Hoofdstuk 33.

484 32 2
                                    

Jenna

Mijn ma stond duidelijk aan Lukes kant. Ik geef haar gelijk ook. Als ik er eigenlijk over nadenk... is wat ik heb gedaan wel echt sneu van me.

"Jen, I'm in love with you". De zin rolde door mijn hoofd heen. Ik dacht er steeds aan hoe Ashton het zei. Ashton was superlief, maar ik was niet verliefd op hem. Ik was verliefd op Luke, maar ik had het waarschijnlijk verpest.

De week in Australie had super moeten zijn, maar het werd uiteindelijk een hel. Ik heb spijt van alles wat ik heb gedaan. Als ik beter naar hem luisterde was er niks gebeurd.

'Ben je erbij chick?' vroeg Daisy. Ik keek op en schudde mijn hoofd  'echt totaal niet, ik mis Luke'. Daisy ontweek mijn blik 'Kan ik ook nik aan doen he....'. Ik schudde mijn hoofd 'Calum?' vroeg ik daarn. Ze werd rood. 'Hij is perfect' zei ze zachtjes. Ik lachte terwijl ik hokjes in mijn wiskunde schrift kleurde.

'Wanneer mag je weer meedoen Jenna?' vroeg Meneer Harolds van gym. 'Paar weken denk ik, het is nog te riskant'. Hij knikte en liep terug om de klas vollybal uitleg te geven.

Ik zat langs de kant mijn sms-berichten door te spitten.

'Hi baby, I miss you Im in denver next week!'

'I miss you honey, <3'

'Im on my way to my fave girl!'

En nog veel meer.

Ik liep door de gang heen naar een plek waar ik alleen was. Ik ging naar Lukes contact en drukte op "Call"

...

...

...

'Hallo?' hoorde ik aan de andere kant van de lijn. 'Luke?' zei ik. 'Wie is dit?' vroeg hij vervolgens. 'Heb je geen nummer herkenning meer?, Ik ben het, Jenna'.

Het was even stil.

'Ik heb je nummer niet meer Jen... sorry wil je ophangen?'.

Ik voelde mijn ogen vollopen. 'Luke please doe me dit niet aan. Wat ik heb gedaan was fout, maar laat het me op zijn minst goed maken met iets?'.

'Jenna dit heeft geen zin, we zijn klaar...'

Het moment waarop je jezelf door de grond voelt zakken. Het moment waarop je jezelf weg voelt glippen in haat. Ja klopt, ik haat mezelf, ik zou het mezelf ook nooit kunnen vergeven.

'Luke, denk aan wat er gebeurde met Dana.... Ik heb je ook alles vergeven!' zei ik.

'Ja maar ik fuck niet met je beste vriendin!'.

'Luke please Im fucking sorry! Ik kan niet zonder je... wij kunnen niet zonder je'.

'Geef me tijd Jen, ik vertrouw je niet meet'.

'Luke, ik was facking dronken, ik drink nu toch niet meer?!'.  'Nee, dat heb je iets te laat bedacht Jenna! doei....'

...

...

....

Hij hing op. Ik moet hem spreken, maar de komende maanden krijg ik geen vrij van school. Pas na me examen kan ik weer veilig doen wat ik wil. Ik kan dan naar hem toe.

To Ashie: "Im sorry voor wat er is gebeurd laatste keer..... ur still one of my best friends    LoveX Jen"

Ik drukte op verzenden.

To Jen is perf: " Het is mijn schuld Jen.... het spijt mij... ik ga met Luke praten voor je komt goed!"

It's Alright... - Beside You 2 (Luke Hemmings)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu