Příchod minulosti

82 12 1
                                    

,,Tvoje matka byla jedinečná shinigami. Vynikala v tom, že dokázala skrýt duševní tlak do posledního detailu. Patřila stejně jako já, kdysi do druhé divize. Ovšem mise naši divize byly hlavně o vyhledávání a polapení. Tvou matku to dostatečně neuspokojovalo. A poté, co jsem se stal kapitánem dvanácté divize, jsem požádal o její přeložení do mé vědecké skupiny. Ač se to nezdálo, byla vynikající vědkyně, hlavní téma jejího bádání byly hollowoé. Neexistoval jediný shinigami, který by o nich věděl víc, než právě ona. Díky dokonalému skrývání, dostávala zvláštní povolení navštěvovat Hueco Mundo. Poznávala svět, ve kterém žijí, jak přežívají a jejich chování. Samozřejmě se to někdy neobešlo, bez toho zranění. Bylo to riziko, které dobrovolně podstoupila, aby o nich věděla co nejvíc. Podporoval jsem její výzkum a dokonce jsme spolupracovali i na hogyoku."

,,Co, to je to hoyoku?" zeptala se Masako.

,,Hogyoku jednoduše řečeno, dokáže probourat bariéru u shinigamiho a získá tím, mnohem větší sílu. Sílu hollow. Stejně tak, je to možné provést u hollowa, který zase obráceně získá moc shinigamiho." pravil Kisuke a dál pokračoval. 

,,Jenže v té době, začali mizet shinigamiové a s pokusy jsme se nedostali do samotného finálního kroku. Jeden shinigami, zradil svého vlastního kapitána a ještě další kapitány a podkapitány, které použil jako své pokusné objekty. Pokusil se o vytvoření právě této spojené síly, shinigamiho a hollow do jedné bytosti. Málem kvůli němu všichni zahynuly, byly pro něho pouze pokusný materiál. Jeho technika, propojit síly shinigamiho a hollow, bylo nestabilní. Použil jsem tedy právě hogyoku a naštěstí se mi je podařilo zachránit. Jenže veškeré obvinění padlo na moji hlavu. Tvá matka u toho incidentu byla a vše na vlastní oči viděla. Jenže tehdy byla její obhajoba zamítnuta, protože bylo spoustu jiných svědků, které právě její a mé tvrzení vyvracela. Naštěstí se nám povedlo uniknout, kdyby ne, všem hrozila smrt. Pro společenství duší neexistovalo spojení mezi shinigamiem a hollow. Unikly jsme do světa živých, ovšem tvá matka tam zůstala, byla podezřelá kvůli svému výzkumu, za spolupráci vytvoření takzvaných vizárdů." domluvil Urahara.

,,Komu se tak říká a proč jste ji tam nechali?" zeptala se znovu Masako.

.,Vizárdi si říkají shinigamiové, kteří získali schopnosti hollow. A o tvoji matce jsem v té chvíli, kdy jsme unikli ze společenstva, bohužel nevěděl. Už jsem se pro ni nemohl vrátit, bylo to příliš riskantní. Naštěstí ji nehrozil žádný přísný trest. Byla pod přísným dohledem a dokonce převelena do čtvrté divize. Poté jsem o ní už nic neslyšel, až se tady objevila před dvaceti lety, v pokročilém stádiu na přeměnu hollow. Byla sice hollovizovaná, ale nějakým způsobem se dokázala dostat do lidského světa. Dokázal jsem ji pomoct a odvrátit nejhorší možný konec, ale v té době už čekala dítě."

,,Tebe." 

,,U ni se mi podařilo ji stabilizovat. Ale u tebe jsme si, tak jisti nebyly. Hogyoku sice tvé matce zachránilo život, ale netušili jsme jestli se jeho moc dostala až k tobě. Po pár dnech, kdy přebývala u mě, začala hrozně rychle ztrácet duševní sílu. Nebyla schopna ani chůze. Bylo nám jasné, že ta hollofikace tě poskvrnila mnohém víc, než jsme očekávali. Tvá matka by zemřela, pokud bychom nepodstoupily jedno možné, ale riskantní opatření. Zapůjčil jsem ji hogyoku, aby ho mohla mít u sebe a získávala z něj novou sílu. Nakonec si z něj začala odčerpávat ty. Bylo to pro tebe asi lákavější, než reiatsu tvé matky." dořekl Kisuke.

Masako celou dobu mlčela, ani nedutala. Všechno, co slyšela ji ulpělo v hlavě a nevěděla, co má na to říct.
,,Co, to říkáte? To chcete říct, že matka a i já? ..." hlas se Masako zlomil, ale nakonec našla odvahu pokračovat. 
,,To přece není možné, vždyť žiji jako obyčejný člověk. Nic na mě zvláštního není!"

,,Nech mě domluvit!" přerušil ji Urahara.
,,Nakonec ses přece jen narodila. Vycházelo z tebe reiatsu, kteří mají právě hollow, kteří získaly moc shinigamiho. Byla jsi bytost, které se říká arrancar."

,,Byly tady věci, které prozrazovali, že nejsi obyčejná. Měla jsi vlásky rudé jako krev a zářivé rubínové oči, které ukazovali, kdo vlastně jsi. Abych přiznal pravdu, měl jsem obavy, jestli tě nechat, vůbec žít.
Ale i přesto všechno jsi plakala, jako malé lidské dítě a také si se i smála. Konečné rozhodnutí měla ta, komu jsi se narodila. Nechala tě žít a chtěla tě vychovat jako shinigamiho. První krok, co jsme, ale museli učinit byl, zablokovat určitou část tvé síly a to sice hollow. Tím, co jsme provedli, tvé oči a vlastně i vlasy získaly přírodní odstín, hnědého kaštanu a nebudila jsi, takovou pozornost. Jediné, co zůstalo byl jeden rudý pramen. Na tvém rameni jsme vytvořily pečeť, která ti z části blokovala tvou sílu. Neměli jsme tušení, co se v tobě může skrývat, bylo to pro tvoje bezpečí, co jsme učinili." domluvil tichým hlasem Urahara. 



Po hodně dlouhé době se mi povedlo napsat další kapitolku. Doufám, že budete spokojeni. Důvod, proč jsem teď dlouho nic nevydala je hodně, hodně moc práce. Červen a červenec je období svateb, tak že si to dokážete určitě představit. Už mě čeká poslední, doufám v to tedy. A vydávání by se mělo opět vrátit pomalu do starých kolejí. 

Děkuji předem všem, kteří si pořád čtou moji povídku, za hlasy a za komentáře, které mě tady necháváte. A zase někdy příště.   :) 

Grimmjow a pokřivená dušeKde žijí příběhy. Začni objevovat