobu nic nebudu tvrdit. Jednoduše jsem to nestíhala, ale nezapomněla. Po delší pauze je tu další kapitolka ke čtení. 

Jinak pomalu a jistě se nám už blíží animefest,  na který se už strašně moc těším. Minule jsem se jen, tak ze zvědavosti ptala jestli tam, taky má někdo v plánu jít a objevil se tam jeden komentář, za který děkuji. Nikdo další už tam náhodou, nemá v plánu jít? Nebojte se, já nekoušu.   :)

Já tedy cosplay nebudu mít. Uvažovala jsem nad ním hodně, ale nakonec to nechám na někdy jindy. Já tam půjdu v takovém svém gothicko - fantasy stylu, který mám ráda.   :) 

Grimmjow a pokřivená dušeKde žijí příběhy. Začni objevovat