Hoofdstuk 22.

742 31 3
                                    

Jenna's POV

'Wat the fack is er met jullie gebeurd?' zei ik. Luke keek me boos aan. 'Honey, dat gestoorde joch naast me sloeg me op me bek omdat ik zie dat ik je miste'. Begon Zayn. Ik lachte 'Luke en slaan? grappig, Ik weet nog wat je vroeger altijd zei 'Jen, elke jongen die ook maar naar je kijkt, sla ik dood ik zweer het' En toen was je 15 Zayn!' Zayn was stil.

'Luke?' vraag ik. 'Wat?' zegy Luke terwijl hij een rare beweging met zijn schouders maakt. 'Wat is er gebeurd' zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol.  'Dat zie je toch, hij sloeg, ik sloeg terug enz.' Ik schud mijn hoofd. 'Word het hem of ik? Jen ik heb hier geen zin in!' zegt Luke terwijl hij op het punt staat om weg te lopen. 'Luke, het spijt me-'. Ik kon mijn zin niet afmaken. 'Laat maar!' zegt hij en hij loopt weg.

'Luke?' zeg ik terwijl ik uit bed probeer te kruipen. 'Laat hem maar sweet heart, het is oke!'. Zegt Zayn die op me afloopt. Ik duw hem opzij, pak mijn krukken, en probeer zo snel als ik kan maar hem toe te wankelen.

Door de gang heen, even met de lift. Ik ga het hele pand door. Pas na tien minuten zie ik hem een broodje bestellen in de kantine van het ziekenhuis. 'Luke'  zeg ik nog een keer. Hij draait zich om, rolt met zijn ogen en loopt weg.

'Geef me op zijn minst een kans om het uit te leggen!' roep ik. 'Wat valt er nog uit te leggen dan? Je loog tegen me Jen dat vind ik eigenlijk nog het ergst!' zegt hij terwijl hij rustig een tafeltje uitzoekt. Ik ga tegenover hem zitten.

'Luke luister, wist ik veel dat Zayn zoiets zou doen!' begin ik. 'Je hebt me sowieso nooit verteld dat die guy een huge crush op jou heeft.... en jij blijkbaar ook op hem'. Ik ben even stil, maar schud daarna mijn hoofd. 'Zo ging het helemaal niet!' zeg ik fluisterend 'Toen ik jou ontmoette, ik dacht niet eens meer aan hem, Luke ik heb nooit ook maar iets met hem gedaan.' 'Jenna, ik heb gewoon geen zin in die bitchfights van hem! Ik bedoel kijk naar me!'. Ik kijk hem aan 'Je bent boos he?'. Hij knikt 'zou het?' Ik zucht. 'Nouja.... ik zou nooit van mijn leven voor hem kiezen als ik jou kan krijgen'. Hij knikt weer. 'Stop met knikken en vertel gewoon wat je wil?' zeg ik geirriteerd.

'Wat gebeurde er tijdens het concert?' vroeg hij. Ik denk na 'Ik had het warm, ik voelde mijn benen niet meer en alles wat ik daarna nog weet is dat mijn hoofd heel erg veel pijn deed en dat jij en Zayn ineens bloedend voor me stonden. Snap je hoe verwarrend dat is als je het zo hoort!' Hij knikte 'Jaa... dat zal vast vreselijk zijn geweest' zegt hij zo sarcastisch dat het bijna gemeen word. Hij staat op om weg te lopen als ik hem tegen hou. 'Luke, Ik hoef Zayn niet, ik wil alleen jou!'. Ik zie aan hem, dat snel opklaren niet zijn ding is. 'Hij knikt 'okay..' en loopt langs me heen.

'Loop je nu zo weg?' Ik  zie hem knikken en verder lopen. 'Als je nu slim bent loop je nu met me naar boven en laten we zien aan Zayn hoe velemale leuker ik jou vind!' zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauw omhoog en omlaag haal.

Rosie's POV

'Zayn zit eens stil, zo krijg ik het nooit weg'. Zayn zit recht voor mijn neus en ik voel zijn adem langs mijn oren glijden. 'Sorry!' zegt hij terwijl hij zo stil mogelijk probeerd te zitten 'Zo beter?'. Ik knik en lach terwijl ik het bloed van zijn gezicht afveeg met water.

'Zayn!' hoor ik Jenna zeggen die ineens midden in de kamer STAAT, met de arm van Luke om haar heen. Je ziet duidelijk dat het nog niet helemaal goedgaat met het staan en lopen, maar Luke seems reaaly happy.

Ik kijk naar Luke en dan terug naar Zayn die met een valse blik in de richting van hem kijkt. 'Ik maak je af...' zegt Zayn zachtjes. Luke wrijfd het bloed onder zijn neus vandaan. 'Succes ermee!' zegt. Ik kan de spanning tussen die twee voelen, maar ik bemoei me er verder niet mee.

Jenna's POV

Vandaag was het zover... de rechtzaak. Ik wst natuurlijk met 99.9% zekerheid te zeggen dat ik onschuldig was, maar niet dat ze daar erg veel rekening mee gingen houden. Luke was nogsteeds hier en zou vanmiddag weer weggaan. Liever niet, maar hij moest.

'Ik ben gewoon zo zenuwachtig, dat ik ervan moet kotsen!' zeg ik tegen Rosie die een hand over mijn rug heen haalt terwijl ik boven de wc pot hang. We waren in het gerechtsgebouw 'Ja... ik weet het ook niet Jen...'. zegt Rosie. Ik kijk achterom en zie dat ze een stokje in haar handen heeft. 'WTF heb jij in je hand?' vraag ik terwijk ik nog een keer alles eruit laat komen. 'Oh Ashton dacht dat ik misschien zwanger was..., maarja niet dus, beter ik ben 17'. Ik lachte 'Vind Ash dat ook?' ze knikte en keek nog een keer. 'Geef eens eentje' vroeg ik. Ze keek me raar aan 'Why?'. Zucht.... 'Wat denk je'. Ze pakte nog zo'n test uit haar tasje en gaf hem aan mij. Daarna seinde ik dat ik best alleen naar de wc kon.

'Jen?' vroeg ze. Ik gaf geen antwoord. 'GVD JENNA REAGEER' schreeuwde ze. Ik kwam het toilet uit en zei niet veel behalve 'Ik ben niet doof!' Ik hoorde Rosie nog allemaal dingen zeggen en vragen, maar ik was al weggelopen.

'Geachten aanwezigen' begon de rechter. Ik draaide met mijn ogen, "hier gaan we" dacht ik.

De ene beschuldiging na de andere kwam voorbij en zelfs Ashley had me beschuldigd van moord op mijn beste en haar vriend. We hadden even pauze en ik werd alleen maar zeuwachtiger. Ik voelde mijn kots weer omhoogkomen.

'Jen, alles oke?' vroeg Luke die zijn beide armen om me heensloeg. Ik wikkelde mezelf los terwijl ik alles er nog een keer uitgooide. 'Jezus, ben jij zwanger ofzo!' gilde Rosie door het gebouw heen. Luke keek lachend naar Rosie 'Je zou het haast denken he!'.

'Luke, we moeten praten..' zei ik nadat ik mezelf weer een beetje bij een had geraapt. De kots werd netjes voor me opgeruimd.

Luke haalde zijn hand over mijn wang heen. Ik voelde mijn tranen al opkomen. 'Ben je serieus zwanger?' zei hij lachend maar een beetje eng, verrast en geschokeerd. 'Luke, het spijt me' zei ik. Nog voor hij iets kon zeggen liet ik de grote woorden uit mijn mond glippen.

'Were Done Luke....'

-------------------------------------------------

Goeeed, mensen. Sorry voor het "onder de lijn stukje" bij hoofdstuk 20 of 21 idk welke het was. Nee ik was niet dronken, ja ik meende het wel <3

Weer een hoofdstukje erbij, niet heel lang, maar toch wat. Het is ook vakantie en dat betekend VRIJ, WERKEN, ITALY WITH MY BEST FRIEND....

ik zal dus rond midden augustus dus wss ook niet uploaden. Gelukkig nu nog even wel:)

Let me know what you think,

Ik heb hier nog even een soort van Imagine voor jullie. En geloof het of niet, ik zou dat meisje serieus kunnen zijn... ik ben me phone namelijk vaak kwijt

ILY XXX Meee

It's Alright... - Beside You 2 (Luke Hemmings)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu