Hoofdstuk 2.

1.1K 42 6
                                    

Jenna's POV

De eerste nacht hier is de meest rare nacht van mijn leven. Ik zie de hele tijd Harry voor me. Zijn ogen kruissen die van mij. Wat wil hij toch altijd. Vorige keer heb ik hem verteld dat ik hem leuk vond. Ik kreeg geen antwoord, nee ik kreeg geschreeuw en haat op me af

Verder ging ook Luke door mijn hoofd heen. Zijn ogen. Luke had echt van die ogen die je dag en nacht vasthouden. Zijn lach was ook bijzonder. Zo'n lach die je vervolgens ook laat lachen. Gewoon iets wat ontzettend leuk aan hem was. Eigenlijk was alles leuk aan hem.

Ik weet niet hoelaat ik die nacht in slaap gevallen ben, maar zodra mijn moeder me wakker maakt is het zeven uur s'ochtends. Ik voel mijn hoofd bonken van het slaaptekort. 'We gaan zo de boulevard op' zegt ze. Ik kom langzaam mijn bed uit.

'Waarom altijd zo fucking vroeg!' zegt Liam die als een zombie zijn broek aantrekt. Dana is al klaarwakker en druk in de weer met haar make-up. 'Faundation is slecht voor je huid als de zon zo erg schijnt' zeg ik, maar zo te zien heeft ze daar lak aan.

Ik loop de badkamer in. Stap onder de douche en kleed me daarna aan. 'Hoelaat gaan we?' vraagt Liam. Me moeder staat al klaar om te vertrekken 'Direct na het ontbijt'. Ik knik en doe een visgraad in mijn blonde haar.

De boulevard is ontzettend lang, dus dat we vroeg gaan snap ik wel. Ashley en Chris staan naast ons. Er is bijna niks wat we zonder hun doen op een dag.

We komen langs een meloenenmarkt en nemen er een paar mee. Vervolgens nemen we een paar souverniertjes mee en eten wat Pizza.

'Hee!' zegt een stem achter me. Ik draai me om en zie Luke staan. We staan midden in een winkeltje waar je van die zwembanden, bikini's en alles kan kopen.

Dana kijkt om 'hee!' zegt ze. 'heey?' zegt Luke. Ze trekt me mee terwijl ik achterom kijk en met mijn andere hand naar hem zwaai. Luke lacht en schud tegelijkertijd zijn hoofd.

'Wie was die jongen?' vroeg Dana. Ik haalde mijn schouders 'Geen idee'. 'Hij had echt vet mooie ogen en hij is echt knap!' gaat Dana verder. Ik kijk haar aan en begin te lachen.

We hebben de hele dag over de boulevard gewandeld. Ik en Dana hebben inkopen gedaan op kleding en lopen met tassen vol het hotel weer in.

Nadat ik alles heb opgeruimd loop ik het strand weer op. Dana en Liam zouden ook zo komen. Ik leg mijn handdoek op t zand en kijk naar de zon die langzaam ondergaat. 'Waar de fack blijven ze?' zeg ik zachtjes tegen mezelf.

Na tien minutjes voel ik twee handen op mijn schouders. 'Heey!' zegt een stem. Ik draai me om en zie Luke staan 'Leuke dag gehad?' vraagt hij. Ik knik 'Was leuk, maar woon jij hier ofzo dat ik je overal zie?'. Luke lacht 'Ja al best wel lang, in de zomervakantie werk ik in het restaurant waar je me gister zag'. 'Leuk' zeg ik. Hij lacht en gaat naast me op de handdoek zitten. Ik heb hem wel eerder van dichtbij gezien en steeds krijg ik daar weer kriebels van. 'Ga je vanacht mee wat leuks doen?' vraagt Luke. Ik knik lachend 'Leuk'. Hij lacht en er verschijnt een kuiltje in zijn wang. 'zie je vanavond!'

Luke kijkt achterom en ziet Liam en Dana aankomen. 'Ik moet gaan' zegt hij en hij loopt weg.

'Vanavond... oke  ben benieuwd.' zei ik zachtjes tegen mezelf.

'Zoo, Jenna' zegt Liam die met Dana op de handdoek kwam zitten. 'Wie was die jongen?'. 'Hij heeft blauwe ogen!' zei Dana. Stiekem droomde ik weg 'Heel blauw!' zei ik dromerig. Dana en Liam keken elkaar lachend aan en schoten daarna in de lach.

'He de jongens zijn er lopen jullie mee?' vroeg Liam. We knikte beide en stonden.op.

Met een handdoek onder mijn arm liepen we richting de parkeerplaats. We zagen de auto net aan komen rijden. Liam zwaaide en Dana deed net zo vrolijk mee terwijl ik zo stil bleef staan als een dood muisje. 'Liam!' schreeuwde Louis die de auto net uit kwam. Harry kwam achter hem aan. Onze blikken kruisde elkaar weer, maar deze keer in het echt. 'Hi' zegt Harry. 'Hi' zeg ik terug. Hij geeft me een knuffel en ik beantwoord hem. Beetje awkward eigenlijk. Louis hangt Dana en Liam om de nek en loopt vervolgens door naar mij. 'Hee Lou!' zeg ik vrolijk. Hij zegt Hallo terug en geeft me een knuffel.

'Omg!!! Louis, Harry!' schreeuwt Ashley. Zij en Chris rennen zo snel als ze kunnen naar hun toe en omhelzen ze ook.

We hebben de hele avond zitten poulen,zitten drinken, zitten lachen. Zo'n typischs avond met je vrienden.

Het was zeker heel awkward met Harry. Hij sprak wel tegen me, maar het was allemaal zo raar. Diezelfde avond stond hij klef naast me terwijl ik hem al lang niet meer leuk vond. Gelukkig had ergens om naar uit te kijken: Vanacht.

------------------
Hee,
Weer een nieuw stukje, snel verder :p
XxxMe

Let me know if u have tip or tricks:)

It's Alright... - Beside You 2 (Luke Hemmings)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu