Hoofdstuk 31.

595 34 12
                                    

Jenna

Ik schrok me kapot, maar wist niet wat ik zag. De hele kamer was versiert en aan de zijkant van de kamer stond een tafel met allemaal pakjes.

'Happy bday babe!' zei Ashton en hij gaf me een knuffel.

'Dankje!' zei ik vrolijk terwijl Luke weer naar me toe liep.

Ook Michael en Calum liepen op me af en gaven me beide een knuffel.

'Dat grote pakje is van ons....' fluisterde Michael en hij gaf me een knipoog.

Achter Michael stond nog een meisje. Ik kende haar niet, maar ze zag er wel bekend uit.

'Dit is Lynn!' zei Michael daarna. Voor me stond een niet te dun meisje met bruin haar en groene ogen. Ze was mooi en maakte een goeie indruk op me.

'Hii Lynn, ik ben Jenna' zei ik terwijl ik mijn hand uitstak. Ze pakte mijn hand aan en lachte

'Ohh, jij bent Jenna, ik dacht dat "dat"  Jenna was' zei ze en ze wees naar Harry.

Ze lag helemaal dubbel om haar geweldige grap, al was hij niet zo origineel meer.

'Sorry' zei ze lachend en ze gaf me een knuffel 'Gefeliciteerd!!'

'Dankjee!'

Dis party was awesome. Het was wel eens waar drie uur snachts, maar nog steeds had iedereen lol.

Ik liep de keuken in om wat te drinken te pakken.

Ik deed de koelkast open en trok er een grote fles Champagne uit. Ik vond dat ik op me 17e wel mocht drinken.

Luke

'Waar zat Jenna?' ik had haar al zeker tien minuten niet meer gezien. Normaal gesproken hangt ze de hele dag om me heen en nu is ze nergens te bekennen.

Ik keek naar Michael en Lynn die op de bank zo ongeveer droog zaten te neuken En daar moest ik nu de hele nacht naar kijken.

Ik had Jenna... ik kon het zelfde doen.

Ik liep naar de buitendeur en zette bij de muziekbox ff wat anders op "Thanks to you by All time low"

De nootjes waren op. Ik keek om me heen en iedereen deed wel wat. Zoenen, drinken, dansen.

Moest ik hier dan serieus alles zelf gaan doen? Ik liep naar de keuken voor meer nootjes en zag daar Jenna.

'Jen?' ze draaide zich om en ze had een fles champagne in haar hand.

'Ben je gek ofzo!' zei ik en ik greep de fles uit haar handen.

Ze hield haar schouders op 'Geef terug ofzo, ik wou net een slok nemen!'

'You're fucking pregnant!' Schreeuwde ik.

'Ja dus?'

'Jenna doe normaal en pak iets zonder alcohol!' ging ik verder.

Ze schudde haar hoofd 'Waarom zou ik, het is mijn verjaardag, mijn lichaam. Als ik wil drinken doe ik dat lekker er is fucking niemand die mij tegenhoud!'

'Wil je een gehandicapt kind? blijf dan vooral zo door gaan, miss moet je ook eens Coke of heroïne proberen, schijnt ook heeeel goed te zijn voor een kind!'

'Doe ff normaal Luke! Er is niks aan de hand als ik een avond drink, dat kan echt geen kwaad en jij drinkt toch ook?'  zei ze en ze trok de fles terug uit mijn handen. Vervolgens nam ze een slok.

'Ja, maar ik ben niet zwanger!' ging ik verder. Ik irriteerde me eraan dat ze dit niet serieus nam, ik vroeg me serieus af, waar ik aan was begonnen.

It's Alright... - Beside You 2 (Luke Hemmings)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu