Zayn's POV
'Godzijdank, je leeft nog!' riep ik. Langzaam zag ik haar ogen open gaan. Luke had haar uit het publiek gevist en naar de EHBO gebracht, hij was nu water voor haar aan het halen dus ik had mijn tijd alleen met haar.
Ik vond dat ik er maar eens voor uit moest komen dat wat ik voel voor Jenna niet alleen maar vriendschappelijk is.
'Zayn?' zei ze. Ik lachte 'Je ogen doen het nog'. Ze knikte en het leek alsof ze op haar hoofd gevallen was. Ze lag op een bed en ik zat er naast.
'Jen, luister ik weet niet of het het goede moment is, maar ik weet dat we elkaar beide leuk vinden, maar dat we telkens-' 'Zayn....' onderbrak ze me 'Nee laat me nou even uitpraten. We draaien telkens om elkaar heen en ik wil dat daar een eind aan komt... Ik hou van je en dat wilde ik je even laten weten'.
Nog voor ze iets kon zeggen boog ik voorover en plaatste mijn lippen op die van haar. Het was de eerste keer dat haar lippen de mijne raakte.
'What the hell Zayn Malik?' hoorde ik Luke achter me schreeuwen. Ik liet haar lippen los, wat het slechtste idee ooit was.
'Wat is er?' vroeg ik. Luke bleef stil en zei heel droog 'Dat is mijn vriendin...'.
Oke mijn wereld stond even op zijn kop 'Maar?'. 'Man ik heb het daarnet nog zowat op het podium staan gillen!' zei Luke.
Zijn gezicht ging naar Jenna, die me niet had weggeduwd tijdens de beste kus ever. 'Jen?' zei Luke. Ze kon geen woord uitbrengen
'Luke het spijt me, maar ik en Jenna vinden elkaar al zo lang leuk, dat.... dat... is gewoon zo en dat zal altijd zo blijven...'
'Jenna?' zei Luke nog een keer. Weer gaf ze geen antwoord. 'Zayn, wil je hem weghalen, ik weet niet waar ik ben, wat ik hier doe en wie hij is'.
Lukes POV
Wat ik nu hoorde klopte niet... Ze was me vergeten. "Go ahead rip my heart out" dat was alles dat door me heenging. Zo'n lampje begon boven mijn hoofd aan te branden en dat betekende dat ik die tekst moest gebruiken.
Ik sloeg mijn hand voor mijn hoofd en hield hem langs mijn wang naar beneden 'Ga je die menen Jenna?'. Ze gaf natuurlijk geen antwoord. Technisch gezien was het niet uit, maar theoretisch gezien kon ze nu twee relaties hebben.
Rekenen was altijd mijn sterkste vak geweest ~Thnx Mathteacher called Mama Liz~
Ik wilde naar haar toe lopen, maar Zayn stond op 'Geen stap dichterbij!' snauwde hij. 'Het is nog altijd mijn vriendin hoor?' riep ik. 'Nee dat is ze niet en nu wegwezen!'
Ik liet me niet zomaar weg sturen en Zayn maakte me lichtelijk agressief. Hij irriteerde me. Ja klopt ik ben snel jaloers en vooral als iemand waarmee ik waarschijnlijk nog wel een aantal weken mee moet touren mijn, met de nadruk op mijn vriendin afpakt. Hij ging kapot dat sowieso...
Jenna's POV
Zayn vertelde me dat ik bij hun concert flauw was gevallen en dat ik krukken had gekregen, omdat ik mijn enkel verzwikt had bij het vallen. Zayn was de liefste jongen die ik kende en ik kon me geen beter vriendje voorstellen.
Ik had de rest van het concert achter de schermen bij de EHBO gezien en het was echt geweldig.
'En hoe was het met Luke' zei een meisje dat Ellen bleek te heten. Ik lag op een kamer met nog een jongen en een meisje.
Luke? wie de hell was Luke?.
Ze vertelde me dat ze Ella, Sasha en Ricci heette en dat ze hier een paar nachten aan het overnachten waren.
Lissa's POV
We konden niet anders. Rosie vertelde ons dat ze haar geheugen kwijt was en dat Zayn zich daarna haar vriend had genoemd. Als wij nu ons echte verhaal gingen vertellen was de kans groot dat haar herstel fout ging en dat ze helemaal niks meer zou kunnen weten. Als wij iets anders zouden verzinnen zou ze later misschien de waarheid weer zien. We bedachten daarom de namen "Ellen, Sasha en Ricci". En we sliepen in een ziekenhuis omdat we op bet moment door persoonlijke omstandigheden hier een paar nachten doorbrachten.
Ik had mezelf Sasha genoemd en Dave zichzelf Ricci. Ellen spreekt dan voor zich. Al bracht "Ellen" ons wel in de problemen door te vragen hoe het met Luke was gisteravond.
Jenna's POV
Er spookte zoveel door mijn hoofd heen. Ergens klopte er iets niet, maar wat wist ik niet. Sinds wanneer was "Wherever" ofzo een liedje van mijn broer en sinds wanner heb ik eigenlijk met Zayn. En voor mij het belangrijkst 'Hoe gaan we nu op vakantie?' dit jaar waren Chris en Ashley (twee vrienden van mij, Liam en Dana) een jaar samen. Dus dat wilde we vieren.
Het was rond twee uur snachts, maar voordat ik daar achter kwam moest ik eerst mijn telefoon pakken en net op dat moment zag ik iets vreemds "Ist" stond er op mijn arm geschreven. Hoe kon dit, ik had een hekel aan tatoes...
"You can say we'll be together someday"
Ik draaide nog maar een keer in mijn slaap, maar het ging moeizaam. Zal wel door mijn enkel komen.
"Nothing last forever, Nothing stays the same"
De tekst spookte door mijn hoofd heen, maar niet met de stem van Zayn, Niall, Harry, Louis of Liam.... er was echt iets goed mis...
Lissa's POV
Het was dinsdag ochtend en ik was rustig aan het eten toen Jenna wakker werd. 'Morge Jen' zei ik vrolijk 'Morge Lis' zei ze terug. Ik keek omhoog van mijn sinasappel 'Zei je nu Lis?' vroeg ik. Ze knikte 'Ja zo heet je toch?'.
Kon dit nog vreemder? Jadus!!!
'Ik heb echt een kater!' zei ze. 'Neejoh, je bent gewoon flauwgevallen!' Ik knikte.
Ik had Jenna het hele verhaal uitgelegd en ik zag de woede in haar ogen.
'Ik ben zo boos!' zei ze droog. 'Op wie eigenlijk?' zei ik lachend. 'Lach niet en ik heb geen idee vast wel op iemand'.
Ik knikte Jenna was er duidelijk nog niet helemaal uit...
Nog geen tien seconde later liepen er twee doorbloede jongens bij ons de kamer binnen. Hun beide neuzen stijf van het bloed. De een met een blauw oog en bij de ander bloedde de lip en de wenkbrouw.
Ja dit kon niet anders, stieken had ik dit verwacht: Een huge Bitchfight tussen Luke en Zayn...
------------------------
Okii ik heb echt het gevoel alsof dit heel slecht is, maarjaLet me please know what you think, bc it's important to me :*
ILY like I love my Mom&Dad and Luke <3
BTW zo'n half uur geleden uploade ik H20 en nu al H21 :) Be proud of mee =D
XxxMeee
JE LEEST
It's Alright... - Beside You 2 (Luke Hemmings)
FanficI need to tell you that it's Alright...